
Σύμφωνα με την έρευνα της Ε.Ε., τα παράπονα αφορούν κυρίως σε ξενοδοχεία και εστιατόρια, και αφορούν στο 15,4% των Σουηδών που έκαναν διακοπές στην Ελλάδα.
Ακολουθούθν οι Βέλγοι με 11.4%, οι Άγγλοι με 11.2%, οι Γερμανοί με 9.1% και οι Νορβηγοί με 7.6%.
Τα παράπονά τους αφορούν κυρίως εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες διαμονής (50%).
Ακολουθούν υπηρεσίες οι Μεταφορών (32,7%), ο τομέας του Πολιτισμού (5,2%), Ένδυση - Υπόδηση (1,7%) και τέλος οι τηλεπικοινωνίες (1,5%).
Από την άλλη πλευρά οι Έλληνες καταναλωτές παραπονούνται κυρίως για συναλλαγές με επιχειρήσεις, σε ποσοστό 20,7% για την Αγγλία, 16,% για την Γερμανία, 12,7% για την Ιταλία, 12,1% για την Κύπρο και 11,2% για την Ισπανία.
Η δυσαρέσκεια αυτή αφορά κυρίως τους τομείς των Μεταφορών (37.9%), του Πολιτισμού (17.5%), των Τηλεπικοινωνιών (13.3%), των Εστιατορίων και της Διαμονής (6.1%) και της Ένδυσης - Υπόδησης (5.2%).
Μάλιστα !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου