Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012
Η "εικόνα" των tour operaτors της Γερμανίας
- 23,3 δισεκατομμύρια ευρώ ο ταξιδιωτικός τζίρος στη Γερμανία
- Πρώτη η TUI με 4,2 δισ ευρώ
Για την καλύτερη κατανόηση της κατάστασης της Γερμανίας, σας δίνουμε αναλυτικά την "εικόνα" των tour operators, των δυνατοτήτων τους και των εξελίξεων. Το 2011 λοιπόν
οι Γερμανοί διοργανωτές ταξιδιών πέτυχαν ρεκόρ πωλήσεων και αύξηση των κερδών τους. Το 2012 αν και υπάρχουν σύννεφα στην οικονομία αναμένεται περαιτέρω μικρή αύξηση.
Ο διοργανωτές ταξιδιών όχι μόνο κάλυψαν το έλλειμμα του 2009 αλλά στον κύκλο εργασιών υπερέβησαν και το μέχρι τώρα έτος ρεκόρ 2008.
Η ετήσια ανάλυση του επαγγελματικού τουριστικού περιοδικού FVW, βασίζεται στα στοιχεία των 63 μεγαλύτερων Τ.Ο., με κύκλο εργασιών, το 2011, ύψους περίπου 18,1 δισεκ. Ευρώ (2010:16,6 δισεκ. Ευρώ) και οι οποίοι καλύπτουν το 80% της γερμανικής τουριστικής αγοράς. Ο όγκος της συνολικής τουριστικής αγοράς εκτιμάται -από τον κ. Werner Sülberg, επικεφαλή της Επιτροπής «Έρευνα Αγοράς» της Ομοσπονδίας Ταξιδιών Γερμανίας (DRV) και κορυφαίο στέλεχος του Τ.Ο. REWE Group- σε 23,3 δισ. Ευρώ (2010:21,3 δισεκ. Ευρώ).
Ο αριθμός των τουριστών που διακίνησαν, οι 63 Τ.Ο., που συμμετέχουν στην έρευνα του FVW, ανήλθε σε 31,9 εκατομ. Άτομα (2010:30,5 εκατομ.). Ο δε συνολικός αριθμός των τουριστών αυξήθηκε κατά 5% σε 40,4 εκατ. άτομα.
Ο κύκλος εργασιών για ταξίδια διακοπών με αεροπλάνο, μετά τη δραματική μείωση το 2008/2009 κατά 4,9%, κατόρθωσε, παρά τις επιπτώσεις από το σύννεφο της ηφαιστειακής τέφρας την άνοιξη 2010, να ανακάμψει. Κατά την άποψη του κ. Werner Sülberg, ο κύκλος εργασιών των οργανωμένων ταξιδιών με αεροπλάνο σημείωσε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 10%.
Οι κρουαζιέρες συνέχισαν και το 2011 την ανοδική πορεία με αύξηση περίπου 14% στον κύκλο εργασιών. Το είδος αυτό των διακοπών εμφάνισε το 2011 μια συνεχώς αυξανόμενη δυναμική ανάπτυξη. Μετά το ναυάγιο στην Ιταλία αναμένουμε την εξέλιξη που θα έχει στη συμπεριφορά των Γερμανών.
Ο κύκλος εργασιών και τα αντίστοιχα ποσοστά συμμετοχής στην τουριστική αγορά της Γερμανίας, των επτά (7) μεγαλύτερων Τ.Ο. στη Γερμανία, έχουν ως εξής:
• TUI Deutschland, με 4.212,5 εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών (2010 : 3.843,5) και μερίδιο αγοράς 18,1% (2009 : 23,10%) παρά την απώλεια μεριδίου αγοράς σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο, διατηρεί αδιαφιλονίκητα την πρώτη θέση στη γερμανική τουριστική αγορά. Η θέση αυτή ισχυροποιείται ακόμα περισσότερο εάν συνυπολογίσουμε τον κύκλο εργασιών των εταιρειών Hapag-Lloyd (κρουαζιέρες) & TUI Cruises, που ανήκουν στη μητρική εταιρεία Konzernholding TUI AG. Και ο κύκλος εργασιών των ξενοδοχειακών αλυσίδων Riu, Robinson και Iberotel, επίσης βρίσκεται στην TUI AG.
• Touristik der REWE Group, με 3.099,6 εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών (2010 : 2.997,6) και μερίδιο αγοράς 13,3 % (2009: 17,89%), διατήρησε τη 2η θέση.
• Thomas Cook, με 3.000,0εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών (2010 : 2.850,0) και 12,9% μερίδιο αγοράς (2010 : 17,13%), παρέμεινε στην 3η θέση.
• FTI, με 1.470,0 εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών (2010 : 1.066,0), συνεχίζει να σημειώνει σταθερή ανοδική πορεία με 6,3% μερίδιο αγοράς (2010 : 5,60 %), βρίσκεται στην 4η θέση. Στον κύκλο εργασιών του Τ.Ο. συνυπολογίζονται και τα αποτελέσματα των θυγατρικών εταιρειών στην Ελβετία και την Αυστρία, οι οποίες βέβαια διακινούν μόνο το γερμανικό πρόγραμμα.
• Alltours Flugreisen, με 1.320,0 εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών (2010 : 1.170,0) και 5,7% μερίδιο αγοράς (2010 : 7,30%), βρίσκεται στην 5η θέση.
• Aida Cruises, η θυγατρική εταιρεία του αμερικανικού κολοσσού κρουαζιερών Carnival, με 1.000,0 εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών και 4,3% μερίδιο αγοράς, βρίσκεται στην 6η θέση.
• Schauinsland Reisen, με 556,0 εκατ. Ευρώ (2010: 496,0), κατατάσσεται στην έβδομη
(7) θέση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου