Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Γιατρέ έχω πρόβλημα...


Ένας άντρας πάει στο γιατρό και του λέει: 
- Γιατρέ έχω πρόβλημα με την ερωτική πράξη. 
- Ίσως να οφείλεται στο στρες, του λέει ο γιατρός. 
Πες μου πως είναι μια συνηθισμένη μέρα σου. 
- Όλα αρχίζουν στη μέση της νύχτας. 
Η γυναίκα μου με ξυπνάει στις 3 το πρωί για να το κάνουμε και ξανά στις 5 για να αφιερώσουμε δύο ώρες στον έρωτα προτού αναχωρήσω για τη δουλειά. 
- Χμ, κατάλαβα, λέει ο γιατρός. 
- Μισό, περιμένετε, λέει ο άντρας. 
Βλέπετε, όταν μπαίνω στο τρένο με προορισμό το Μενίδι για να πάω δουλειά, συναντάω μια κοπέλα κάθε μέρα και κλείνουμε μια κουκέτα και το κάνουμε σε όλη τη διαδρομή! 
- Αα… τώρα κατάλαβα, λέει ο γιατρός. 
-Όχι, δεν έχετε καταλάβει ακόμα, λέει ο άντρας. 
Όταν φτάνω στη δουλειά η γραμματέας μου που μου έχει αδυναμία με οδηγεί στην αποθήκη και το κάνουμε στα γρήγορα.
- Ααα… τώρα κατάλαβα, λέει ο γιατρός.
- Όχι όχι όχι, του λέει ξανά ο άνδρας.
Όταν πάω για το μεσημεριανό μου γεύμα, συναντάω μια σερβιτόρα που της αρέσω και πάμε στις τουαλέτες για ένα γρήγορο…
- Επιτέλους, κατάλαβα, λέει ο υπομονετικός γιατρός.
- Όχι, περιμένετε, λέει εκείνος.
Όταν επιστρέφω στη δουλειά το απόγευμα, η διευθύντρια μου, μια ιδιαίτερα απαιτητική γυναίκα, με υποχρεώνει να το κάνουμε διαφορετικά απειλεί ότι θα με απολύσει.
- Μάλιστα…, λέει ο γιατρός, είναι ξεκάθαρο…
- Όχι, έχει κι άλλο, λέει ο άντρας, όταν επιστρέφω στο σπίτι η γυναίκα μου χαίρεται τόσο που με βλέπει που το κάνουμε πριν το βραδινό κι αφού φάμε.
- Καλά, και ποιο είναι το πρόβλημα σας, επιτέλους, ρωτάει ανυπόμονα πλέον ο ιατρός.
- Να…, λέει ο άντρας, όταν αυτοικανοποιούμαι … πονάει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου