Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2015

ATTO: Τρεις νέοι τύποι ταξιδιωτών ξεχωρίζουν στην τουριστική βιομηχανία

- Οι ταξιδιώτες «Επόμενης Γενιάς», οι «Ηλικιωμένοι» και οι «Επαγγελματίες» 

Οι NextGen, οι νεαρότεροι σε ηλικία ταξιδιώτες, περιπετειώδεις και τεχνολογικά «εθισμένοι», οι Active Seniors, έμπειροι ταξιδιώτες, οι οποίοι επιθυμούν την «ελεγχόμενη περιπέτεια» και οι Corporate Citizens, οι business travelers, που συχνά συνδυάζουν τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις με τις ευκαιρίες για αναψυχή, είναι τρεις διαφορετικοί, αλλά εξίσου σημαντικοί τύποι ταξιδιωτών, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Amadeus, Traveller Trend Observatory (ATTO)...
Σύμφωνα με την Amadeus, οι NextGen ταξιδιώτες είναι οι νεαρότεροι σε ηλικία ταξιδιώτες, μεταξύ 18-30 ετών, έχουν ιδιαίτερη σχέση με την τεχνολογία -εύκολα θα τους χαρακτηρίζαμε ως «technology victim»-, είναι περιπετειώδεις, τους αρέσει να επισκέπτονται νέους προορισμούς, να βιώνουν την τοπική κουλτούρα και τρόπο ζωής και να εξερευνούν νέες κουλτούρες και πολιτισμούς.

Αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες, ωστόσο εμφανίζονται δύσπιστοι όσον αφορά αυτή τη γνησιότητα και συχνά συνειδητοποιούν, προς απογοήτευσή τους, ότι η δραστηριότητα που ασκούν στην πραγματικότητα είναι πολύ «τουριστική». Προγραμματίζουν και σχεδιάζουν τα ταξίδια τους μέσω του διαδικτύου, ενώ το διαδίκτυο χρησιμοποιούν και κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, αναζητώντας κάθε είδους πληροφορία και ενημέρωση. 
Οι NextGen υποστηρίζονται από τους φίλους τους στην προσπάθειά τους για αξέχαστες εμπειρίες, τις οποίες κοινοποιούν μέσω των social media. Είναι πρωτοπόροι του στυλ και θεωρούνται έξυπνοι καταναλωτές, ενώ η καθημερινή χρήση του κινητού και η πρόσβαση σε απεριόριστες πληροφορίες, είναι σίγουρα στοιχεία που τους χαρακτηρίζουν. 
Οι Active Seniors είναι 60+, ενεργοί και έμπειροι ταξιδιώτες με υψηλή αγοραστική δύναμη. Τους αρέσει να εξερευνούν νέους τόπους, αλλά μέσα στα όρια που μπορούν, τα οποία διαφέρουν για κάθε Active Senior ταξιδιώτη. Έχουν τεράστια «δίψα» για ενημέρωση, τους αρέσει να ανακαλύπτουν και να μαθαίνουν για τον πολιτισμό και την ιστορία του τόπου που επισκέπτονται και όσον αφορά το ταξίδι τους σχεδιάζουν και την παραμικρή λεπτομέρεια, αφού παρότι έμπειροι ταξιδιώτες, προτιμούν να μην αφήνουν τίποτα στην τύχη. 
Οι Active Seniors βλέπουν το ταξίδι ως μέσω για να αυτο-προσδιορίζονται, γι’ αυτό και οι ταξιδιωτικοί πάροχοι θα πρέπει να «αγκαλιάσουν» αυτή την προσδοκία, βοηθώντας τους να εκπληρώσουν τους στόχους του ταξιδιού τους. Η αύξηση του προσδόκιμου και η βελτίωση της ποιότητας ζωής καθιστά τη συγκεκριμένη ταξιδιωτική ομάδα ιδιαίτερης σημασίας. 
Οι Corporate Citizens είναι εκείνοι οι οποίοι ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, κάνουν συχνά ταξίδια, αλλά τις περισσότερες φορές έχουν περιορισμένες γνώσεις για τα μέρη που επισκέπτονται και περιορισμένες δυνατότητες και χρόνο να τα γνωρίσουν. 
Οι business ταξιδιώτες, ανήκουν στο ηλικιακό φάσμα μεταξύ 34-50 ετών, θέλουν αυθόρμητες, προσωποποιημένες στις ανάγκες τους ταξιδιωτικές εμπειρίες και συχνά συνδυάζουν τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις με τις ευκαιρίες για αναψυχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου