Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

WTM Global Trends Report 2015


Για δέκα συνεχόμενα χρόνια, η ετήσια έκθεση της WTM, σε συνεργασία με την Euromonitor International, για τις τάσεις στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των ακριβών προβλέψεων, εξετάζοντας το πώς η τουριστική βιομηχανία αναπτύσσεται σε ένα ταχύτατα μεταβαλλόμενο τοπίο. 
Η Έκθεση αυτή, προσφέρει μια εικόνα για το μέγεθος και το είδος των ταξιδίων και του τουρισμού και επισημαίνει μείζων θέματα της τουριστικής βιομηχανίας, προβάλλοντας εταιρείες, προορισμούς και δημογραφικά στοιχεία, τομείς ανάπτυξης και τις τάσεις των καταναλωτών. 
Η ανάλυση από το Euromonitor International δείχνει πώς η ταξιδιωτική αγορά πρόκειται να αλλάξει και περιγράφει τα κριτήρια για την επιτυχία. 
  Συνοπτικά τα αποτελέσματα της Έκθεσης:

Αμερική: αμερικανικό όνειρο Νο 2: Λιγότερη δουλειά, Περισσότερο παιχνίδι
Ένας μικρός αλλά αυξανόμενος αριθμός αμερικανικών εταιρειών, προσφέρουν στους εργαζόμενους απεριόριστη άδεια διακοπών μετ 'αποδοχών.
Ηνωμένο Βασίλειο: Η ψηφιοποίηση αναδεικνύει ως προορισμούς  τις δευτερεύουσες πόλεις της Αγγλίας
Οι περιφερειακές πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου στρέφονται όλο και περισσότερο σε στρατηγικές υψηλής τεχνολογίας για την προσέλκυση επισκεπτών.
Ευρώπη: Διακοπές των Hipsters
Οι επισκέπτες ευρωπαϊκών προορισμών, πέρα της επικρατούσας τάσης, αναζητούν εναλλακτικές περιοχές δημοφιλείς στους  τοπικούς hipsters.
Τεχνολογία: Ταξίδια 3.0: Η έλευση του έξυπνου ταξιδίου
Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία των κινητών τηλεφώνων και μεγάλο όγκο δεδομένων, τα ταξίδια γίνονται πιο προσωποποιημένα και απολαυστικά για τον ταξιδιώτη.
Μέση Ανατολή: Ιράν –Το νέο brand της αρχαίας Περσίας
Καθώς η οι παγκόσμιες σχέσεις με το Ιράν αποκαθίστανται, διάφορα ταξιδιωτικά πρακτορεία είναι έτοιμα να εισέλθουν στην κλειστή αυτή αγορά.
Αφρική: Ανακαλύπτοντας το νέο τοπίο των  Start-Up τεχνολογιών
Τα τεχνολογικά startups ανθούν σε όλη την Αφρική, ενισχύοντας της τάση για  επαγγελματικά ταξίδια.
Παγκόσμιο Χωριό: Crowdsourcing Πολυτελή ξενοδοχεία
Τα νέα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τον  πληθοπορισμό (crowdsourcing) και τη αναζητούν χρηματοδότηση (crowdfunding) για να ανοίξουν «boutique hotels».
Ασία: Η απελευθέρωση της Κίνας
Η «οικονομία χωρίς σύνορα» απογειώνεται στην Κίνα με την ανάπτυξη νέων αναδυόμενων τοπικών επιχειρήσεων.
Ινδία: Ταξίδια για αυτούς που δεν έχουν τραπεζικό λογαριασμό
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες στην Ινδία, εισάγουν νέους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής, προκειμένου να βοηθήσουν την ταξιδιωτική μετακίνηση του πληθυσμού της χώρας που δεν έχει τραπεζικό λογαριασμό

 Με την επιστροφή στην Αθήνα, θα επανέλθουμε!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου