...η οποία μάλλον κάνει έρευνα για να απαντήσει επισταμένα (sic)
Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση από την Goldair, όχι μόνο για όσα γράψαμε προχθές, αλλά και για τα πολλά και έντονα αρνητικά σχόλια που καταθέσατε φίλοι αναγνώστες, μετά την δημοσιοποίηση από εμάς του συγκεκριμένου θέματος.
Θα περιμένουμε λίγο ακόμα να ακούσουμε κάποια απάντηση, ή έστω ένα συγγνώμη, καθώς και ποια μέτρα σκοπεύει να πάρει η εταιρία, ώστε να μην ξανασυμβεί τέτοιο συμβάν.
Στο μεταξύ, επειδή σας είδα πολύ "φτιαγμένους" με το γεγονός αυτό, αν κρίνω από τα μηνύματα και τα πάρα πολλά τηλεφωνήματά σας, στείλτε μου μερικές αντίστοιχες ιστορίες που σας συνέβησαν σε αεροδρόμια.
Θα έχει πλάκα...
πως να τα στειλουμε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τον ιδιο τροπο μεσω μηνυματος εδω η αν θελετε στο info@ksd.gr
ΑπάντησηΔιαγραφή