Πρόγραμμα προβολής ενός εκατομμυρίου ευρώ στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές, για το 2015, προχωρά ο ΕΟΤ, με απόφαση που υπέγραψε ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού Πάνος Λειβαδάς.
Το πρόγραμμα αφορά στην υλοποίηση κοινού
διαφημιστικού προγράμματος του EOT με την εταιρεία TUI Group, με στόχο την προώθηση του Ελληνικού
τουρισμού στις παρακάτω Ευρωπαϊκές αγορές: - Ηνωμένο Βασίλειο & Ιρλανδία,
- Γερμανία,
- Γαλλία,
- Βέλγιο,
- Ολλανδία,
- Σκανδιναβικές χώρες,
- Πολωνία,
- Αυστρία,
- Ελβετία,
- Ρωσία & και
- Ουκρανία,
Τα κοινά προγράμματα προβολής απευθύνονται τόσο στους καταναλωτές (Β2C), όσο και στους
συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες της TUI (B2B) και περιλαμβάνουν ένα σύνολο διαφημιστικών
ενεργειών: online διαφήμιση μέσω display campaigns, email marketing και social media campaigns, offline
ενέργειες μέσω τηλεόρασης ή/και ραδιοφώνου , έντυπων καταχωρήσεων και direct marketing,
προώθηση πωλήσεων μέσα στα καταστήματα (in-store activities), ενέργειες δημοσίων σχέσεων,
διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για ταξιδιωτικούς πράκτορες (fam trips) κ.α..
Το μείγμα των διαφημιστικών ενεργειών ανά αγορά ποικίλει ανάλογα τον διατιθέμενο προϋπολογισμό,
τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των εν δυνάμει ταξιδιωτών σε κάθε αγορά και τα μέσα που επιλέγουν για να
ενημερωθούν και να προχωρήσουν σε κράτηση για τις διακοπές τους.
Τo συνολικό κόστος του προγράμματος για τον Ε.Ο.Τ., ανερχεται σε 985.000 €, ενώ δίδεται με την απόφαση εξουσιοδότηση στους Προϊσταμένους των Γραφείων ΕΟΤ Μ. Βρετανίας & Ιρλανδίας,
Γερμανίας, Γαλλίας, Αυστρίας ,Ολλανδίας, Σουηδίας και Ρωσίας για. την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων με τις κατά τόπους εταιρείες / γραφεία της TUI Group ανά
αγορά- χώρα, καθώς και η δυνατότητα τροποποίησης της χρονικής διάρκειας και των επιμέρους δράσεων του διαφημιστικού
προγράμματος ανά αγορά-χώρα, μετά από έγγραφη επικοινωνία με την συμβαλλόμενη εταιρεία TUI
Group.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου