Η κρίση γεννάει ευκαιρίες και στο "μοτο" αυτό φαίνεται να πιστεύει απόλυτα η TUI Russia, η οποία με ανακοίνωση που εξέδωσε γνωστοποιεί στο ρωσικό κοινό, ότι μπορεί να βλέπει on line και real time, την πορεία των κρατήσεων, τα εισιτήρια, τις πληρωμές και εν γένει το σύνολο των διακοπών του και με τον τρόπο αυτό να ελέγχει αν ο τουριστικός πράκτορας έχει καταβάλλει το αντίτιμο κάθε υπηρεσίας του τουριστικού πακέτου.
Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε κάθε ταξιδιώτη της TUI σε όλη τη Ρωσία.
Τα θλιβερά συμβάντα των τελευταίων μηνών με τις πτωχεύσεις δεκάδων ταξιδιωτικών πρακτόρων, που ...άφησαν χωρίς διακοπές χιλιάδες Ρώσους, και άλλους πολλούς "εγκλωβισμένους" χωρίς δυνατότητα επιστροφής, οδήγησαν την ηγεσία της TUI Russia στην ανάπτυξη της υπηρεσίας αυτής.
Όλα αυτά δε είχαν σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις και στην εικόνα της τουριστικής βιομηχανίας της Ρωσίας στα μάτια των καταναλωτών.
"Αντιλαμβανόμαστε ότι στη σημερινή δύσκολη συγκυρία είναι πολύ σημαντικό ο πελάτης να είναι βέβαιος ότι όλα έχουν πληρωθεί και ότι το ταξίδι θα πραγματοποιηθεί. Ως εκ τούτου, αναβαθμίσαμε την ιστοσελίδα μας, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία σε απευθείας σύνδεση να παίρνουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την κράτησή τους", λέει ο διευθυντής Μάρκετινγκ, Πωλήσεων και Πληροφορικής της TUI Russia Ivor Vukelik.
Επιπλέον, η απευθείας σύνδεση επιτρεπει την παρακολούθηση της διαδικασίας αίτησης για θεώρηση visa, ενώ το σύστημα επιτρέπει να δεί ο τουρίστας τα έγγραφα που απεστάλλησαν στο προξενείο, και την έγκριση ή μη της θεώρησης.
Στο άμεσο μέλλον, η TUI σχεδιάζει να παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα να εκτυπώσουν όλα τα σχετικά έγγραφα.
Well done!!!
Το πρωτότυπο άρθρο από το οποίο τα έχει αντιγράψει , λέει ότι ο πελάτης μπορεί να βλέπει εάν το ΤΑ πλήρωσε τον ΤΟ ( TUI) , αλλά όχι εάν ο ΤΟ πλήρωσε το ξενοδοχείο η την αεροπορική ))))
ΑπάντησηΔιαγραφήPR κάνουν, τα προβλήματα των ΤΟ προήλθαν όχι επειδή δεν του πλήρωσαν οι ΤΑ