Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Η νέα "εικόνα" της Κρήτης στην ΙΤΒ


- Ανάμικτα συναισθήματα για το λογότυπο και κυρίως για τον "υπότιτλό" του
- Δείτε εδώ το video


Με ενθουσιασμό και χειροκροτήματα έγινε δεκτή η πρώτη παρουσίαση της οπτικής ταυτότητας για την τουριστική προβολή της Κρήτης στο κατάμεστο από ξένους και Έλληνες επισκέπτες περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης στη διεθνή έκθεση τουρισμού στο Βερολίνο. Η παρουσίαση της τουριστικής οπτικής ταυτότητας, δια μέσω του νέου video παραγωγής του Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη, έγινε από τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη μαζί με τους φορείς του τουρισμού του νησιού και Κρητικούς επιχειρηματίες που βρίσκονται στην κορυφαία διεθνή τουριστική έκθεση. 
Μάλιστα η επιτυχημένη προβολή του Κρητικού τουρισμού σε συνδυασμό με την προώθηση της γαστρονομίας-οινοτουρισμού την παραδοσιακή φιλοξενία και τα κεράσματα στο περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης, έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον κορυφαίων τουριστικών παραγόντων από όλο τον κόσμο αλλά και των διεθνών μέσων ενημέρωσης. 
Στο θετικό κλίμα της έκθεσης και στα θετικά μηνύματα για τον τουρισμό της Κρήτης, ο Περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης είχε συναντήσεις και μίλησε για τις δυνατότητες επιμήκυνσης της τουριστικής σεζόν στο νησί με κορυφαίου διεθνείς παράγοντες του τουρισμού, ενώ έδωσε συνεντεύξεις σε κορυφαία μέσα επικοινωνίας του εξωτερικού. 
Παράλληλα στο πλαίσιο της έκθεσης πολλά ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και κορυφαίες εφημερίδες της Γερμανίας είχαν στο «επίκεντρο» των θεμάτων-δημοσιευμάτων τους την Κρήτη και την προβολή της στο ενιαίο περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης. 
 «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που η παρουσία μας στη φετινή ΙΤΒ, τη σημαντικότερη έκθεση στο τουριστικό κλάδο, συνδυάζεται με την υλοποίηση ενός βασικού στόχου μας. Σε μια εποχή προκλήσεων για τον ελληνικό τουρισμό, η Περιφέρεια Κρήτης έχει θέσει ως προτεραιότητα την ανάδειξη της Κρήτης μεταξύ των πιο δημοφιλών τουριστικών προορισμών παγκοσμίως, συνεχίζοντας μια επιτυχημένη προσπάθεια ετών» ανέφερε στην ομιλία του ο Περιφερειάρχης παρουσιάζοντας στο περίπτερο της Περιφέρειας στο Βερολίνο τη νέα οπτική τουριστική ταυτότητα της Κρήτης (λογότυπο) με τίτλο «Crete the island inside you». Πιστεύοντας, πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης, «στη δύναμη της εικόνας και της επικοινωνίας, προχωρήσαμε με τους συνεργάτες μας στη δημιουργία μιας νέας οπτικής ταυτότητας για την Περιφέρεια, η οποία αντανακλά όλες αυτές τις αξίες που καθιστούν την Κρήτη έναν μοναδικό προορισμό: θάλασσα, αυθεντικές γεύσεις, φιλοξενία, ιστορία. Με έμπνευση από τις ομορφιές του νησιού μας και όχημα την επένδυσή μας στην ενδυνάμωση των επικοινωνιακών μας υλικών, είμαστε έτοιμοι να αντεπεξέλθουμε στις προκλήσεις της εποχής. Είμαι βέβαιος όμως ότι την Κρήτη την περιγράφουν οι εικόνες καλύτερα από τις λέξεις, για το λόγο αυτό θα τις αφήσω να μιλήσουν εκείνες για όσα πρεσβεύει αυτός ο τόπος…». Αμέσως μετά ακολούθησε η παρουσίαση της νέας οπτικής ταυτότητας-λογότυπο μέσω του video του Θοδωρή Παπαδουλάκη και η οποία έγινε δεκτή με ενθουσιασμό και χειροκροτήματα από όλους τους παραβρισκομένους ξένους και Έλληνες. 

Ο Περιφερειάρχης για την συστράτευση όλων των φορέων και την επιτυχή παρουσία-προβολή του νησιού στο ενιαίο περίπτερο της Περιφέρειας έδωσε συγχαρητήρια σε όλους. 
Ειδικότερα ο Περιφερειάρχης ευχαρίστησε τους τουριστικούς φορείς, τουριστικούς επιχειρηματίες, αλλά και για τις δωρεάν υπηρεσίες τους, το ΙΤΕ με τις υψηλής τεχνολογίας διαδραστικές εφαρμογές του, το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης με τα «ζωντανά» μαθήματα γευσιγνωσίας με Κρητικά κρασιά, αλλά και τον αρχιτέκτονα-σχεδιαστή Λευτέρη Τσικανδιλάκη που σχεδίασε και έστησε το καλαίσθητο και λειτουργικό περίπτερο της Περιφέρειας. 
Εκτός του Περιφερειάρχη, στην αποστολή της Περιφέρειας στη έκθεση συμμετέχουν η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου Μαρία Λιονή, ο Εκτελεστικός Γραμματέας Νίκος Ραπτάκης και ο Περιφερειακός Σύμβουλος Κώστας Μπαντουβάς.

1 σχόλιο:

  1. Δεν μπορω να μην σχολιάσω το λογότυπο The Island Inside You ....η οπως λέμε upsatirs -downstairs 6 oclock !!! ...Τέλεια Greeklish

    ΑπάντησηΔιαγραφή