Ανοδικά κινήθηκαν οι πληρότητες στα τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία της Αθήνας το μήνα Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής. Την ίδια στιγμή, καθοδική πορεία ακολούθησαν οι πληρότητες στα ξενοδοχεία δύο και τριών αστέρων…
Πιο αναλυτικά, τα ξενοδοχεία πέντε κατέγραψαν αύξηση σε ποσοστό 11,2% στο δείκτη πληροτήτων, φτάνοντας το 50% στις πληρότητές τους. Αντίστοιχη ήταν η πορεία των ξενοδοχείων τεσσάρων αστέρων, με τις πληρότητες να καταγράφουν αύξηση κατά 11,4% και να διαμορφώνονται στο 62%. Στην αντίπερα όχθη, τα ξενοδοχεία δύο και τριών αστέρων κατέγραψαν πτώση 10,5% στις πληρότητες, οι οποίες διαμορφώθηκαν στο 53,8%. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι το τοπίο των κρατήσεων - προκρατήσεων, πληροτήτων και εσόδων είναι ακόμη «βαρύ χειμωνιάτικο», η ΕΞΑ-Α εξακολουθεί να επιμένει αισιόδοξα και να συμμετέχει ενεργά σε κάθε δράση που μπορεί να ενισχύσει τον προορισμό και την ξενοδοχία σε Αθήνα- Αττική, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής στο newsletter Μαρτίου. Έτσι, παράδειγμα αποτελεί η νέα πρωτοβουλία της ΕΞΑ-Α για συνεργασία με την Expedia.com. Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, η Expedia εκπόνησε για λογαριασμό της ΕΞΑ-Α ένα στοχευμένο πλάνο προβολής της Αθήνας-Αττικής και των ξενοδοχείων της προς πέντε διαφορετικά κανάλια: Expedia.com (Η.Π.Α.), Expedia.ca (Καναδάς), Expedia.aus (Αυστραλία) και Hotels.com (Σουηδία και Νορβηγία). Το πρόγραμμα θα «τρέξει» από τα μέσα Απριλίου και για δύο μήνες στα τρία πρώτα κανάλια, ενώ η διάρκεια για Σουηδία και Νορβηγία θα είναι τρεις μήνες. Σκοπός είναι αφενός η ενίσχυση του brand του προορισμού μας και αφετέρου η προσέλκυση πελατών οι οποίοι δεν είχαν την Αθήνα σαν τον βασικό τους προορισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου