Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

"Αρπάχτηκαν" Τατσόπουλος - Σταυρίδης

Έντονο φραστικό επεισόδιο, που παραλίγο να καταλήξει σε χειροδικία είχαν κατά την διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής ο εκπροσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Π. Τατσόπουλος με τον επικεφαλής του ψηφοδελτίου της ΔΡΑΣΗΣ Στέλιο Σταυρίδη. Το θλιβερό επεισόδιο ξεκίνησε όταν ο κ. Τατσόπουλος, με "δημοκρατικό" ύφος άρχισε να ειρωνεύεται, με τον Στέλιο Σταυρίδη να μην μένει απαθής στη φασιστική συμπεριφορά του νεοαριστερού ιστορικού που είχε βγάλει τον Κολοκοτρώνη ομοφυλόφιλο. Ο κύριος αυτός εκτόξευσε ύβρεις on air, με τους κ.κ. Σκυλακάκη και Ντινόπουλο να παρακολουθούν αμήχανοι. Πριν από λίγο ο Στέλιος Σταυρίδης εκανε την ακόλουθη δήλωση: " Θέλω να εκφράσω την λύπη μου, και να ζητήσω συγνώμη από τον κ. Τατσόπουλο (που σημειωτέον δεν γνώριζα) για τον έντονο διαπληκτισμό, που δεν τιμά κανέναν μας. Αναλαμβάνω εξ ολοκλήρου την ευθύνη, γι αυτό και σπεύδω να του ζητήσω δημόσια συγγνώμη. Προσπάθησα αρκετές φορές ευγενικά και με πολύ ηρεμία, να τον παρακαλέσω να μην με ερμηνεύει και μάλιστα τόσο υποτιμητικά. Τα περί Μπάρμπα Θωμά με προσέβαλαν και με αδίκησαν βαθύτατα, αφού ακριβώς τα αντίθετα, κατ΄ εξακολούθηση, με πάθος και επιτυχία υπηρέτησα στην ζωή μου. Όμως είπα και εγώ πράγματα που δεν έπρεπε και που δικαίως τον έφεραν εκτός εαυτού, αφού και εγώ με την σειρά μου τον αδίκησα και τον προσέβαλα, μην γνωρίζοντας την ιδιότητα του και τα έργα του. Όπως κατ επανάληψη έχω πει, όλοι έχουμε τις καλύτερες και τις χειρότερες στιγμές μας. Και η δική μου σήμερα, ήταν από τις χειρότερες. Ειλικρινά λυπάμαι. Στελιος Σταυριδης" Κάποιος ανάλογος ...δημοκράτης έδειρε στη Μονεμβάσια Ολλανδό μόνιμο κάτοικο της περιοχής, γιατί τον περασε για Γερμανό και ήθελε να του δείξει την ... λεβεντοσύνη των Ελλήνων. Σα δε ντρεπόμαστε. Τι άλλο θα δούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου