Με υψηλές προσδοκίες ολοκληρώθηκε η εκθεσιακή συμμετοχή της Περιφέρειας
Νοτίου Αιγαίου στη διεθνή έκθεση τουρισμού ΙΤΒ, που έλαβε χώρα στο
Βερολίνο από την Τετάρτη, 5 Μαρτίου, έως την Κυριακή, 9 Μαρτίου.
Στο περίπτερο μοντέρνας αισθητικής του ΕΟΤ, η ΠΝΑ φιλοξένησε τα νησιά
της Μυκόνου, της Σαντορίνης, της Πάρου, της Νάξου, της Τήνου, της
Ανάφης, της Φολεγάνδρου, της Καρπάθου και της Αστυπάλαιας. Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη των προορισμών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου για την τόνωση του ενδιαφέροντος από τη γερμανική αγορά, η Περιφέρεια έδωσε το στίγμα της εντός του εκθεσιακού χώρου του Ε.Ο.Τ. με stands υψηλής αισθητικής που φιλοξενούν τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου.
Επιπροσθέτως, με στόχο την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της παρουσίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο Βερολίνο, οργανώθηκε την πρώτη μέρα της έκθεσης μία εκδήλωση προβολής της ποικιλίας του τουριστικού προϊόντος, με έμφαση στην τοπική γαστρονομία.
Η Αντιπεριφερειάρχης Ελευθερία Φτακλάκη καλωσόρισε περισσότερους από 50 δημοσιογράφους των πιο γνωστών γερμανικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να αποδράσουν εικονικά στις ομορφιές του Αιγαίου, να δοκιμάσουν τοπικές γεύσεις και οίνους, αλλά και να ενημερωθούν μέσα από σύντομες και ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις για τις επιλογές που προσφέρει η συγκεκριμένη περιφέρεια σε όλους τους δυνητικούς επισκέπτες.
Ακομη, σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με έγκριτους tour operators, τουριστικά γραφεία και ταξιδιωτικούς συντάκτες. "Σύμφωνα με μελέτη του γραφείου ΕΟΤ της Γερμανίας, το ινστιτούτο ερευνών GFK, εκτιμά πως η αύξηση των πωλήσεων για ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς ανέρχεται μέχρι στιγμής σε 52% μέσω ταξιδιωτικών γραφείων.
«Η ΠΝΑ ανταποκρίθηκε στην ευκαιρία αυτή μέσα από την εκθεσιακή συμμετοχή και παράλληλες ενέργειες, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την αποτελεσματικότερη προβολή των νησιών μας στη γερμανική αγορά», τονίζει η αρμόδια Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κα Ελευθερία Φτακλάκη.
Συμπληρωματικά της εκθεσιακής παρουσίας, προγραμματίστηκαν στοχευμένες επαφές με ταξιδιωτικούς πράκτορες, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις σε τοπικά μέσα και παρατέθηκε δείπνο σε 50 επιλεγμένους δημοσιογράφους την καταλληλότερη χρονική στιγμή, δηλαδή μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας της έκθεσης, όπου και έλαβε χώρα πρωτότυπος διαγωνισμός για την εξοικείωση των προσκεκλημένων με το πολυδιάστατο τουριστικό προϊόν των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων.
Τέλος, η κυρία Φτακλάκη παραχώρησε συνεντεύξεις και πραγματοποίησε
συναντήσεις με γερμανικά τηλεοπτικά δίκτυα, ραδιοφωνικούς σταθμούς αλλά
και έγκριτα περιοδικά, ενώ συζήτησε εκτενώς με εκπροσώπους της TUI,
Thomas Cook αλλά και λοιπών TOs εξειδικευμένων στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου