- Διαβάστε αύριο το "υπόγειο" σχέδιο των Ρώσων για τον Τουρισμό!!!
Μια αποκάλυψη που θα συζητηθεί!!!
- Kαι το γαϊτανάκι των πτωχεύσεων ρωσικών tour operators συνεχίζεται
- Στη "σειρά" ένας ακόμη...
- Πλήρης επιβεβαίωση όσων γράφαμε χθες το πρωί
- 3.000 τουρίστες του S.C. βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη
Χθες το απόγευμα στις 19.00 καλός Ρώσος φίλος μας τηλεφώνησε από τη Μόσχα να μας ενημερώσει ότι ήδη οι αρμόδιοι του Southern Cross κατευθύνονταν προς τις αρμόδιες υπηρεσίες για να δηλώσουν την πτώχευση του Οργανισμού και ότι γύρω στις 21.00 θα υπήρχε και η επίσημη ανακοίνωση, όπως και έγινε.
Δεν υπήρχε λόγος χθες το βράδυ να "πιάσουμε" το θέμα, αφού πλέον οι πτωχεύσεις των ρωσικών tour operators, όπως και η "απάθεια" της ρωσικής κυβέρνησης, είναι πια "business as usual...".
Στην ιστοσελίδα του South Cross έχει αναρτηθεί η εξής ειδοποίηση:
"ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ. Λόγω της αδυναμίας να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς τους τουρίστες και τους πελάτες σχετικά με τις συμβάσεις πώλησης του τουριστικού LLC "Southern Cross Travel", η εταιρία αναγκάστηκε να ανακοινώσει την αναστολή των δραστηριοτήτων της. Η αναστολή των δραστηριοτήτων σχετίζεται με την έντονη μείωση της ζήτησης του τουριστικού προϊόντος στο πλαίσιο της πτώχευσης ενός αριθμού από τους μεγαλύτερους tour operators".
Ήταν ευρύτατα γνωστό ότι ο συγκεριμένος tour operator τα τελυταία τρία χρόνια αντιμετώπιζε πολλά και σημαντικά προβλήματα, γι' αυτό και οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι οι ζημιές στους Έλληνες ξενοδόχους θα είναι μικρές, καθώς είχαν φροντίσει να μην αφήνουν μεγάλα ανεξόφλητα υπόλοιπα.
Το Καλοκαίρι του 2012 είχαμε ασχοληθεί πολύ με τον συγκεκριμένο tour operator, καθώς είχε μια σηματική οικονομική αντιδικία με το Labirint και το Le Grand, η οποία είχε φτάσει στα δικαστήρια.
Μάλιστα τότε πολύ μεγάλες ελληνικές ξενοδοχειακές αλυσίδες, μέσα στον Αύγουστο, είχαν απαιτήσει τα οφειλόμενα, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα δέχονταν πελάτες του S.C., με αποτέλεσμα να πληρωθούν μεγάλα οφειλόμενα ποσά.
Δυστυχώς η ασφαλιστική κάλυψη του S.C., στο βαθμό που αυτό έχει σημασία, είναι μόλις 100 εκ. ρούβλια, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται από τον Σύνδεσμο των ρωσικών tour operators, 9.000 πελάτες του πρακτορείου βρίσκονται στο εξωτερικό, ενώ 20.000 ακόμη είχαν αγοράσει πακέτα εφέτος, μέχρι την λήξη της τουριστικής περιόδου.
Στην Ελλάδα βρίσκονται περίπου 3.000 τουρίστες, ενώ στην Κίνα είναι περίπου 800 τουρίστες.
Το πρόγραμμά του ήταν σε Ελλάδα, Κίνα, Καραϊβική, Ταϊλάνδη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στο εσωτερικό της Ρωσίας, ενώ οι πτήσεις του γίνονταν με τις εταιρίες "UTair", "Transaero", "Yakutia" και "VIM-Avia".
Τα τελευταία προβλήματα στην εταιρία που οδήγησαν τελικά στην πτώχευση, αναδείχθηκαν το προηγούμενο Σάββατο, όταν ενημερώθηκε το Rosturizm από την "UTair", σχετικά με την πιθανή ακύρωση πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας, κατόπιν αιτήματος του ταξιδιωτικού πράκτορα. Αργότερα μέσα στην ημέρα, το θέμα διευθετήθηκε και οι πτήσεις έγιναν.
Το πρόβλημα συζητήθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της συνεδρίασης της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Τουρισμού και η "UTair" αρνήθηκε να εκτελέσει πτήσεις εάν δεν πληρωνόταν τα οφειλόμενα.
Μετά από αυτό, όλα πήραν το δρόμο τους...
Μάλιστα τότε πολύ μεγάλες ελληνικές ξενοδοχειακές αλυσίδες, μέσα στον Αύγουστο, είχαν απαιτήσει τα οφειλόμενα, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα δέχονταν πελάτες του S.C., με αποτέλεσμα να πληρωθούν μεγάλα οφειλόμενα ποσά.
Δυστυχώς η ασφαλιστική κάλυψη του S.C., στο βαθμό που αυτό έχει σημασία, είναι μόλις 100 εκ. ρούβλια, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται από τον Σύνδεσμο των ρωσικών tour operators, 9.000 πελάτες του πρακτορείου βρίσκονται στο εξωτερικό, ενώ 20.000 ακόμη είχαν αγοράσει πακέτα εφέτος, μέχρι την λήξη της τουριστικής περιόδου.
Στην Ελλάδα βρίσκονται περίπου 3.000 τουρίστες, ενώ στην Κίνα είναι περίπου 800 τουρίστες.
Το πρόγραμμά του ήταν σε Ελλάδα, Κίνα, Καραϊβική, Ταϊλάνδη, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στο εσωτερικό της Ρωσίας, ενώ οι πτήσεις του γίνονταν με τις εταιρίες "UTair", "Transaero", "Yakutia" και "VIM-Avia".
Τα τελευταία προβλήματα στην εταιρία που οδήγησαν τελικά στην πτώχευση, αναδείχθηκαν το προηγούμενο Σάββατο, όταν ενημερώθηκε το Rosturizm από την "UTair", σχετικά με την πιθανή ακύρωση πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας, κατόπιν αιτήματος του ταξιδιωτικού πράκτορα. Αργότερα μέσα στην ημέρα, το θέμα διευθετήθηκε και οι πτήσεις έγιναν.
Το πρόβλημα συζητήθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της συνεδρίασης της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Τουρισμού και η "UTair" αρνήθηκε να εκτελέσει πτήσεις εάν δεν πληρωνόταν τα οφειλόμενα.
Μετά από αυτό, όλα πήραν το δρόμο τους...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου