Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012
+14,72% η Φινλανδία...
Το έντονο ενδιαφέρον των Σκανδιναβών για την Ελλάδα το οποίο εστιάζεται μεταξύ άλλων και σε εξειδικευμένες μορφές τουρισμού όπως την κρουαζιέρα, τον τουρισμό υγείας, και την τουριστική κατοικία, διαπίστωσε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Πέτρος Αλιβιζάτος ο οποίος βρέθηκε στη Φιλανδία και πραγματοποίησε σειρά επαφών με αρμόδιους φορείς με στόχο την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και την προσέλκυση επισκεπτών. Ο υφυπουργός μετέβη στη Φιλανδία στο πλαίσιο της τουριστικής έκθεσης MATKA η οποία πραγματοποιείται εκεί και είναι η μεγαλύτερη της Φιλανδικής αγοράς, και μια από τις σημαντικότερες για ολόκληρη τη Σκανδιναβία καθώς φιλοξενεί περίπου 1.200 εκθέτες και προσελκύει περισσότερους από 80.000 επισκέπτες.
Kατά τη διάρκεια των εγκαινίων του περιπτέρου του ΕΟΤ, ο κ. Αλιβιζάτος , παρουσία του Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Γ. Κολέτσου, χαιρέτησε το γεγονός ότι οι αφίξεις από τη Φιλανδία στην Ελλάδα το 2011 παρουσίασαν αύξηση 14,72% , σε σχέση με το 2010, τόνισε ότι η Ελλάδα ενδιαφέρεται να ενισχύσει το τουριστικό ρεύμα από την Σκανδιναβία και δήλωσε ότι « οι χώρες της Σκανδιναβίας είναι μια παραδοσιακή για τη χώρα μας αγορά, από την οποία προέρχονται επισκέπτες που αγαπούν την Ελλάδα και την προτιμούν ως τουριστικό προορισμό εδώ και πολλές δεκαετίες. Ειδικά για τους Φιλανδούς είναι ο δεύτερος δημοφιλέστερος προορισμός μετά την Ισπανία και το 2011 επισκέφθηκαν την Ελλάδα περίπου 183.000 Φιλανδοί. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την τουριστική κίνηση από όλες τις Σκανδιναβικές χώρες».
Ο κ. Αλιβιζάτος στο πλαίσιο της επίσκεψής του συναντήθηκε με τον με τον κ. Erik Elmsater, area manager της Air Norwegia (η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στη Σκανδιναβία και η τρίτη Low Cost στην Ευρώπη) και συζήτησαν την προοπτική της αύξησης των δρομολογίων που ήδη πραγματοποιεί σε ελληνικούς προορισμούς καθώς και την διεύρυνση των πτήσεων σε νέες περιοχές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τους Σκανδιναβούς. Συναφώς εξετάστηκε μεταξύ των δύο πλευρών η δυνατότητα συνεργασίας, η δημιουργία μαρκετινγκ πλάν και η διερεύνηση σε συντονισμό με τις περιφέρειες της Ελλάδας των προοπτικών που διανοίγονται για την αύξηση της τουριστικής κίνησης από την Σκανδιναβία προς την χώρα μας.
Ο υφυπουργός συναντήθηκε επίσης και με τον κ. Peik Martin, General Manager της FINNMATKAT (TUI NORDIC) με τον οποίο και συζήτησε επίσης το θέμα την ενίσχυσης της τουριστικής κίνησης προς την Ελλάδα και έθεσαν τις βάσεις για την δημιουργία επικοινωνίας προκειμένου να ληφθούν όποιες κοινές πρωτοβουλίες θα συνδράμουν προς την κατεύθυνση αυτή. Ανάλογο αποτέλεσμα είχε και η συνάντηση του κ. Αλιβιζάτου με την κα. Merja Hamari (production manager TJAREBORG). Ακόμη, ο κ. Αλιβιζάτος συναντήθηκε και με τον πρόεδρο της Finnish Fair Corporation κ Ηanglund ενώ στη συνέχεια έδωσε συνέντευξη σε Φιλανδούς δημοσιογράφους, παραθέτοντας στους παρευρισκόμενους όλες τις ενέργειες που κάνει η Ελλάδα με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Έμφαση δόθηκε στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που η Ελλάδα αναπτύσσεται δυναμικά καθώς και στις δυνατότητες που προσφέρει για προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΤUI NORDIC H OΠΟΙΑ ΗΛΕΓΧΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 60% ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ ΤΗΝ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΥΡΩΣΕ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΠΙΕΣΗ ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΤΟ 80% ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΦΕΛΟΣ,ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ,ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΑΜΕΣΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ.ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΛΑΒΕΙ ΥΠΟΨΙΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ?ΤΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΠΑΥΤΟΥ?
ΑπάντησηΔιαγραφή