Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

TUI: + 9% για το Καλοκαίρι του 2015!!!


Αύξηση 9% εμφανίζουν οι πωλήσεις του ομίλου της TUI για το Καλοκαίρι του 2015, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, ενώ οι τιμές των πακέτων έχουν διαμορφωθεί σε υψηλότερα επίπεδα κατά 2%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Παράλληλα, το τρέχον χειμερινό πρόγραμμα έχει σχεδόν πουληθεί με τις τιμές αυξημένες κατά 1%.
Ο όμιλος την προηγούμενη χρονιά κατέβαλλε φόρους στις χώρες που λειτουργεί συνολικού ύψους 125 εκ. λιρών, ενώ στην Ελλάδα κατέβαλλε 3 εκ. λίρες!!!
Σύμφωνα με τις επίσημες οικονομικές καταστάσεις του ομίλου, για το 2014 (η χρήση του ομίλου κλείνει Σεπτέμβριο) τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 11% και ανήλθαν σε 612 εκατ. λίρες, έναντι 589 εκατ. λίρες τον Σεπτέμβριο του 2013.
Στα ετήσια αποτελέσματα που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρία, παρατηρείται σημαντική αύξηση των λειτουργικών κερδών, τα οποία ανήλθα σε 499 εκατ. λίρες (έναντι £ 297 εκατ. το 2013). Τα βασικά συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 13%, και διαμορφώθηκαν σε 581 εκατ. λίρες, κάτι που σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στις ισχυρές επιδόσεις στο Ην. Βασίλειο, τη Γερμανία και την Ολλανδία, αλλά και στην περικοπή στο μισό των απωλειών από τους τουρ οπερέιτορ της Γαλλίας. 
Η αγορά της Σκανδιναβίας εμφάνισε προβλήματα στο πρώτο μισό του έτους αλλά στο δεύτερο η κατάσταση ομαλοποιήθηκε. 
Το περιβάλλον των συναλλαγών στη Ρωσία και την Ουκρανία εξακολουθεί να κρίνεται δυσμενές λόγω των γεωπολιτικών ζητημάτων. 
Αξίζει ακόμη να σημειωθούν τα ακόλουθα:
- Το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών, που φτάνει το 79%, παραμένει σταθερό στις βασικές αγορές της εταιρίας. 
- Οι καθαρές ταμειακές ροές αυξήθηκαν κατά 12% στα 477 εκατ. λίρες σε σταθερή βάση νομίσματος. 
- Η διαθέσιμη καθαρή ταμειακή θέση των 371 εκατ. λιρών (2013: £ 2m) ενισχύει περαιτέρω τον ισολογισμό.

Ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ ακολουθεί:
TUI pushes forward with direct sales TUI has firmly outlined its strategy of selling direct and cutting out third party distribution. Unveiling its preliminary year-end results today, the travel giant said direct distribution channels are 'central' to its strategy. "By increasing the direct distribution of our holidays we lower distribution costs, reduce the reliance on third party distributors and can build on our customer relationships," it said. It claims its direct distribution mix improved by two percentage points over the year to 68% of mainstream sales. "The improvement in direct distribution was driven by the online channel which also increased by three percentage points in 2014 to 38% of mainstream sales," it said. "During the year, we generated £4.1bn of revenue online within our mainstream business, reflecting 6% growth in online package bookings." Meanwhile, TUI confirmed plans to open more 'next generation' stores in 'high footfall' sites. It currently has 23 of the more high tech stores in the UK. The strategy update was given as TUI reported its last set of annual results before it merges with its German parent TUI AG. TUI's profits rose 11%, better than forecasted, with underlying operating profit for the year ended September at £654 million on a constant currency basis. TUI, which owns the Thomson and First Choice brands, had forecast that operating profit would rise by at least 9%. "This demonstrates the strength and resilience of our business model in what has been a competitive trading environment for many tour operators and airlines," said chief executive Peter Long. "The combination of our market leadership position, scale, focus on unique holidays distributed increasingly online and our relationship with the customer throughout their whole holiday experience continues to provide a strong basis for sustainable, profitable growth. "The merger with TUI AG will strengthen and future-proof our combined group. It will also enhance the certainty of long-term unique holiday growth and reinforce our clear competitive advantage through further control over the end-to-end customer experience. "This will mark the start of an exciting new phase of growth, delivering significant opportunities and value to customers, employees and shareholders."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου