Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Πρώτη και με διαφορά η United Airlines


Αναδεικνύεται ως η αεροπορική εταιρία με τις καλύτερες επιδόσεις στον τομέα των έγκαιρων αφίξεων/αναχωρήσεων και δίνει πριμ παραγωγικότητας σε όλους τους υπαλλήλους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πελατών.
Η διάκριση αυτή έρχεται για δεύτερη συνεχή χρονιά για τη United Airlines, αφορά το σύνολο των προγραμματισμένων πτήσεων εσωτερικού και η επιλογή γίνεται μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων διεθνών αεροπορικών εταιριών της Αμερικής (American, Continental, Delta, United και US Airways) για το 2010...


Σύμφωνα με στοιχεία της έκθεσης Air Travel Consumer, η οποία εκδίδεται από το υπουργείο Μεταφορών των Η.Π.Α. και δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, η United έκλεισε το 2010 με το 85,2% των πτήσεών της να φτάνει στον προορισμό του 14 λεπτά νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα άφιξης.
Η κορυφαία αυτή επίδοση της United για το 2010 έρχεται να προστεθεί στην ανάλογη διάκριση που πέτυχε η εταιρία το 2009, οπότε είχε βρεθεί και πάλι στην κορυφή της σχετικής κατάταξης.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της έκθεσης, για το μήνα Δεκέμβριο η United κατατάσσεται πρώτη μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων διεθνών αερομεταφορέων των Η.Π.Α., έχοντας τις λιγότερες ακυρώσεις πτήσεων και την καλύτερη επίδοση όσον αφορά τις έγκαιρες αφίξεις, ενώ παράλληλα βρίσκεται στη δεύτερη θέση μεταξύ του συνόλου των 18 αεροπορικών εταιρειών που αξιολογούνται στο πλαίσιο της συγκεκριμένης έκθεσης.
Το 2010, για κάθε μήνα που η United κέρδισε την πρώτη ή τη δεύτερη θέση μεταξύ των πέντε μεγαλύτερων διεθνών αερομεταφορέων των Η.Π.Α., και πάντα αναφορικά με την έγκαιρη άφιξη στον τελικό προορισμό κάθε πτήσης, η εταιρία αποφάσισε να δώσει ειδικό πριμ παραγωγικότητας σε όλους τους υπαλλήλους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των πελατών. Για το σύνολο του 2010, το πριμ παραγωγικότητας έφτασε τα $1.240 δολάρια ανά εργαζόμενο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου