Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

ΣΕΤΕ: Διάλογος για την λειτουργία των καταστημάτων...


Διάλογο μεταξύ των κοινωνικών εταίρων για το ζήτημα της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές προτείνει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), με επιστολή του προέδρου Ανδρέα Ανδρεάδη, στην Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ), κοινοποιώντας τη θέση του αυτή, στη ΓΣΕΕ, ΣΕΒ και ΓΣΕΒΕΕ. 
Απαντώντας σε σχετική επιστολή του προέδρου της ΕΣΕΕ Βασίλη Κορκίδη, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ υπενθυμίζει ότι η πάγια θέση του Συνδέσμου είναι υπέρ της προαιρετικής λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές, στο κέντρο της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και αλλού. 
"Αυτή η εξέλιξη θα είναι προς το συμφέρον ειδικά των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, οι οποίες είναι βέβαιο ότι θα ωφεληθούν από την μεγάλη αύξηση των τουριστών στην χώρα μας", επισημαίνει.
Και συνεχίζει η επιστολή: "Είναι άμεση προτεραιότητα μας και εντός των βασικών αρμοδιοτήτων μας, η ποιοτικότερη ανάπτυξη του τουριστικού μας προϊόντος. Δεν νοείται καμία προσπάθεια δημιουργίας τουρισμού πόλεων, χωρίς τα μουσεία και τα καταστήματα ανοικτά όλες τις ημέρες της εβδομάδας. Σε μια σύγχρονη, ευρωπαϊκή χώρα, όπως η Ελλάδα, είναι απαραίτητο οι τουρίστες να μπορούν να βρουν όλες τις υπηρεσίες που επιθυμούν σε λειτουργία, μεταξύ των οποίων, ιδιαίτερης σημασίας και ουσίας είναι και οι δυνατότητες αγορών σε εμπορικά καταστήματα. 
Πρέπει όλοι να αντιληφθούμε πως ο ελληνικός τουρισμός για ακόμα μια χρονιά στάθηκε υποστηρικτής της ελληνικής οικονομίας και την κοινωνίας. Δημιούργησε χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας, καλλιέργησε τις συνθήκες για να κυκλοφορήσει ρευστό στην αγορά, τις τοπικές οικονομίες και το εμπόριο, και υποστήριξε ουσιαστικά και έμπρακτα τα έσοδα του κράτους. Υπό αυτό το πρίσμα, οφείλουμε διαρκώς να σκεπτόμαστε και να υποστηρίζουμε τον μικρομεσαίο επιχειρηματία ο οποίος βλέπει τις προοπτικές, θέλει να πάρει το ρίσκο, αλλά οι συνθήκες και οι αγκυλώσεις της αγοράς δεν του το επιτρέπουν. Ας μην ξεχνάμε ότι με τη μορφή του πιλοτικού προγράμματος θα ήμασταν σε θέση να καταγράψουμε το συνολικό κόστος και όφελος της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές. 
Είναι αλήθεια ότι για το συγκεκριμένο ζήτημα δεν υπήρξε ουσιαστικός διάλογος μεταξύ των Κοινωνικών Εταίρων, γεγονός που μας θλίβει. 
Όπως επίσης μας λυπεί το γεγονός ότι η ΕΣΕΕ και η ΓΣΕΒΕΕ πρώτες, μονομερώς και χωρίς να ενημερώσουν του υπόλοιπους Κοινωνικούς Εταίρους, προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας σχετικά με την υπουργική απόφαση του πιλοτικού προγράμματος του ανοίγματος των καταστημάτων τις Κυριακές."

1 σχόλιο:

  1. Ο Έλληνας εργαζόμενος θέλει να εργάζεται λίγο και να πληρώνεται πολύ,και ο Ελληνας εργοδότης να πληρώνει λίγα για περισότερη εργασία.Ο Ελληνας εργαζόμενος θέλει να εκμεταλεύεται τις αργείες και επετείους προς "ξεκούραση" παρά προς εργασεία,και οι εργοδώτες λαμβάνουν ως εργαζόμενους αλοδαπούς Πώς να λειτουργει μία επιχήρηση που βρήσκεται σε σημείο όπου δεν έχει εμπορική-τουριστηκή κήνηση,ώστε να μπορεί να πληρώνει τους εργαζόμενούς της και τα συνολικά έξοδά της;
    Ας αφήσουμε τους εμπόρους-εργοδότες να κρίνουν ανάμεσα στην εμπορικότητα του σημείου εργασείας,τις εμπορικές οικονομικές δυνατότητες ,και το εργατικό δυναμικό που θα μπορούσαν να έχουν,και να αποφασήσουν εάν και κατα πόσο θα λειτουργήσουν επταήμερο ή όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή