Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας για την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό: «You in Greece». Σε αυτό κατέληξε η Ειδική Επιτροπή για τη Διαχείριση της Κρίσης στον Τουρισμό, η οποία δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), με επικεφαλής τον πρόεδρο του Ε.Ο.Τ., Νικόλα Κανελλόπουλο.
You in Greece, λοιπόν, και επειδή έχουμε χάσει τον αριθμό στο μέτρημα, ελπίζουμε και ευχόμαστε αυτό να είναι και το τελευταίο, όχι μέχρι να αλλάξει (όποτε και εάν συμβεί αυτό) ηγεσία το υπουργείο και ο Ε.Ο.Τ., αλλά για τα επόμενα, κάμποσα χρόνια.
Η Ειδική Επιτροπή για τη Διαχείριση της Κρίσης, όμως, εκτός από το γεγονός ότι κατέληξε στο κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, όπως πληροφορούμαστε με επιστολή που μας απεστάλη από τον Ε.Ο.Τ. και την οποία υπογράφει ο κ. Κανελλόπουλος, αναλαμβάνει «δράση» για την αντιμετώπιση της πρωτόγνωρης κρίσης, που ζει η χώρα μας και έχει ήδη αγγίξει κάθε κομμάτι της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα τον Τουρισμό.
Στόχος της δράσης είναι: α. Η αποτροπή περαιτέρω ακυρώσεων σε κρατήσεις. β. Η προβολή στον εν δυνάμει επισκέπτη, στον επισκέπτη που ήδη σκέφτεται την χώρα μας ως προορισμό για να περάσει τις διακοπές του της εικόνας μιας χώρας ασφαλούς και φιλόξενης.
Μιλώντας για τις πρωτοβουλίες στις οποίες προχωράει η Ειδική Επιτροπή Κρίσης, ο κ. Κανελλόπουλος, υπογραμμίζει:
«- Προγραμματίζουμε Συνεντεύξεις Τύπου σε κεντρικές πόλεις - αγορές.
- Προχωρούμε στη συγκροτημένη παραγωγή ενημερωτικού υλικού, το οποίο θα αποστέλλουμε τακτικά στα Γραφεία Εξωτερικού του Ε.Ο.Τ., στην ιστοσελίδα μας, καθώς και σε όλους τους εμπλεκόμενους δημοσιογράφους.
- Δημιουργούμε press kit για τους δημοσιογράφους ελληνικών και ξένων μέσων ενημέρωσης, το οποίο θα περιέχει:
♦ dvd με ομιλίες και δηλώσεις του Πρωθυπουργού, του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού και της υφυπουργού, υποτιτλισμένες στα αγγλικά και άλλο σχετικό περιεχόμενο
♦ εμπεριστατωμένα στατιστικά στοιχεία για την Ελλάδα (ασφάλεια, πρόσβαση, επισκεψιμότητα, τιμές, κ.λπ.),
♦ οπτικό υλικό και γραφικά καμπάνιας «Υou in Greece» για χρήση σε έντυπο υλικό ή στο διαδίκτυο,
♦ βίντεο προώθησης (promo video) «You in Greece»,
♦ συχνές ερωτοαπαντήσεις (FAQs).
- Χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο ως κεντρικό εργαλείο προώθησης της χώρας μας και οργάνωσης της λειτουργίας του Ε.Ο.Τ..
- Προσαρμόζουμε την ιστοσελίδα μας, www.visitgreece.gr , ώστε να περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες που αφορούν στην καμπάνια (FAQs, graphics, statistics, promo video, κ.λπ.).
- Διαμορφώνουμε και χρησιμοποιούμε συστηματικά ειδικό newsletter για ενημέρωση σε χρήστες - φίλους.
- Αξιοποιούμε όλα τα social media που έχουμε αναπτύξει για να προωθήσουμε το μήνυμά μας.
- Συγκροτούμε ειδική ομάδα, η οποία θα απαντάει στα μηνύματα και στα ερωτήματα που δεχόμαστε.
- Οργανώνουμε ταξίδια δημοσιογράφων από σημαντικά μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού στην Ελλάδα (fam trips), προκειμένου να προβάλλουν τη χώρα μας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό».
Εμείς, πάντως επαναλαμβάνουμε: Ας είναι αυτό το τελευταίο μήνυμα της καμπάνιας προβολής της χώρας. Είτε μας αρέσει, είτε όχι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου