Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Η προεκλογική καμπάνια μεγάλου κόμματος και...


... ο brand specialist
 

Υπέπεσε τις τελευταίες ημέρες στην αντίληψή μου ένα κομμάτι της προεκλογικής καμπάνιας μεγάλου κόμματος. Μου έκανε εντύπωση, όχι τόσο ότι η κεντρική φωτογραφία δεν είχε υποστεί καμία επεξεργασία (photoshop, κ.λπ.), στοιχείο όχι απαραίτητα κακό, αφού σε κάποιες επεξεργασμένες φωτογραφίες δεν γνωρίζει ούτε ο απεικονιζόμενος την ... φάτσα του, αλλά το γεγονός ότι το πουκάμισο ήταν τσαλακωμένο, ο γιακάς χάλια, και τα χρώματα μαύρη μαυρίλα πλάκωσε.
Ομολογώ ότι προβληματίστηκα από το τι ήθελε να πει ο ποιητής:
Mήπως επειδή είναι μαύρη η κατάσταση της χώρας;
Μήπως ότι έχουμε τα μαύρα μας τα χάλια;
Ή μήπως ότι το συγκεκριμένο κόμμα θα μαυριστεί;
Προβληματίστηκα, από τον ερασιτεχνισμό της δουλειάς και το πολύ άσχημο-ακαλαίσθητο αποτέλεσμα, δεδομένου ότι ο εικονιζόμενος δεν έχει ευθύνη για το αισθητικό αποτέλεσμα και εν πάσει περιπτώσει "το πολεμάει" παρά την πολύ άσχημη κατάσταση και του κόμματος και της χώρας.
Με αυτές τις σκέψεις (και όχι με Άρλεκιν) ξεχάστηκα, όπου ξαφνικά φίλος μου που είναι στα "κόλπα", μου αποκάλυψε ότι "πίσω" από αυτή την τρομερή καμπάνια, είναι γνωστός μοδάτος brand specialist, που όλα τα σφαζει και όλα τα μαχαιρώνει.

Και για να σας βοηθήσω, σας δίνω και τον ακαδημαϊκό ορισμό: " Branding consultants provide analysis, solutions and general marketing expertise to help companies successfully sell their products. They typically work for management consulting firms or advertising agencies and interact with a client company's brand managers or marketing executives. Branding consultants develop and help implement strategies for both new and existing products, and can influence all phases of marketing, from design and distribution decisions to advertising and public relations messaging".

Λέτε να είναι αλήθεια;

Βοηθειά τους, στο κόμμα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου