Στο ετήσιο συνέδριο της Advantage Travel Centres της Αγγλίας που πραγματοποιήθηκε στη Μάλτα, συμμετείχε μετά από πρόσκληση του προέδρου του γκρουπ κ. Willie Stewart η Περιφέρεια Κρήτης και ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου, μετά από συντονισμένες πολύμηνες ενέργειες του προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΛΗ κ. Μπρα. Τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σ. Αρναουτάκη εκπροσώπησε η Αντιπεριφερειάρχης κ. Λιονή και τον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος κ. Ι. Μπρας. Η Advantage Travel Centres, η οποία διαθέτει 850 ανεξάρτητα ταξιδιωτικά γραφεία σε 180 πόλεις στην Αγγλία και έχει ετήσιο κύκλο εργασιών 4 δις ευρώ, με περισσότερους από 1000 επαγγελματίες τουριστικούς συμβούλους , συζήτησε με την Περιφέρεια Κρήτης και το λιμάνι Ηρακλείου τρόπους συνεργασίας και προώθησης του προορισμού της "Κρήτης".
Με τον κ. Stewart συμφωνήθηκε να γίνει συντονισμένη προσπάθεια για απευθείας διαφήμιση της Κρήτης στα 850 πρακτορεία με ειδικό φυλλάδιο αλλά και να δοθεί άμεσα ηλεκτρονικό υλικό (βίντεο, φωτογραφίες κτλ.) για χρήση από τις ιστοσελίδες του ομίλου και τα πρακτορεία. Πρόκειται για δράσεις που θα γίνουν χωρίς κανένα κόστος ενώ από αυτήν την συμφωνία όλοι έχουν να κερδίσουν. Οι πράκτορες που θα δουν να αυξάνονται οι πωλήσεις τους και η Κρήτη οι επισκέπτες της. Στο ειδικό δείπνο που οργανώθηκε, έγιναν συναντήσεις με τουριστικούς συμβούλους, εταιρείες κρουαζιέρας, με αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν πτήσεις στην Κρήτη (Jet2), αλλά και με τον πρόεδρο των τουριστικών πρακτόρων Αγγλίας (ABTA) κ. John McEwan όπου η ελληνική αντιπροσωπεία προσκάλεσε για άμεση επίσκεψη στην Κρήτη, αποδεικνύοντας ότι η Ελλάδα είναι ένας ασφαλής και φιλόξενος προορισμός. Επίσης έγινε επίσημη πρόσκληση από την Αντιπεριφερειάρχη Κρήτης κ. Λιονή να πραγματοποιηθεί το ετήσιο συνέδριο της Advantage Travel Centres για το 2014 στην Κρήτη. Η κα. Λιονή δήλωσε: « Η Κρήτη είναι ένας ιδανικός τουριστικός προορισμός και αυτό αναγνωρίζεται από όλους. Επομένως είναι ευθύνη μας, Περιφέρειας και αρμοδίων φορέων, να υλοποιήσουμε γρήγορα το σχεδιασμό μας για την τουριστική προβολή του νησιού μας, καθώς επίσης και τον γενικότερο προγραμματισμό μας για την ανάπτυξη της οικονομίας του νησιού μας». Ο Κος Μπρας Δήλωσε: ''Στο σήμερα της κρίσης μονάχα στοχευόμενες, μετρήσιμες και απόλυτα ελεγχόμενης ενέργειες μπορούν να κάνουν την διαφορά για την Κρήτης μας...'' Στόχος των παραπάνω ενεργειών που οργανώνεται τους τελευταίους μήνες με εντατικούς ρυθμούς από τον κ. Μπρά και την περιφέρεια Κρήτης είναι η αποτελεσματικότερη και στοχευμένη διαφήμιση του νησιού μέσω συνεργασιών με οργανισμούς που μπορούν και προωθούν τον τουρισμό και οι οποίοι αποδεδειγμένα ζητούν υπηρεσίες υψηλής αξίας και μπορούν να συμβάλλουν στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Με τον κ. Stewart συμφωνήθηκε να γίνει συντονισμένη προσπάθεια για απευθείας διαφήμιση της Κρήτης στα 850 πρακτορεία με ειδικό φυλλάδιο αλλά και να δοθεί άμεσα ηλεκτρονικό υλικό (βίντεο, φωτογραφίες κτλ.) για χρήση από τις ιστοσελίδες του ομίλου και τα πρακτορεία. Πρόκειται για δράσεις που θα γίνουν χωρίς κανένα κόστος ενώ από αυτήν την συμφωνία όλοι έχουν να κερδίσουν. Οι πράκτορες που θα δουν να αυξάνονται οι πωλήσεις τους και η Κρήτη οι επισκέπτες της. Στο ειδικό δείπνο που οργανώθηκε, έγιναν συναντήσεις με τουριστικούς συμβούλους, εταιρείες κρουαζιέρας, με αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν πτήσεις στην Κρήτη (Jet2), αλλά και με τον πρόεδρο των τουριστικών πρακτόρων Αγγλίας (ABTA) κ. John McEwan όπου η ελληνική αντιπροσωπεία προσκάλεσε για άμεση επίσκεψη στην Κρήτη, αποδεικνύοντας ότι η Ελλάδα είναι ένας ασφαλής και φιλόξενος προορισμός. Επίσης έγινε επίσημη πρόσκληση από την Αντιπεριφερειάρχη Κρήτης κ. Λιονή να πραγματοποιηθεί το ετήσιο συνέδριο της Advantage Travel Centres για το 2014 στην Κρήτη. Η κα. Λιονή δήλωσε: « Η Κρήτη είναι ένας ιδανικός τουριστικός προορισμός και αυτό αναγνωρίζεται από όλους. Επομένως είναι ευθύνη μας, Περιφέρειας και αρμοδίων φορέων, να υλοποιήσουμε γρήγορα το σχεδιασμό μας για την τουριστική προβολή του νησιού μας, καθώς επίσης και τον γενικότερο προγραμματισμό μας για την ανάπτυξη της οικονομίας του νησιού μας». Ο Κος Μπρας Δήλωσε: ''Στο σήμερα της κρίσης μονάχα στοχευόμενες, μετρήσιμες και απόλυτα ελεγχόμενης ενέργειες μπορούν να κάνουν την διαφορά για την Κρήτης μας...'' Στόχος των παραπάνω ενεργειών που οργανώνεται τους τελευταίους μήνες με εντατικούς ρυθμούς από τον κ. Μπρά και την περιφέρεια Κρήτης είναι η αποτελεσματικότερη και στοχευμένη διαφήμιση του νησιού μέσω συνεργασιών με οργανισμούς που μπορούν και προωθούν τον τουρισμό και οι οποίοι αποδεδειγμένα ζητούν υπηρεσίες υψηλής αξίας και μπορούν να συμβάλλουν στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.
Στο μεταξύ στο πλαίσιο της
προσπάθειας του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου και του προέδρου του κ. Ιωάννη
Μπρα για παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας προς τους επισκέπτες του Ηρακλείου
και ειδικότερα της κρουαζιέρας, αναπτύχθηκε τουριστικός οδηγός πόλης (Destiunation Guide), ο οποίος διατίθεται ΔΩΡΕΑΝ στους κάτοχους κινητών τηλεφώνων με λειτουργικό iOS (iPhone) και Android μέσα από το app store (τις επόμενες ημέρες) και
το android market (άμεσα διαθέσιμο)
αντίστοιχα.Ο οδηγός
πόλης έχει αναπτυχθεί στην Αγγλική γλώσσα, με δυνατότητα επέκτασης και σε άλλες
γλώσσες σε επόμενη φάση.Περιλαμβάνει
πληροφορίες με σημεία ενδιαφέροντος (μουσεία, εκκλησίες, κρήνες κ.α.),
δραστηριότητες (εκδηλώσεις, shopping κ.α.) και άλλες χρήσιμες πληροφορίες (τηλέφωνα
έκτακτης ανάγκης, νοσοκομεία, μεταφορές, free wifi, shopping,
τράπεζες, κ.α.) οι οποίες συνοδεύονται με το αντίστοιχο φωτογραφικό υλικό.
Η πληροφορία
εμφανίζεται και σε ψηφιακό χάρτη (offline με χρήση openstreetmaps, αλλά και online σε Google maps) με
δυνατότητα προβολής της θέσης του χρήστη.
Πέραν των όσων
αναφέρθηκαν, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εφαρμογής αποτελούν:
·
My Places: Ο χρήστης έχει
την δυνατότητα να επιλέξει τα σημεία που τον ενδιαφέρουν και να δημιουργήσει
τον δικό του "προσωπικό" ταξιδιωτικό
οδηγό και να τα δει συγκεντρωμένα στον χάρτη.
·
Προτεινόμενες
διαδρομές: Ο επισκέπτης μπορεί να δει στον χάρτη και να ακολουθήσει, μια
προτεινόμενη διαδρομή στην οποία παρουσιάζονται τα σημεία ενδιαφέροντος και οι
σχετιζόμενες με αυτά πληροφορίες.
·
Nearby: Αξιοποιώντας τις
δυνατότητες της τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν κατά την διάρκεια της περιήγησης
τους μέσα στην πόλη, να βλέπουν μέσα από την κάμερα του κινητού τους
πληροφορίες για τα σημεία ενδιαφέροντος (π.χ. στον Άγιο Μηνά) σε παράθεση σε
παράθεση με το φυσικό περιβάλλον.
·
Roam Free: Η εφαρμογή είναι πλήρως λειτουργική χωρίς την
απαίτηση ύπαρξης σύνδεσης στο διαδίκτυο και την επιβάρυνση χρεώσεων. Online σύνδεση (3G,
WiFi) απαιτείται μόνο για ενημερώσεις με νέο
περιεχόμενο ή χρήση Google maps.
Ο κ. Μπρας δήλωσε '' Μία
νέα εποχή για την Επαύξηση της Εμπειρίας των Επισκεπτών μας αρχίζει. Με την
βοήθεια όλων των φορέων κατέστει δυνατό η πραγματοποίηση αυτής της
πρωτοβουλίας. Σύντομα θα έχουμε και άλλες εκπλήξεις για τους επισκέπτες
μας...''
Στην προσπάθεια αυτή σημαντική ήταν η συμβολή όλων των
εμπλεκόμενων φορέων και ειδικά του Δήμου και Επιμελητηρίου Ηρακλείου
για να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου