Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

Σε "καλό δρόμο" η προ του Άθω περιοχή!!!


Με υπομονή, επιμονή, πίστη και δύναμη o προ-αθωνικός Οργανισμός Τουρισμού στο δρόμο που άνοιξε και χάραξε για ένα ακόμη γοητευτικότερο μέλλον της Προ του Άθω περιοχής! 
Συνέργεια, ενότητα, εθελοντισμός. Αυτό είναι το τρίπτυχο θεμέλιο της επιτυχίας και της αναγνώρισης των προσπαθειών που καταβάλλει εδώ και μια πενταετία ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω, για να ενταχθεί το «τρίτο πόδι» της Χαλκιδικής στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. 

Χρειάζονται πάρα πολλές σελίδες, για να περιγραφεί ο τρόπος και οι συνθήκες ανάπτυξης, δραστηριοποίησης και στήριξης αυτού του οράματος (για την τουριστική ανάδειξη και προώθηση της περιοχής), ώστε να φτάσουμε στο σημερινό ευτυχές σημείο η προσπάθεια να αγκαλιάζεται τόσο θερμά από τους επιχειρηματίες, τους επαγγελματίες και την κοινωνία του «τρίτου ποδιού» της Χαλκιδικής. 
Το πιο σημαντικό όμως είναι οι δρόμοι που άνοιξε σύσσωμη η τοπική επαγγελματική οικογένεια, για να ταξιδέψουν εικόνες, στιγμές, γωνιές και γεύσεις της Αριστοτελικής γης σ’ όλη την υφήλιο, αναδεικνύοντας έτσι τις πολυποίκιλες θεματικές ενότητες, που μπορεί να προσφέρει ο προορισμός ακόμη και στις πιο απαιτητικές τουριστικές αγορές.
Με στοχευμένες ιδέες και δράσεις προβολής ο Οργανισμός πέτυχε να κάνει παγκοσμίως αναγνωρίσιμο τον «αριστοτελικό περίπατο», που ξεκινά από το Άλσος του Αριστοτέλη και τα Οθωμανικά Σιδηροκαύσια και καταλήγει μέσα από μια καταπληκτική διαδρομή, βουτηγμένη στην ιστορία και την οργιώδη βλάστηση, στη γενέτειρα του φιλόσοφου Αριστοτέλη, τα Στάγειρα. Αντίστοιχο βεληνεκές απήχησης και αναγνωρισιμότητας έχουν αποκτήσει η γαστρονομία και τα προϊόντα της περιοχής, μέσα από τον ετήσιο θεσμό του “Mount Athos Area Kouzina”. 
Μια δραστηριότητα που ανέδειξε το ειδικό βάρος της μοναδικής ποιότητας και γεύσης των πέντε γαστρονομικών πυλώνων που επηρέασαν την περιοχή αλλά και των ξεχωριστών προϊόντων του τόπου, όπως της ελιάς, του λαδιού, του κρασιού, του μελιού, των τυριών, των ασύγκριτων αλιευμάτων των θαλασσών, κ.λπ..
Παράλληλα, ο Οργανισμός απευθύνθηκε στην εγχώρια και διεθνή αγορά μέσα από ελκυστικά προγράμματα τουρισμού που εκπόνησε, παρέχοντας κίνητρα σε ηλικίες άνω των 50 ετών, σε ομογενείς με νόστο για την πατρίδα και σε υποψήφιους νεόνυμφους που επιθυμούν η πρώτη από τις όμορφες στιγμές του έγγαμου βίου τους να καταστεί μια ευτυχής ανάμνηση από κάθε άποψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου