- 25,3 δισεκατομμύρια ευρώ η συνολική ταξιδιωτική αγορά στη Γερμανία
- 43,6 εκ. τουρίστες διακινήθηκαν από τους Γερμανικούς t.o's.
- Πρώτη η TUI Deutschland
Πολύ σημαντικά στοιχεία για την γερμανική ταξιδιωτική αγορά και κυρίως για τους t.o's παραθέτει το έγκυρο επαγγελματικό τουριστικό περιοδικό FVW, με τον τίτλο: Η ανάπτυξη ήταν αποδοτική για τους διοργανωτές ταξιδιών.
Η ετήσια ανάλυση του επαγγελματικού τουριστικού περιοδικού FVW, βασίζεται στα στοιχεία 57 Τ.Ο. (2012: 58), τα δεδομένα των οποίων επεξεργάστηκαν και καλύπτουν το 80% της γερμανικής τουριστικής αγοράς.
Ο όγκος της συνολικής γερμανικής τουριστικής αγοράς το 2012/13 εκτιμάται -από την Επιτροπή «Έρευνα Αγοράς» της Ομοσπονδίας Ταξιδιών Γερμανίας (DRV) σε 25,3 δισεκ. Ευρώ (2012 : 24,4 δισεκ. Ευρώ).
Ο συνολικός αριθμός των τουριστών, που διακίνησαν οι Τ.Ο. της Γερμανίας, παρέμεινε στάσιμος σε 43,6 εκατ. άτομα.
Ο κύκλος εργασιών το τουριστικό έτος 2012/2013 (31. Οκτωβρίου 2013) αυξήθηκε κατά 3,5%, με στάσιμο αριθμό τουριστών.
Ο κύκλος εργασιών των 57 Τ.Ο. , που συμπεριλαμβάνει η έρευνα του τουριστικού εντύπου FVW, αυξήθηκε κατά 3,8% και ανήλθε σε 19,9 δισεκ. Ευρώ.
Η διαφορά που υπάρχει σε σχέση με την αύξηση του συνόλου της τουριστικής αγοράς οφείλεται στο γεγονός, ότι οι μικρού μεγέθους εταιρείες κρουαζιερών, που σημείωσαν μείωση το 2013 δεν ανακοίνωσαν τα στοιχεία τους, καθώς επίσης και στο γεγονός, ότι τα λεγόμενα επίγεια ταξίδια είχαν μικρότερη αύξηση από τα αεροπορικά.
Όπως και το 2012 ο κύκλος εργασιών παρουσιάζει μεγαλύτερη αύξηση σε σύγκριση με τον αριθμό των ταξιδιών, που οφείλεται σύμφωνα με την έρευνα του περιοδικού FVW, σε τρεις παράγοντες:
1. Στην αύξηση των τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων και των ξενοδοχείων.
2. Στην πολιτική των Τ.Ο. να προωθούν τα «δικά» τους ξενοδοχεία, που αποδίδουν μεγαλύτερο κέρδος.
3. Στις κρουαζιέρες, οι οποίες κατά μέσο όρο, έχουν μεγαλύτερη τιμή και εξακολουθούν να εμφανίζουν αύξηση πωλήσεων.
Σημειώνεται επίσης, ότι και το 2013 οι «μικροί» Τ.Ο., με κύκλο εργασιών μέχρι 65 εκατ. Ευρώ , κατέγραψαν μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σύγκριση με το μέσο όρο της τουριστικής αγοράς.
Στη συνέχεια, ακολουθεί ο κύκλος εργασιών και τα αντίστοιχα ποσοστά συμμετοχής στην τουριστική αγορά της Γερμανίας, των επτά (7) μεγαλύτερων Τ.Ο. στη Γερμανία.
• TUI Deutschland, διατήρησε την πρώτη θέση, παρότι δεν αύξησε τον κύκλο εργασιών του και δηλώνει «το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία της εταιρίας». Με 4.478,5 εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών (2012 : 4.471,6) και μερίδιο αγοράς 17,7% (2012 : 18,3%), διατηρεί αδιαφιλονίκητα την πρώτη θέση στη γερμανική τουριστική αγορά. Η θέση αυτή ισχυροποιείται ακόμα περισσότερο εάν συνυπολογίσουμε τον κύκλο εργασιών των εταιρειών Hapag-Lloyd (κρουαζιέρες) & TUI Cruises, που ανήκουν στη μητρική εταιρεία Konzernholding TUI AG.
• Τη δεύτερη θέση το 2013 καταλαμβάνει ο Τ.Ο. Thomas Cook, ο οποίος παρά τη μείωση στον αριθμό των τουριστών που διακίνησε, αύξησε τον κύκλο εργασιών σε 3.400,0 εκατ. Ευρώ (2012 : 3.200,0) και 13,5 % μερίδιο αγοράς (2012 : 13,1). Στον κύκλο εργασιών του Τ.Ο. συμπεριλαμβάνονται τα αποτελέσματα του Τ.Ο. Öger, που έχει εξαγοραστεί από τον Τ.Ο. Thomas Cook και οι πωλήσεις μεμονωμένων αεροπορικών εισιτηρίων της αεροπορικής εταιρείας Condor.
• Τ.Ο. DER Touristik (πρώην REWE) με 3.168,0 εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών το 2013 και 12,5 % μερίδιο αγοράς (2012 : 13,1) κατόρθωσε, σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπων του, να αυξήσει την κερδοφορία της εταιρείας και είχε μεγαλύτερο κύκλο εργασιών σε σύγκριση με το καθαρό τουριστικό αποτέλεσμα του Τ.Ο. Thomas Cook, εάν δεν υπολογίσουμε τις πωλήσεις μεμονωμένων αεροπορικών εισιτηρίων της αεροπορικής εταιρείας Condor.
Οι τρεις (3) πρώτοι Τ.Ο. κατέχουν το 43,7 % της γερμανικής τουριστικής αγοράς
(2012 : 44,5).
• Την τέταρτη θέση καταλαμβάνει ο Τ.Ο. FTI, με 1.850,0 εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών (2012 : 1.624,0) και με 7,3% μερίδιο αγοράς (2012 : 6,7 %).
• Alltours Flugreisen, με 1.450,0 εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών (2012 : 1.400,0) και 5,7%
μερίδιο αγοράς (2012 : 5,7%), βρίσκεται στην 5η θέση.
• Aida Cruises, η θυγατρική εταιρεία του αμερικανικού κολοσσού κρουαζιερών Carnival, με 1.250,0 εκατ. Ευρώ κύκλο εργασιών (2012 : 1.100,0) και 5,0% μερίδιο αγοράς
(2012 : 4,5%), βρίσκεται στην 6η θέση.
• Schauinsland Reisen, με 784,0 εκατ. Ευρώ (2012 : 701,0) και 3,1% μερίδιο αγοράς
(2012 : 2,9%), κατατάσσεται στην έβδομη (7) θέση.
Πηγή: FVW
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου