Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011
Aegean: Περιορισμός ζημιών και αύξηση πωλήσεων το α΄ εξάμηνο
Συρρίκνωση των ζημιών και αύξηση των πωλήσεών της το πρώτο εξάμηνο του 2011 κατάφερε η Aegean Airlines...
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της εταιρίας ανήλθαν σε €295,2 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση 10%, λόγω της αύξησης κατά 24% που επετεύχθη το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €19,8 εκατ. έναντι καθαρών ζημιών ύψους €32,6 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2010.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας, τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2010 είχαν επιβαρυνθεί από έκτακτη εισφορά κοινωνικής ευθύνης ύψους €6,7 εκατ.
Όπως επισημαίνεται, παρά την κρίση στην Ελληνική οικονομία η οποία έχει υποχρεώσει τον περιορισμό των συχνοτήτων στο εσωτερικό δίκτυο , η Εταιρεία ακολουθεί στρατηγική επέκτασης του δικτύου της στο εξωτερικό, ενισχύοντας την παρουσία της με προορισμούς και συχνότητες σε σημαντικές αγορές, όπως η Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ρωσία και Ισραήλ, με στόχο να στηρίξει αλλά και μεσοπρόθεσμα να εκμεταλλευτεί την ανάπτυξη του τουρισμού της Ελλάδας.
Οι εξοικονομήσεις στο κόστος λόγω της ομοιογένειας του στόλου που αποτελείται πλέον αποκλειστικά από αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 καθώς και η βελτίωση της παραγωγικότητας, σύμφωνα με την εταιρία, δεν ήταν δυνατόν να καλύψουν πλήρως τις επιπτώσεις από την πτώση της αγοραστικής δύναμης των ελλήνων καταναλωτών, αλλά και την σημαντική αύξηση του κόστους καυσίμου. Συγκεκριμένα, το κόστος καυσίμων ανήλθε σε €81,8 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά €24,4 εκατ. ή 43% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Το πρώτο εξάμηνο του 2011 οι λειτουργικές ταμειακές ροές της εταιρίας βελτιώθηκαν σημαντικά σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2010. Έτσι παρά την σημαντική επένδυση που πραγματοποιήθηκε σε αγορά χρονοθυρίδων (slots) στα αεροδρόμια του Λονδίνου (Heathrow) και του Παρισιού (Charles de Gaulle), τα ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν και διαμορφώθηκαν στα €205 εκατ. την 30.06.2011, διασφαλίζοντας τη δυνατότητα της εταιρείας να ολοκληρώσει τον στρατηγικό της σχεδιασμό.
Συνολικά κατά το πρώτο εξάμηνο, η επιβατική κίνηση της εταιρίας αυξήθηκε οριακά κατά 1%, με την εταιρία να μεταφέρει 2,9 εκατομμύρια επιβάτες. Η εικόνα όμως είναι εντελώς διαφορετική στο δεύτερο τρίμηνο όπου η συνολική κίνηση αυξήθηκε κατά 15% ενώ η κίνηση εξωτερικού κατά 29%.
Ετικέτες
Ειδήσεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου