Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Σε άνοδο τα πολυτελή ξενοδοχεία των Αθηνών


Ανοδικά κινήθηκαν οι πληρότητες στα τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία της Αθήνας το μήνα Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής. Την ίδια στιγμή, καθοδική πορεία ακολούθησαν οι πληρότητες στα ξενοδοχεία δύο και τριών αστέρων…


Πιο αναλυτικά, τα ξενοδοχεία πέντε κατέγραψαν αύξηση σε ποσοστό 11,2% στο δείκτη πληροτήτων, φτάνοντας το 50% στις πληρότητές τους. Αντίστοιχη ήταν η πορεία των ξενοδοχείων τεσσάρων αστέρων, με τις πληρότητες να καταγράφουν αύξηση κατά 11,4% και να διαμορφώνονται στο 62%. Στην αντίπερα όχθη, τα ξενοδοχεία δύο και τριών αστέρων κατέγραψαν πτώση 10,5% στις πληρότητες, οι οποίες διαμορφώθηκαν στο 53,8%. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι το τοπίο των κρατήσεων - προκρατήσεων, πληροτήτων και εσόδων είναι ακόμη «βαρύ χειμωνιάτικο», η ΕΞΑ-Α εξακολουθεί να επιμένει αισιόδοξα και να συμμετέχει ενεργά σε κάθε δράση που μπορεί να ενισχύσει τον προορισμό και την ξενοδοχία σε Αθήνα- Αττική, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής στο newsletter Μαρτίου. Έτσι, παράδειγμα αποτελεί η νέα πρωτοβουλία της ΕΞΑ-Α για συνεργασία με την Expedia.com. Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, η Expedia εκπόνησε για λογαριασμό της ΕΞΑ-Α ένα στοχευμένο πλάνο προβολής της Αθήνας-Αττικής και των ξενοδοχείων της προς πέντε διαφορετικά κανάλια: Expedia.com (Η.Π.Α.), Expedia.ca (Καναδάς), Expedia.aus (Αυστραλία) και Hotels.com (Σουηδία και Νορβηγία). Το πρόγραμμα θα «τρέξει» από τα μέσα Απριλίου και για δύο μήνες στα τρία πρώτα κανάλια, ενώ η διάρκεια για Σουηδία και Νορβηγία θα είναι τρεις μήνες. Σκοπός είναι αφενός η ενίσχυση του brand του προορισμού μας και αφετέρου η προσέλκυση πελατών οι οποίοι δεν είχαν την Αθήνα σαν τον βασικό τους προορισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου