Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

"Ψηλά" οι Έλληνες ξενοδόχοι στο διαδίκτυο!!!


- Ανάγκη για πιο συχνή ενημέρωση των λογαριασμών...

Πόσο ενεργοί είναι οι Έλληνες ξενοδόχοι στο διαδίκτυο; 
Πόσο φροντίζουν το «κοινωνικό» τους πρόσωπο και πόσο ενεργοί και συνειδητοποιημένοι είναι οι ξενοδόχοι των γειτονικών ανταγωνιστικών αγορών; 
Η υπηρεσία trivago Hotelier ερεύνησε και παρουσιάζει τις ομοιότητες και τις διαφορές, Ελλήνων, Ιταλών, Ισπανών και Πορτογάλων ξενοδόχων όσον αφορά στη διαδικτυακή επαγγελματική τους συμπεριφορά. 
Από το διάγραμμα γίνεται σαφές ότι όλοι οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων στη Μεσόγειο, τουλάχιστον όσον αφορά στο πρώτο στάδιο, αυτό της δημιουργίας λογαριασμού και σύνδεσης του λογαριασμού τους με ένα τουλάχιστον κατάλυμα τα πάνε καλά. 
Η Ελλάδα είναι ελάχιστα μπροστά από τους ανταγωνιστές της με ποσοστό 70 τοις εκατό, ενώ ακολουθεί η Πορτογαλία με 68 τοις εκατό, η Ιταλία με 67 τοις εκατό και τελευταία έρχεται η Ισπανία με ποσοστό 52 τοις εκατό. 
Πρακτικά τα νούμερα καταδεικνύουν ότι από το σύνολο των ξενοδόχων που δημιούργησαν λογαριασμό στην υπηρεσία της trivago, το 70 τοις εκατό αυτών (όσον αφορά στους Έλληνες), έκαναν το δεύτερο και ουσιαστικότερο βήμα του να συνδέσουν το λογαριασμό τους με το κατάλυμα τους. Ομοίως τα νούμερα καταδεικνύουν το ίδιο και για τις υπόλοιπες χώρες.

Μετά το πρώτο βήμα τι; Ξαναγυρίζουν για να διαμορφώσουν το προφίλ τους κατά το δοκούν και να το ανανεώσουν με επαγγελματικό υλικό; Πόσο ενεργοί είναι; 

Εγγραφές Vs. Συνδέσεις στον trivago Hotelier λογαριασμό 

Στο παραπάνω διάγραμμα παρουσιάζεται συγκριτικά, το ποσοστό των εγγραφών που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο χρόνο μέσω της πλατφόρμας trivago Hotelier με εκείνο όσων συνδέθηκαν ξανά στο λογαριασμό τους μέσα στους τελευταίους έξι μήνες. 
Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν σαφώς, ότι οι Έλληνες ξενοδόχοι σε σχέση με τους γείτονες ανταγωνιστές τους υστερούν σε παρουσία στο διαδίκτυο σε ότι έχει να κάνει με την προσθήκη επαγγελματικού υλικού, ικανό να «τραβήξει» τους χρήστες και συνακόλουθα να οδηγήσει σε bookings. 
Πιο αναλυτικά, οι Ισπανοί ξενοδόχοι που δημιούργησαν λογαριασμό στην trivago hotelier υπηρεσία τον τελευταίο χρόνο, επιστρέφουν ξανά και ξανά ώστε να προσθέσουν υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες, να απαντήσουν σε κριτικές, να γράψουν περιγραφές και γενικά να προσθέσουν επαγγελματικό περιεχόμενο. 
Τα ποσοστό μιλούν από μόνα τους. 31, 69 τοις εκατό των ξενοδόχων συνδέθηκαν στον trivago Hotelier λογαριασμό τους, έναντι 19, 73τοις εκατό των εγγραφών που πραγματοποιήθηκαν τον τελευταίο χρόνο. 
Στον αντίποδα, βρίσκεται η Ελλάδα με το ποσοστό των εγγραφών μέσα στο 2013 να αγγίζει το 26, 98 τοις εκατό και μόλις το 20, 73 τοις εκατό αυτών, συνδέθηκαν ξανά στο λογαριασμό τους το τελευταίο 6μηνο για να προσθέσουν υλικό. 
Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Ελλάδα, σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της έρχεται τελευταία σε αυτή την αναμέτρηση, καθώς οι λοιποί ανταγωνιστές ξενοδόχοι εμφανίζονται πιο συνειδητοποιημένοι, στις επαγγελματικές «διαδικτυακές» τους υποχρεώσεις με σκοπό την προσέλκυση πελατών. Το 59 τοις εκατό των ξενοδοχείων που έχουν λογαριασμό στην trivago στην Ελλάδα, έχουν ανεβάσει φωτογραφίες κατευθείαν από την πλατφόρμα trivago Hotelier. 
Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι περίπου οι μισοί ξενοδόχοι δεν έκαναν ποτέ το επόμενο και ουσιαστικότερο βήμα της ανάρτησης επαγγελματικών φωτογραφιών του καταλύματος τους. Το ίδιο σκηνικό και στην Πορτογαλία με το ποσοστό να αγγίζει το 50 τοις εκατό. 
Αντίθετα στην Ιταλία, το ποσοστό των ξενοδοχείων που έχουν φωτογραφίες προερχόμενες από την πλατφόρμα trivago Hotelier, είναι διπλάσιο και αγγίζει το 68 τοις εκατό. 
Η Ισπανία παρόλα αυτά προηγείται καθώς το ποσοστό του συνολικού αριθμού ξενοδοχείων που έχουν φωτογραφίες προερχόμενες ουσιαστικά από τον ξενοδόχο σκαρφαλώνει στο 70 τοις εκατό. Εύλογα, συμπεραίνουμε ότι Ιταλοί και Ισπανοί ξενοδόχοι είναι σαφώς πιο συνειδητοποιημένοι αλλά και ενήμεροι για τησημασία των φωτογραφιών ως προς τις κρατήσεις και φροντίζουν να ανεβάζουν ικανοποιητικό αριθμό φωτογραφιών στο προφίλ του ξενοδοχείου τους. 
Αντίθετα, Έλληνες και Πορτογάλοι ξενοδόχοι, φαίνεται ότι έχουν ακόμα μεγάλο έδαφος να καλύψουν σε σχέση με τις ανταγωνιστικές προς αυτούς αγορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου