Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

"Ημερολόγιο καταστρώματος" ρωσικών νέων!!!


- Οδηγίες για τον επαναπατρισμό των Ρώσων

Και ενώ συνεχίζονται οι προσπάθειες για τον επαναπατρισμό των τουριστών του Southern Cross από την Ελλάδα, αλλά και τις υπόλοιπες χώρες που βρίσκονται, συνεχίζονται και οι αναταράξεις. 
Έγκυρα πληροφορημένες πηγές κάνουν λόγο για ένα ακόμη περιφερειακό ρωσικό ταξιδιωτικό οργανισμό που είναι στα πρόθυρα της κατάρρευσης, ενώ φήμες - εκτιμούμε και ελπίζουμε ανυπόστατες - κάνουν λόγο και για μεγάλους οργανισμούς που "αντιμετωπίζουν προβλήματα". 
Για να αντιληφθεί κανείς τη "σοβαρότητα" και την "οργάνωση" της ρωσικής τουριστικής αγοράς, από την πλευρά του κράτους, για την πτώχευση του "μικρού" σχετικά ΝΕΒΑ, έχουν ήδη υποβληθεί αιτήματα αποζημίωσης από 6122 τουρίστες, συνολικού ύψους 453,147 εκ. ρουβλίων, όταν η ασφάλισή του ήταν 454,2 εκ. ρούβλια!!! 
Χθες κοινοποιήθηκε στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία η επίσημη επιστολή του εκπροσώπου στην Ελλάδα του Southern Cross, Ambotis με την οποία ενημερώνει για τις εξελίξεις και για την διαχείριση της κατάστασης από δω και πέρα. 
Στη λιτή και τεκμηριωμένη επιστολή η εταιρία αναφέρει ότι δεν έχει πληρωθεί για τις κρατήσεις που έχουν γίνει.
Συγκεκριμένα αναφέρει: 
"Σχετ : Διακοπή λειτουργίας του ρωσικού tour operator SOUTH CROSS LLC 
Από την αρχή της τρέχουσας τουριστικής περιόδου, οι γεωπολιτικές και οικονομικές εξελίξεις επηρέασαν δραματικά την τουριστική αγορά της πρώην Σοβιετικής Ένωσης με αποτέλεσμα να αλλάξουν άρδην τα δεδομένα βάσει των οποίων λειτουργούσε η ελληνική τουριστική αγορά τα τελευταία χρόνια. 
 Αποτέλεσμα αυτών, αν μη τι άλλο, ήταν οι αλλεπάλληλες πτωχεύσεις μεγάλων ρωσικών Tour Operator με σημαντικότατη δραστηριότητα στην εγχώρια αγορά. 
Πρόκειται για την 14η κατά σειρά πτώχευση Tour Operator από την αρχή του έτους στη Ρωσία εκ των οποίων οι Tour Operator NEVA, ATLAS, LABIRINT, INTAIR, SOLVEX και SOUTH CROSS με στρατηγικό προορισμό την Ελλάδα στον πυρήνα του προγράμματός τους. 
 Η ανακοίνωση της πτώχευσης του LABIRINT στις αρχές Αυγούστου σηματοδότησε την ραγδαία πτώση των πωλήσεων στην ρωσική αγορά καθώς και αλυσιδωτές αντιδράσεις μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται και η κατάρρευση του SOUTH CROSS LLC. 
Πρόκειται για μεγάλο τουριστικό πρακτορείο με μακρόχρονη και διαρκή παρουσία στην ελληνική αγορά, το οποίο μάλιστα είχε θέσει την Ελλάδα ως στρατηγικό προορισμό στο πυρήνα του προγράμματός του τα τελευταία χρόνια φέρνοντας στην χώρα μας χιλιάδες επισκέπτες. Υπενθυμίζουμε ότι οι ρωσικοί Tour Operator NEVA, ATLAS, LABIRINT, INTAIR, SOLVEX και SOUTH CROSS που πτώχευσαν κατά την τρέχουσα τουριστική περίοδο αποτελούσαν για την ελληνική αγορά το 45%-50% του εισερχόμενου τουρισμού από την Ρωσία. 
Η εταιρεία ΑΜΠΩΤΙΣ ΤΟΥΡΣ ΑΕ, ως βασικός συνεργάτης του τουριστικού οργανισμού SOUTH CROSS LLC στην Ελλάδα, αντιλαμβανόμενη την ήδη διαμορφωθείσα κατάσταση μετά την κατάρρευση του LABIRINT και τις επιπτώσεις που θα είχε τυχόν πτώχευση του SOUTH CROSS LLC στις αφίξεις από τη Ρωσία στα μέσα της σαιζόν, προσπάθησε κατά το δυνατόν να στηρίξει τη συνέχιση της λειτουργίας του βρισκόμενη σε συνεχή επικοινωνία με όλους τους συνεργάτες της προκειμένου να διασφαλιστεί το ομαλό κλείσιμο μίας ιδιαίτερα δύσκολης και ταραχώδους για τη ρωσική αγορά τουριστικής περιόδου. 
Δυστυχώς, αυτό δεν κατέστη εφικτό παρά τις προσπάθειές μας, με συνέπεια να βρισκόμαστε σήμερα για μία ακόμη φορά αντιμέτωποι με άλλη μία επώδυνη πτώχευση σε μία συγκυρία που δεν έχει πλέον προηγούμενο στην τουριστική αγορά. 
Οι έκτακτες και απρόβλεπτες δυσμενείς εξελίξεις της ρωσικής τουριστικής αγοράς καθιστούν απαραίτητη την συνδρομή και την αμοιβαία κατανόηση όλων των εμπλεκόμενων μερών προκειμένου από κοινού να προχωρήσουμε στην κατά το δυνατόν ομαλότερη αποκατάσταση των προβλημάτων που δημιουργούνται από την διακοπή λειτουργίας του SOUTH CROSS θέτοντας μαζί νέους στόχους για τις επόμενες σαιζόν. 
Λόγω του ως άνω αναφερόμενου δυσάρεστου γεγονότος, σας ζητούμε να προβείτε σε ακύρωση όλων των κρατήσεων -παραμένοντες και νέες αφίξεις - του Tour Operator SOUTH CROSS, καθώς δεν έχουμε εισπράξει το κόστος διαμονής για κανέναν από τους πελάτες του.  
Άμεσα θα σας αποσταλεί ενημερωτικό υλικό ως προς την περαιτέρω εξυπηρέτηση των ευρισκόμενων στην χώρα μας πελατών του SOUTH CROSS. 
H Διοίκηση και το προσωπικό της εταιρείας μας καθώς και οι κατά τόπου εκπρόσωποι είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία. 
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες".

Τι να πει κανείς...
Στενόχωρα πράγματα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου