Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2015

Oι πέντε κορυφαίες στρατηγικές διαχείρισης τζίρου για τα ξενοδοχεία

- «Πηγή» έμπνευσης οι αεροπορικές εταιρίες 

Παρά το γεγονός ότι πολλά ξενοδοχεία διαμορφώνουν τις βασικές στρατηγικές διαχείρισης του τζίρου τους, σύμφωνα με τα πρότυπα ζήτησης που προκύπτουν από την εποχή ή με βάση τη διοργάνωση ειδικών εκδηλώσεων, κ.ά., η αεροπορική βιομηχανία αποτελεί αξιόλογη «πηγή» έμπνευσης.
Το toρ 5 των στρατηγικών αυτών, έχει ως εξής:
- Επιβολή τέλους για συγκεκριμένα δωμάτια 
- Early check-in και late check-out με επιπλέον χρέωση 
- Βελτίωση των επιλογών Τροφίμων & Ποτών 
- Ακύρωση εντός 24 ωρών 
- Ειδικές τιμές σε περίπτωση προ-πληρωμένης ακύρωσης

Επιβολή τέλους για συγκεκριμένα δωμάτια 
Αν και η πιο κοινή στρατηγική που ακολουθούν τα ξενοδοχεία αναφορικά με τη διαμόρφωση των τιμών των δωματίων τους είναι με βάση τον τύπο ή τη θέα που προσφέρουν (π.χ. αν βλέπουν στον κήπο), η αλήθεια είναι ότι πολλά ξενοδοχεία ομαδοποιούν διαφορετικά δωμάτια στην ίδια κατηγορία. Οι αεροπορικές εταιρίες από την άλλη χρεώνουν επιπλέον για καθίσματα στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου ή πλησιέστερα προς την έξοδο. Ομοίως, τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να χρεώνουν μια λογική αμοιβή για δωμάτια σε συγκεκριμένους τομείς. 

Early check-in και late check-out με επιπλέον χρέωση 
Τα περισσότερα ξενοδοχεία προσφέρουν νωρίς check-in και αργά check-out μόνο κατόπιν αιτήματος, ενώ θα μπορούσαν να εμπορεύονται τη συγκεκριμένη επιλογή, ικανοποιώντας τις ανάγκες των επισκεπτών τους. Φυσικά, για να υλοποιηθεί κάτι τέτοιο, απαιτείται οργάνωση και συντονισμός με την υπηρεσία δωματίων και το συνεργείο καθαρισμού. 

Βελτίωση των επιλογών Τροφίμων & Ποτών 
Είναι γεγονός ότι, τα καλύτερα και πιο γνωστά εμπορικά σήματα κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, αρκετές αεροπορικές εταιρίες για παράδειγμα προσφέρουν υπηρεσία καφέ Starbucks, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις στους επιβάτες τους. Έτσι, και τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να τοποθετήσουν ένα μίνι μπαρ με γνωστά προϊόντα, βελτιώνοντας τον τομέα των τροφίμων και ποτών και, παράλληλα, προσφέροντας μία συνολικά αναβαθμισμένη εμπειρία στους επισκέπτες τους. 

Ακύρωση εντός 24 ωρών 
Μία τακτική που ακολουθούν αρκετές αεροπορικές εταιρίες είναι η δυνατότητα ακύρωσης πτήσης εντός 24 ωρών, υπό την προϋπόθεση ότι πρόκειται για πτήση, η οποία τοποθετείται σε βάθος χρόνου. Την τακτική αυτή θα μπορούσαν να υιοθετήσουν και οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αφού, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες της φιλοξενίας, εξαλείφοντας τους αυστηρούς κανόνες, κερδίζουν την προτίμηση και την εμπιστοσύνη των πελατών. 

Ειδικές τιμές σε περίπτωση προ-πληρωμένης ακύρωσης
Σε περίπτωση ακύρωσης προ-πληρωμένων υπηρεσιών, οι αεροπορικές εταιρίες επιτρέπουν στον πελάτη να λαμβάνει μερική πίστωση για χρήση σε μια μελλοντική πτήση. Τη στρατηγική αυτή θα πρέπει να εφαρμόζουν και τα ξενοδοχεία, αποδεικνύοντας στους πελάτες τους το ενδιαφέρον τους.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου