- Να εξασφαλιστούν τώρα χρήματα για την διαχείριση της κρίσης
- Απείρως πολλαπλάσια τα χρήματα που θα χαθούν από φόρους, λόγω της μείωσης της κίνησης
- Προτεραιότητα ο Τουρισμός μόνο στα λόγια...
Τον έντονο προβληματισμό του για την απραξία σε επίπεδο χώρας, ως προς την εικόνα που προβάλλουμε και την ενίσχυση του Τουρισμού, μετέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης, ο οποίος συμμετείχε δραστήρια στη φετινή ΙΤΒ. Όπως μας είπε χαρακτηριστικά: "Στην τουριστική ανάπτυξη, η εικόνα παίζει καταλυτικό ρόλο. Οφείλουμε λοιπόν να προβληματιστούμε, για το ποια είναι σήμερα η εικόνα της Ελλάδας, στα μάτια του υπόλοιπου κόσμου. Να προβληματιστούμε, και να δράσουμε αποφασιστικά, για να επιτύχουμε ένα μεγάλο εθνικό re-branding. Να αλλάξουμε την εικόνα, να κερδίσουμε φίλους, και αυτοί με τη σειρά τους, να αναπαράγουν αυτή την καινούργια εικόνα, σε όλο τον κόσμο". Και συνέχισε: "Πως είναι δυνατόν η πολιτική ηγεσία να "αγνοεί" τα χρήματα που θα χαθούν σε επίπεδο χώρας από τους φόρους που δεν θα καταβληθούν λόγω της μείωσης της τουριστικής κίνησης και δεν μπορεί να εξασφαλίσει πενιχρά ποσά για την προβολή της χώρας;".
Επιπροσθέτως, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου στάθηκε ιδιαίτερα και στις δράσεςι διαφόρων ηχηρ'ων μειοψηφιών που δημιουργούν προβλήματα στην εικόνα της χώρας, υπογραμμίζοντας: " ...Απαιτεί εμπλοκή, ολόκληρης της κοινωνίας, και των φορέων της. Δεν μπορεί κάποιοι να μοχθούν, για να μεγαλώσει το δέντρο, και κάποιοι να πηγαίνουν να το ροκανίζουν. Δεν μπορεί, οι μισοί να προσπαθούν, και οι άλλοι μισοί να πυροβολούν, ηθελημένα ή αθέλητα, την προσπάθεια που καταβάλλεται", αναφερόμενος και στα γεγονότα στη Ρόδο με τις διαμαρτυρίες και την διακοπή της παρέλασης για την ενσωμάτωση της Δωδεκανήσου στην Ελλάδα, τα οποία πήραν δημοσιότητα στη Γερμανία.
Εν κατακλειδι ο κ. Καμπουράκης τόνισε :" ...Ακούγεται κατά κόρον, πως ο τουρισμός είναι προτεραιότητα. Όμως, οι λέξεις στο δημόσιο λόγο, έχουν δυστυχώς χάσει το νόημα και την αξία τους, αφού στα 1.000 θέματα, συνήθως τα 1.001 χαρακτηρίζονται ως προτεραιότητα. Για ποια προτεραιότητα όμως μιλάμε? Και πως εννοούμε προτεραιότητα τον Τουρισμό, για τον οποίο, το μόνο που παραδεχόμαστε, είναι ότι δεν έχουμε ούτε ένα (1!!!) ευρώ, για να δράσουμε. Να σχεδιάσουμε. Να ανασχέσουμε δυσφήμιση, και να προωθήσουμε. Να λειτουργήσουμε. Ο τουρισμός, δεν λειτουργεί στο κενό. Λειτουργεί και αποδίδει πραγματικά, μόνο σε ένα θετικό υποστηρικτικό περιβάλλον, που θα τον ενθαρρύνει, να ξεδιπλώσει το όραμά του, και να δώσει τα οφέλη, που πραγματικά μπορεί να δώσει. Όταν όμως ζούμε μία καθημερινότητα, που ενδιαφέρεται περισσότερο για τις εφήμερες εντυπώσεις, παρά για τα μόνιμα αποτελέσματα, τότε δεν κάνουμε τίποτα".
ΚΑλά τα λέει, αλλά αυτιά πρόθυμα να ακούσουν υπάρχουν;
Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου