Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Οι Ρώσοι τουρίστες επιλέγουν τόπο διακοπών με βάση τις τιμές

- Βασικοί παράγοντες επιλογής οι καιρικές συνθήκες και οι ανέσεις 

Οι προσιτές τιμές, οι καλές καιρικές συνθήκες και το υψηλό επίπεδο διαβίωσης συνιστούν τους τρεις βασικούς παράγοντες στην επιλογή τόπου διακοπών για τους Ρώσους τουρίστες, σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Ερευνών της Ρωσικής Κοινής Γνώμης (Russian Public Opinion Research Center - WCIOM)... 
Mε βάση την έρευνα που διεξήχθη το διήμερο 19-20 Σεπτεμβρίου από το WCIOM και στην οποία συμμετείχαν 1.600 άτομα από 46 περιοχές της Ρωσίας, προκύπτει ότι, το 52% των ερωτηθέντων θεωρεί ως βασικό παράγοντα στην επιλογή ενός τόπου διακοπών τις προσιτές τιμές των αγαθών και των υπηρεσιών στην περιοχή. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι κλιματολογικές συνθήκες, με το 50% των ερωτηθέντων να συμφωνεί με αυτό και στην τρίτη οι άνετες συνθήκες διαβίωσης, με το 49% των ερωτηθέντων να συμφωνεί. 
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του WCIOM, Valery Fyodorov, εκείνοι οι οποίοι επιλέγουν τόπο διακοπών με βασικό κριτήριο τη χαμηλότερη τιμή, ενδιαφέρονται παράλληλα για την παρουσία πολιτιστικών και ιστορικών μνημείων, ωστόσο το ποσοστό των Ρώσων, οι οποίοι δίνουν προσοχή σε αυτό είναι μόλις 28%.
 Όπως ο Valery Fedorov υπογραμμίζει, οι πολίτες της Ρωσικής Ομοσπονδίας, σε ποσοστό 46% ενδιαφέρονται πρωτίστως για την επικράτηση ειρήνης και ησυχίας στα μέρη όπου επιλέγουν να ταξιδέψουν. Το ποσοστό αυτό, πριν από πέντε χρόνια ήταν στο 41%, ενώ πριν από 25 χρόνια μόλις στο 27%. 
Το 35% των ερωτηθέντων στην έρευνα, συμφωνεί ότι οι διακοπές είναι η ευκαιρία να γνωρίσουν νέες εμπειρίες και το 31% θεωρεί ότι είναι ευκαιρία για να βελτιώσουν την υγεία τους και να υποβληθούν σε θεραπείες. Το 27% των ερωτηθέντων λένε ότι πάνε διακοπές για να γνωρίσουν νέους, ενδιαφέροντες ανθρώπους, το 26% για να διασκεδάσουν, το 25% για να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και μόνο το 9% των ερωτηθέντων πραγματοποιεί διακοπές με στόχο τα ψώνια. 
Οι τουρίστες που είναι δυσαρεστημένοι από το ταξίδι τους (11%), κυρίως διαμαρτύρονται για τη σύντομη διάρκειά του (39%) και για τις πολύ υψηλές τιμές (34%). 
 Εκείνοι που δεν πάνε διακοπές (37%), αναφέρουν ως βασικό λόγο για αυτό την έλλειψη ευκαιριών (50%), την έλλειψη χρημάτων (16%) και τις κακές καιρικές συνθήκες (15%). 
Η WCIOM είναι η παλαιότερη εταιρία δημοσκοπήσεων στον μετασοβιετικό χώρο, η οποία εκπονεί μελέτες στους ακόλουθους τομείς: πολιτική, οικονομία-επιχειρήσεις (οικονομικά, ασφαλιστικά, ακίνητα, κατασκευές, εμπορικά σήματα, διοίκηση, πληροφορική, μέσα ενημέρωσης, βιομηχανία αθλητικών ειδών, αγορά αυτοκινήτου, κ.λπ.), κοινωνικό (εκπαίδευση, απασχόληση, υγειονομική περίθαλψη, οικογένεια, διαφθορά, κ.λπ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου