Τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και της Marketing Greece, ανακοίνωσαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη o Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΞΘ κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος και ο Διευθύνων Σύμβουλος της MG κ. Ιωσήφ Πάρσαλης.
Στην αίθουσα «Αλέξανδρος» του ξενοδοχείου Holiday Inn Thessaloniki, οι κύριοι Αριστοτέλης Θωμόπουλος, Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και Ιωσήφ Πάρσαλης Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στα δύο μέρη, που στόχο έχει το σχεδιασμό και την υλοποίηση από κοινού ενεργειών για την προώθηση της Θεσσαλονίκης ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού στις διεθνείς αγορές.
Η Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη περιοχή που εγκαινιάζει τη συνεργασία της με τη Marketing Greece, για την αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των επισκεπτών και την εδραίωσή της ως προτιμητέο προορισμό σε αγορές – στόχους, μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες σχεδιασμού, εκτέλεσης μάρκετινγκ και υλοποίησης συντονισμένων και στοχευμένων δράσεων επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν οι πρώτες δράσεις που έχουν ήδη υλοποιηθεί στο πλαίσιο της συνεργασίας. Πρόκειται για δύο group press trips, το πρώτο με εκπροσώπους ρωσικών ΜΜΕ με σκοπό την προβολή της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής ως City Break προορισμού στην ανερχόμενη ρωσική αγορά και το δεύτερο, με τη συμμετοχή εκπροσώπων γερμανικών ΜΜΕ με στόχο και πάλι την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης στο γερμανικό κοινό.
Επιπλέον, παρουσιάστηκε το πλαίσιο συνεργασίας των δύο μερών σύμφωνα με το οποίο θα καταρτιστεί ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων για την προώθηση και προβολή της Θεσσαλονίκης στις αγορές – στόχους τόσο μέσω του διεθνούς δικτύου δημοσίων σχέσεων και ηλεκτρονικής επικοινωνίας που έχει χτίσει η Marketing Greece όσο και μέσω άλλων πρωτοβουλιών όπως συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού.
«Με αυτή τη συνεργασία, θέλουμε να κερδίσουμε «ψήφο εμπιστοσύνης» από τις διεθνείς αγορές και να πετύχουμε τη μετάβαση από το μαζικό στον ποιοτικό τουρισμό που απευθύνεται σε ένα κοινό με μεγαλύτερο εισόδημα και υψηλότερες απαιτήσεις που θα αποδειχθεί οικονομικά αποδοτικότερος για την τοπική κοινωνία και την εθνική οικονομία», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Θωμόπουλος, ο οποίος και παρουσίασε τις πρώτες αγορές – στόχους αυτής της συνεργασίας, όπως είναι η Τουρκία, η Γερμανία, η Ρωσία και το Ισραήλ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου