Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Κέρδισε τις εντυπώσεις η καμπάνια της Grecotel


Με σλόγκαν την «Ελλάδα που αγαπάμε» και διαφημιστικά σποτ γυρισμένα σε Κρήτη, Πελοπόννησο, Μύκονο και Σούνιο, «έτρεξε» η καμπάνια της Grecotel για την Ελλάδα, στη διεθνή τουριστική έκθεση της Μόσχας ΜΙΤΤ, ενώ τους προσεχείς μήνες τα διαφημιστικά σποτ θα κατακλύσουν τα μέσα ενημέρωσης της Ρωσίας, της Ουκρανίας και του Καζακστάν...


Εκτός, όμως, από τη διαφημιστική καμπάνια, που κέρδισε, ήδη, κολακευτικά σχόλια, στο περίπτερο της Grecotel, στη ΜΙΤΤ, απονεμήθηκε το βραβείο Best Stand Design Overall, που δίδεται για πρώτη φορά σε ιδιωτική εταιρεία (κι όχι σε περίπτερα χωρών, όπως συνηθίζεται) για τον πρωτοποριακό του σχεδιασμό.
Το ιδιαίτερο design, που ανήκει στην αρχιτεκτονική ομάδα της Grecotel, χρησιμοποιεί μια ελέυθερη τρισδιάστατη καμπύλη, η οποία υποδέχεται τους επισκέπτες αγκαλιάζοντας κλειστούς χώρους και δημιουργώντας περάσματα, εκμεταλλευόμενη την περίοπτη θέση του περιπτέρου. Παράλληλα, η χρήση ελαφριάς, διάτρητης επένδυσης από ένα ζεστό υλικό, όπως το ξύλο, αναδεικνύει την εκφραστικότητα της κατασκευής.

Την πεποίθηση ότι ο ρωσικός λαός θα επιλέξει την Ελλάδα για τις καλοκαιρινές του διακοπές εξέφρασε ο πρόεδρος της Grecotel και Επίτιμος Πρόξενος της Ρωσίας στην Κρήτη και τα Δωδεκάνησα, κ. Νίκος Δασκαλαντωνάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου