Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Υπεγράφη η συμφωνία με τη RYANAIR στα Δωδεκάνησα


- Χθες αργά το βράδυ από τον Γιάννη Πάππου και το Νο2 της ιρλανδικής εταιρίας 
- 500.000 € για προβολή των νησιών την διετία 2013-2014 
- Από το ελληνικό δίκαιο διέπεται η συμφωνία 
- "Χειμερινές πτήσεις" το 2014, με ομοφωνία όλων των τουριστικών παραγόντων των Δωδεκανήσων. 
- Αγγλία, Γερμανία, Σκανδιναυία, Βαλτικές χώρες και Ιταλία η "αιχμή του δόρατος των πτήσεων. 
- Ωφελούνται και τα μικρά νησιά πέραν Ρόδου και Κω 
- Συνέντευξη Τύπου στις 11.00 από Πάππο και Καμπουράκη στη Ρόδο 

Ανακοινώνεται σε μισή ώρα περίπου επισήμως η υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και της Ryanαir για την προβολή των νησιών και την συνεργασία των δύο πλευρών για την διετία 2013 και 2014. Μάλιστα για το 2014 προβλέπεται και επέκταση των πτήσεων και τον Χειμώνα. 
Το κόστος για τη διετία ανέρχεται σε 500.000 ευρώ, προβλέπεται μεγάλος αριθμός πτήσεων από τις μεγάλες αγορές του ελληνικού τουρισμού, αλλά και από "υποσχόμενες", ενώ έχει ληφθεί μέριμνα, ώστε οι προσγειώσεις των αεροσκαφών της ιρλανδικής εταιρίας σε Ρόδο και Κω, να "επιτρέπουν" την μεταφορά των τουριστών και στα γειτονικά μικρότερα νησιά του συμπλέγματος, εξυπηρετώντας έτσι και το δόγμα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για στήριξη των νησιών αυτών. 
Παράλληλα, η επιμονή, η μεθοδικότητα και η σοβαρότητα που επέδειξε η ελληνική πλευρά, απέναντι στο "τώρα ή ποτέ" που ακολουθούσε η ιρλανδική εταιρία, σε συνδυασμό  με την ενότητα που επέδειξε το σύνολο των φορέων της Δωδεκανήσου που στοιχήθηκαν συντεταγμένα πίσω από το ΕΒΕΔ, επέτρεψε την υπογραφή της συμφωνίας αυτής με βάση τις αρχικές "νόρμες" του ΕΒΕΔ, γεγονός που επιτρέπει τις συζητήσεις και με άλλες αεροπορικές εταιρίες, που θα συμβάλλουν στην αύξηση της κίνησης προς τα Δωδεκάνησα. 
Μάλιστα εξ όσων γνωρίζουμε ήδη έχουν ξεκινήσει κάποιες προκαταρκτικές συζητήσεις, με εταιρίες τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδος.

Σημειώνεται ότι της υπογραφής της συμφωνίας προηγήθηκε και συνεδρίαση του
Συνδέσμου Ξενοδοχειακών Ενώσεων Δωδεκανήσου, ενώ το τελευταίο "αγκάθι" που διασφάλιζε τα συμφέροντα της ελληνικής πλευράς και ήταν η υπαγωγή της συμφωνίας στο ελληνικό δίκαιο και όχι στο αγγλικό, έγινε τελικά αποδεκτό από τους ιθύνοντες της Ryanair.

Eπίσης αξίζει να υπογραμμισθεί το γεγονός, ότι σε προσωπική επικοινωνία που είχαμε με έναν εκ των πρωταγωνιστών της υπογραφής, δεν διαπιστώσαμε κανένα κλίμα πανηγυρισμού και άλλων ...τέτοιων καταστάσεων, αλλά ένα κλίμα εγρήγορσης για την υλοποίηση όλων των κινήσεων που θα επιτρέψουν στα Δωδεκάνησα την συνέχιση της ανοδικής τους πορείας στο παγκόμσιο τουριστικό στερέωμα.

Τελευταίο αλλά σημαντικό: η συμφωνία που υπογράφηκε αποτελεί ανανέωση της συμφωνίας που είχε υπογραφεί αρχικά με την Ryanair...

Πάντα τέτοια...

1 σχόλιο:

  1. Πριν δύο μέρες διάβασα και ένα άλλο άθρο το οποίο έλεγε για την έναρξη του δρομολογίου της Αθήνας Νέα Υόρκη απο την Qatar Airways. Εκεί διαπίστωσα και κάποιους πανηγυρισμους για την έναρξη αυτού του ιστορικού δρομολογίου το οποίο το είχε η Ολυμπιακή απο το 1968. Ο συγγραφεύς του αρθρου εδώ αναφέρει οτι δεν υπήρχαν πανηγυρισμοι υπονοοντας ίσως οτι φυσιολογικά έπρεπε να υπάρχουν αλλά η εγρήγορση δεν επιτρέπει τέτοια και καταλήγει στο τέλος δίνει και την ευχή "Πάντα τέτοια".
    Αγαπητέ φίλε δεν έχεις δει ακόμη τίποτα. Θα δεις πολλά τέτοια. Αλλά μην νομίζεις οτι οι σοβαρές εταιρείες αυτές μοιράζουν λεφτά.Η Qatar ή Ryanair έχουν το δικό τους προσωπικό. Στο προσωπικό τους βέβαια μπορεί να έχουν και μερικούς Έλληνες. Μη νομίζεις όμως οτι θα ανοίξουν οι στρόφιγγες των προσλήψεων . Διάβασα και τις δηλώσεις του CEO της Qatar. Ο άνθρωπος εμμέσως λέει οτι εσεις οι Έλληνες το λιγωτερο πρέπει να είστε άχρηστοι για να μη γράψω άλλη πιο ακατάλληλη λέξη. Αφου δεν μπορέσατε να τα κάνετε τόσα χρόνια ερχόμαστε εμείς που έχουμε και διοίκηση και κράτη με κοχόνες. Α ρε Χρυσή Αυγή που σας χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή