Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Μειώσεις στα ταξίδια των νεαρών Ευρωπαίων (!!!)


- 54 εκ. ταξίδια από νέους το 2014
- Η Γερμανία είναι ο νέος αγαπημένος προορισμός των νεαρών ταξιδιωτών. 

Οι δημογραφικές αλλαγές επηρεάζουν την ευρωπαϊκή τουριστική βιομηχανία. 
Από το 2007 ο αριθμός των ταξιδιών σε χώρες του εξωτερικού από νέους Ευρωπαίους έχει μειωθεί κατά δέκα τοις εκατό . 
Επομένως, ο τομέας αυτός, είναι ένας από τους λίγους στην ευρωπαϊκή ταξιδιωτική αγορά που παρουσιάζει αρνητική τάση. 
Η συνεχής μείωση του ρυθμού γεννήσεων οδηγεί σε μείωση του αριθμού των νεότερων καταναλωτών , ενώ ο αριθμός των ηλικιωμένων ταξιδιωτών, αυξάνεται. 
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της ειδικής αξιολόγησης της World Travel Monitor από την IPK International , που έγινε για λογαριασμό  της έκθεσης ΙΤΒ. 
Η Γερμανία αυξάνει τη δημοτικότητά της κατά 60 τοις εκατό. 
Το 2014, οι νεαροί Ευρωπαίοι ηλικίας 15 έως 24 ετών, πραγματοποίησαν 54 εκατομμύρια ταξίδια στο εξωτερικό, και πέρασαν περίπου 430 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις σε αυτά τα ταξίδια.
Σε σύγκριση με το 2007, ο αριθμός των ταξιδιών στο εξωτερικό, μειώθηκε κατά περίπου ένα τοις εκατό το χρόνο.
Το 2007, οι νέοι Ευρωπαίοι προτίμησαν να ταξιδέψουν στην Ισπανία, στη συνέχεια στη Γαλλία, την Ιταλία και τη Μεγάλη Βρετανία.
Ωστόσο, η νεολαία που ταξίδεψε σε αυτές τις τέσσερις χώρες μειώθηκε κατά 1-2 τοις εκατό ετησίως μέχρι το 2014.
Αντίθετα, η Γερμανία αύξησε τη δημοτικότητά της στους νέους ταξιδιώτες και έχει καθιερωθεί από το 2013 ως ο δημοφιλέστερος προορισμός τους.
Συνολικά, η Γερμανία κατέγραψε αύξηση 60 τοις εκατό κι έφτασε να δέχεται πάνω από 7 εκατομμύρια νέους ευρωπαίους επισκέπτες.
Η θετική απήχηση στα media σε συνδυασμό με τη διαφημιστική προώθηση του Παγκόσμιο Κυπέλλου Ποδοσφαίρου στη Γερμανία το 2006, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία μας εικόνας, παγκοσμίως, της Γερμανίας ως μιας φιλόξενης και ανοιχτής χώρας.
Άλλοι προορισμοί, όπως η Σουηδία, η Κροατία και η Ολλανδία απολαμβάνουν επίσης μεγάλο ποσοστό νέων ανθρώπων.
Όσον αφορά τους πιο δημοφιλείς προορισμούς, το Λονδίνο είναι ακριβώς πριν από το Παρίσι, και ακολουθούν, η Κοπεγχάγη, το Μόναχο, το Βερολίνο και το το Άμστερνταμ.
Ήλιος , θάλασσα και παραλία Ταξιδεύοντας διακοπές .
Αυτό είναι το βασικό κίνητρο για την πλειοψηφία των νέων Ευρωπαίων , με το ένα τρίτο να πηγαίνει για ένα σύντομο ταξίδι διακοπών .
Άλλοι λόγοι για ταξίδια είναι τα εκπαιδευτικά ταξίδια ή επισκέψεις σε φίλους (χωρίς κίνητρο διακοπών) .
Οι λεγόμενες «διακοπές με ήλιο και θάλασσα», αποτελούν το ένα τέταρτο των όσων κάνουν διακοπές στο εξωτερικό .
Η ηλιοθεραπεία, το κολύμπι και η χαλάρωση , καθώς τα ψώνια και οι έξοδοι για γεύμα, είναι μερικές από τις πιο σημαντικές δραστηριότητες .
Περιηγήσεις στην πόλη φτάνουν σχεδόν σε δημοτικότητα τις διακοπές στην παραλία. Το υπόλοιπο ένα τέταρτο περιλαμβάνει άλλους τύπους ταξιδιών αναψυχής, όπως εκδηλώσεις , θερινά και χειμερινά σπορ , ταξίδια και για ειδικές περιπτώσεις ( όπως γάμους ή γενέθλια ) .
Μόνο το 12 τοις εκατό των ταξιδιών γίνεται για επαγγελματικούς λόγους ,όπου αφορούν κυρίως συνέδρια, σεμινάρια και εκθέσεις.
Ελαφρά αύξηση του δικτύου υπηρεσιών φιλοξενίας.
Λιγότεροι από τους μισούς νέους παραθεριστές ενοικιάζουν ξενοδοχείο, αν και το ποσοστό αυτό αυξάνεται συνεχώς κατά περίπου ένα τοις εκατό το χρόνο από το 2007.
Μια μικρή αύξηση σε νέες μορφές διαμονής όπως το δίκτυο υπηρεσιών φιλοξενίας ή οι διαδικτυακές κρατήσεις των διαμερισμάτων που ανήκουν σε ιδιώτες, έχει γίνει εμφανής μόλις από το 2014.
Κατά μέσο όρο, οι νέοι Ευρωπαίοι ξόδεψαν κάτι λιγότερο από 700 ευρώ ανά ταξίδι στο 2014, και λίγο πάνω από 80 ευρώ τη βραδιά.
Ο Δρ Martin Buck, Διευθυντής Τουρισμού στην εταιρία Messe Berlins, σχολιάζει: «Οι συνέπειες των δημογραφικών αλλαγών έχουν ήδη γίνει εμφανείς στην ευρωπαϊκή τουριστική βιομηχανία. Αυτή η τάση μπορεί να εντείνει, οπότε τώρα είναι η ώρα να κάνουμε τα σωστά βήματα. Προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες διαφόρων ηλικιακών ομάδων θα διασφαλίσουν ότι τόσο οι νέοι όσο και τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας διατηρούν την επιθυμία τους να ταξιδέψουν. "Παράλληλα με ειδικές αξιολογήσεις της IPK International World Travel Monitor®, η έκθεση ΙΤΒ θα δημοσιεύσει επίσης τα βασικά στοιχεία της World Travel Monitor ®, συμπεριλαμβανομένων των εκτιμήσεων περίπου 50 εμπειρογνομώνων του τουρισμού από περισσότερες από 20 χώρες, στην έκθεση ΙΤΒ World Travel Trends Report για το 2015/16 στις αρχές Δεκεμβρίου.
Τα τελικά αποτελέσματα του World Travel Monitor® για ολόκληρο το έτος, καθώς και τις τελευταίες προβλέψεις για το 2016, θα παρουσιάσει ο Rolf Freitag, πρόεδρος της IPK International, στην έκθεση ΙΤΒ του Future Day κατά τη διάρκεια της έκθεσης ΙΤΒ του Βερολίνου.
Η World Travel Monitor® βασίζεται στα πορίσματα αντιπροσωπευτικών συνεντεύξεων που διεξάγονται κάθε χρόνο σε περισσότερα από 500.000 άτομα σε πάνω από 60 ταξιδιωτικές αγορές σε όλο τον κόσμο.
Οι συνεντεύξεις αυτές, πραγματοποιούνται για παραπάνω 20 χρόνια και έχουν αναγνωριστεί ως η μεγαλύτερη συνεχής έρευνα που εξετάζει τις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου