Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012
ΣΕΤΕ: Success stories και συνεργασία με BTW
- Προγράμματα δημοσίων σχέσεων σε Αγγλία και Γερμανία
- Συνάντηση με Άγγλους tour operators
- Αναζητούνται χρήματα...
Πραγματικές ιστορίες επιτυχίας (Success Stories) απλών καθημερινών ανθρώπων των δύο χωρών, Ελλάδας και Γερμανίας, θα «αποτυπωθούν» στο χαρτί και θα μοιραστούν στα media των δύο χωρών, ώστε να υπάρξει αλληλοκατανόηση και εξομάλυνση των σχέσεων των λαών των δύο χωρών. H διαδικασία αυτή ξεκινά άμεσα, με πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ και θα υποστηριχθεί πλήρως από το στελεχιακό δυναμικό του Συνδέσμου, αλλά και των επιχειρήσεων μελών του. Παράλληλα, ο ΣΕΤΕ, όπως ανακοίνωσε ο Ανδρέας Ανδρεάδης μαζί με τη Bundesverein der deutschen Tourismus Wirtschaft (www.btw.de - Ομοσπονδιακή Ένωση Τουρισμού της Γερμανίας, δηλαδή τον αντίστοιχο ΣΕΤΕ), συνεργάζονται για την από κοινού δρομολόγηση δράσεων με σκοπό τη βελτίωση του κλίματος μεταξύ των δύο χωρών.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, η πρώτη φάση του προγράμματος ξεκινά την ερχόμενη Δευτέρα, με τον εντοπισμό και την συγγραφή success stories ατόμων (υπαρκτών) Ελλήνων και Γερμανών, μέσα από τις οποίες θα προκύπτουν τα χαρακτηριστικά των δύο λαών στην συγκεκριμένη συγκυρία. Λόγου χάρη θα αναφερθεί το παράδειγμα Έλληνα επιχειρηματία, που με την μικρή ατομική του επιχείρηση, συμβάλλει στην ανάπτυξη και στην απασχόληση, ενώ εκπληρώνει όλες τις φορολογικές του υποχρεώσεις . Αντίστοιχα θα αναφερθεί το παράδειγμα Γερμανού Δημοσίου υπαλλήλου, ο οποίος με τις αποταμιεύσεις του «επιτρέπει» την χορήγηση δανείων στην Ελλάδα, ή άλλου που δουλεύοντας σκληρά 11 μήνες, αποταμιεύει για τις διακοπές του στην Ελλάδα.
Τα success stories αυτά θα επικοινωνηθούν στα media των δύο χωρών, και στη συνέχεια όσοι δημοσιογράφοι από την γερμανική πλευρά δείξουν περαιτέρω ενδιαφέρον, θα προσκαλούνται στην Ελλάδα σε fam trips.
H πρωτοβουλία αυτή έρχεται σε μια πολύ δύσκολη στιγμή που οι κρατήσεις υπολείπονται σοβαρά των αντιστοίχων περυσινών και πρέπει άμεσα να γίνουν ενέργειες, ώστε να μην χαθεί ο Μάϊος. Έάν αυτό συμβεί η μείωση από την γερμανική αγορά θα περιοριστεί σε μονοψήφια ποσοστά, όσον αφορά στις αφίξεις.
Ταυτόχρονα, πρέπει να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να περιοριστούν οι ακραίες εκφράσεις και εκδηλώσεις εντός Ελλάδος, οι οποίες μεταφέρουν το λάθος μήνυμα για τον ελληνικό λαό, ο οποίος δοκιμάζεται και εργάζεται σκληρά για την έξοδο της χώρας από την κρίση αλλά και γνωρίζει τις προσπάθειες που καταβάλουν οι φορολογούμενοι πολίτες άλλων χωρών για να βοηθήσουν τη χώρα μας.
Στο μεταξύ ενέργειες συνδιαφήμισης, εάν βρεθούν τα χρήματα, θα αναληφθούν και στην Αγγλία, με τους tour operators. Σε συνάντηση που έγινε στο περιθώριο της ΙΤΒ με την συμμετοχή του υπουργού Παύλου Γερουλάνου, του γ.γ. του Ε.Ο.Τ. Γιώργου Κολέτσου και εκπροσώπων των μεγαλύτερων ΤΟ της Αγγλίας που ήρθαν από το Λονδίνο για τη συνάντηση αυτή, συζητήθηκε το θέμα αυτό και αναμένεται εντός των αμέσως προσεχών ημερών η αγγλική πλευρά να καταθέσει τις προτάσεις της στον Ε.Ο.Τ..
Δηλώσεις Ανδρεάδη
«Διαπιστώνουμε ότι οι ακραίες εκφράσεις εναντίον των ευρωπαίων και κυρίως των Γερμανών, που προέρχονται από μια μικρή μερίδα Ελλήνων, έχουν επιδεινώσει σοβαρά το κλίμα στις σχέσεις των δύο λαών γεγονός που πλήττει ακόμα περισσότερο την εικόνα της Ελλάδας. Αυτό επηρεάζει ιδιαίτερα αρνητικά τη ροή των κρατήσεων για τη φετινή τουριστική περίοδο», δήλωσε ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης από το Βερολίνο και κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης ITB.
Αντίστοιχες δυσκολίες δημιουργούνται τόσο στις προσπάθειές μας για την αύξηση των εξαγωγών, όσο και για την προσέλκυση επενδύσεων. Με δεδομένη τη συνεχιζόμενη στήριξη των ευρωπαίων εταίρων μας και την παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη, η ελληνική Πολιτεία πρέπει να θέσει ως άμεση προτεραιότητα την αναστροφή του αρνητικού κλίματος και την βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, είναι η ανάγκη άμεσης θεσμοθέτησης και λειτουργίας του κοινού φορέα μάρκετινγκ με την συμμετοχή του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου