Την Κρήτη επισκέφτηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Γιώργος Κολέτσος στο πλαίσιο ενός από τα σπουδαιότερα ετήσια συνέδρια της Ευρωπαϊκής Τουριστικής Βιομηχανίας. Το Σάββατο 21.04.2012, πραγματοποιήθηκε στο Ρέθυμνο το Συνέδριο «Destination Meets Online 2012” υπό την Αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού όπου συγκεντρώθηκαν πάνω από 120 υψηλά στελέχη Γερμανικών Tour Operators που δραστηριοποιούνται στην σύγχρονη τεχνολογία. Στο Συνέδριο συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος των Τουριστικών Επιχειρήσεων Γερμανίας κ. Juergen Buechy καθώς και υψηλόβαθμοι εκπρόσωποι των T.O. Thomas Cook, REWE, Expedia, FTI Touristik κλπ. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η τοποθέτηση του πρόεδρου των Τουριστικών Επιχειρήσεων Γερμανίας κ. Juergen Buechy. Όπως ανέφερε μεταξύ άλλων, το αρνητικό κλίμα έχει αρχίσει να αναστρέφεται καθώς έχει ξεκινήσει και η συνεργασία μεταξύ των δυο χωρών στο πεδίο αυτό. Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ από την πλευρά του υπογράμμισε τη σημασία διεξαγωγής του Συνεδρίου για πρώτη φορά στην Ελλάδα καθώς και ότι οι στόχοι του ΕΟΤ σε ότι αφορά την τουριστική αγορά της Γερμανίας συμπίπτουν απόλυτα με αυτούς των Γερμανών Τour Operators αλλά και λοιπών επιχειρηματιών του Τουρισμού και τα όποια κονδύλια προς διάθεση θα στηρίξουν συγκεκριμένα προγράμματα επικοινωνίας και προώθησης τουριστικών πακέτων προς την Ελλάδα.
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης ο οποίος στήριξε έμπρακτα την προσπάθεια της διοργάνωσης του συνεδρίου, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες και όλους τουρίστες που επιλέγουν να περάσουν τις διακοπές τους στην Κρήτη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η έντονη τουριστική διάθεση των Γερμανών και η αυξημένη χρήση του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών μέσων σε συνδυασμό με την επιθυμία έλεγχου των δαπανών εμφανίζεται στη συνεχώς παρατηρούμενη αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου.
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης ο οποίος στήριξε έμπρακτα την προσπάθεια της διοργάνωσης του συνεδρίου, καλωσόρισε τους συμμετέχοντες και όλους τουρίστες που επιλέγουν να περάσουν τις διακοπές τους στην Κρήτη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η έντονη τουριστική διάθεση των Γερμανών και η αυξημένη χρήση του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών μέσων σε συνδυασμό με την επιθυμία έλεγχου των δαπανών εμφανίζεται στη συνεχώς παρατηρούμενη αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου