...άριστες εντυπώσεις από την παρουσίαση για την προβολή της χώρας και το νέο πρόγραμμα επικοινωνίας.
- Τουλάχιστον στα ίδια με πέρυσι το κονδύλι προβολής (16 εκ. €)
- Πρωτοπορεί ο ελληνικός τουρισμός με TRAVEL CHANNEL στο youtube
- Ενδιαφέροντα στοιχεία με μικρό όμως δείγμα για τη βρετανική αγορά
Με μεγάλη συμμετοχή ξένων δημοσιογράφων (σ.σ. υπήρχαν και πολλοί όρθιοι) παρουσιάστηκε στο Λονδίνο στο περιθώριο της WTM, το νέο πρόγραμμα προβολής της χώρας, και με αρκετά νέα και ενδιαφέροντα στοιχεία.
Και είναι γεγονός ότι το GREECE: All time classic, έγινε "ευμενώς" αποδεκτό...
Στην ομιλία της η 'Ολγα Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε εκτενώς στην προβολή της Ελλάδας με τουλάχιστον το ίδιο κονδύλι με πέρυσι (16 εκ. ευρώ), αλλά με νέα φιλοσοφία και βελτιστοποίηση της απόδοσης. Την παρουσίαση της νέας φιλοσοφίας της προβολής του ελληνικού Τουρισμού στους ξένους δημοσιογράφους έκανε ο γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ. κ. Νίκος Καραχάλιος, ενώ παρουσιάσεις έκαναν και οι εκπρόσωποι της Google Hellas και της Arkenford, μιας εταιρίας ερευνών που προσελήφθη πρόσφατα από τον Ε.Ο.Τ., για να αποτυπώσει την εικόνα των Βρετανών τουριστών. Σύντομη τοποθέτηση έκανε και ο Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας Ανδρέας Κατσανιώτης
H συνέντευξη ξεκίνησε με εισαγωγική ομιλία της Όλγας Κεφαλογιάννη, η οποία στάθηκε ιδιαίτερα αφενός στη σημασία της βρετανικής αγοράς για την Ελλάδα και αφετέρου στην σημασία του ελληνικού τουρισμού για την οικονομία τη χώρας. Η κα. Κεφαλογιάννη απαντώντας σε ερώτηση είπε ότι η Ελλάδα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική σε τιμές, από την άλλη ωστόσο τόνισε ότι παγια θέση του υπουργείου Τουρισμού είναι η μείωση του Φ.Π.Α. στον τουρισμό και την εστίαση.
Παίρνοντας τον λόγο ο γενικός γραμματέας του Ε.Ο.Τ. κ. Νίκος Καραχάλιος, παρουσίασε το νέο μήνυμα προβολής του ελληνικού τουρισμού, το οποίο όπως προαναφέρουμε έγινε ευμενώς αποδεκτό από τους Άγγλους δημοσιογράφους.
Τα βασικά στοιχεία είναι αυτά που σας παρουσιάσαμε πριν μερικές ημέρες και ως εκ τούτου δημοσιεύουμε τις βασικές διαφανειες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου