- Μόνο το ένα πέμπτο των Γερμανών δεν έχει χρήματα, ή χρόνο ή ακόμα καμία επιθυμία για διακοπές
Έτσι υπάρχει άνθηση του τουρισμού και τα μηνύματα στην τουριστική αγορά για τις πωλήσεις για το τρέχον έτος είναι αισιόδοξα.
Η πρόβλεψη για θετική εξέλιξη των οικονομικών στοιχείων το 2014 και η αισιόδοξη ψυχολογία των καταναλωτών επηρεάζει θετικά και την επιθυμία για ταξίδια. Η ιδιωτική κατανάλωση θα συνεχίσει να αυξάνεται και το τρέχον έτος, σύμφωνα με τις προβλέψεις του ινστιτούτου έρευνας αγοράς GfK .
Η Γερμανική Ομοσπονδία Ταξιδιών (DRV), προβλέπει επίσης, στηριζόμενη στη θετική πορεία της Οικονομίας, σε περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής αγοράς.
Η νέα χρονιά δείχνει πως ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς. Η καλή οικονομική κατάσταση της Γερμανίας είναι η βάση στην οποία στηρίζεται η αισιόδοξη διάθεση των Γερμανών: Το ποσοστό των Γερμανών που αναμένει ότι η γενική οικονομική κατάσταση θα επιδεινωθεί σε ένα έτος ανέρχεται σε 34%, σε σύγκριση με το 47% του προηγούμενου έτους, ενώ το 20% των Γερμανών αναμένει βελτίωση, έναντι 12% του προηγούμενου έτους.
Βέβαια τα ταξίδια διακοπών προγραμματίζονται με βάση την προσωπική οικονομική κατάσταση και επηρεάζονται λιγότερο από τη γενική οικονομική κατάσταση και ως εκ τούτου οι προσωπικές προβλέψεις παρουσιάζουν μικρές διακυμάνσεις: επιδείνωση της προσωπικής οικονομικής κατάστασης αναμένει μόνο το 21 % των Γερμανών (προηγούμενο έτος : 24 %), ενώ ποσοστό 26% (προηγούμενο έτος : 24 %) αναμένει βελτίωση, το δε υπόλοιπο 53 % δεν αναμένει καμία μεταβολή. Σε γενικές γραμμές, διαπιστώνεται μία ελαφρά βελτίωση στη ταξιδιωτική διάθεση των Γερμανών.
Στη Γερμανία, το ταξίδι αναψυχής βρίσκεται, εδώ και δεκαετίες, στις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των Γερμανών σε σύγκριση με άλλα καταναλωτικά είδη.
Η θέση αυτή ισχύει και σήμερα: Περισσότερα από τα τρία τέταρτα του πληθυσμού έχουν ήδη ασχοληθεί με τον προγραμματισμό του ταξιδιού διακοπών για το 2014. Αν κάποιος πραγματοποιήσει ταξίδι διακοπών είναι κυρίως ζήτημα διαθέσιμου χρόνου, χρημάτων και διάθεσης για διακοπές.
Οι Γερμανοί σε ποσοστό 52 % κρίνουν, ότι είναι οικονομικά σε θέση να πραγματοποιήσουν το 2014, ταξίδια αναψυχής, ποσοστό λίγο μεγαλύτερο 59 % διαθέτει και τον απαιτούμενο χρόνο .
Ο δείκτης επιθυμίας διακοπών βρίσκεται, σύμφωνα με την ανάλυση του ινστιτούτου Forschungsgemeinschaft Urlaub und Reisen e.V. (FUR) στο υψηλό επίπεδο του προηγούμενου έτους (53%).
Μόνο το ένα πέμπτο των Γερμανών δεν έχει χρήματα, ή χρόνο ή ακόμα καμία επιθυμία για διακοπές
Εξετάζοντας όλους τους δείκτες μαζί, τότε προκύπτει, ότι ένα ταξίδι διακοπών το 2014 είναι βέβαιο για το 36 % του πληθυσμού, καθόσον υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις, χρήματα, διαθέσιμος χρόνος και επιθυμία για ταξίδια. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα άτομα τρίτης ηλικίας και άτομα με υψηλότερο οικογενειακό εισόδημα.
Ο αριθμός, επομένως των δυνητικών τουριστών παραμένει το 2014 σε υψηλό επίπεδο. Η δε προοπτική ανάπτυξης στον τουριστικό κλάδο, προέρχεται από τον αριθμό των ταξιδιών και των αντίστοιχων ταξιδιωτικών δαπανών:
Ποσοστό 25% (προηγούμενο έτος: 24%) των Γερμανών θέλει να πραγματοποιήσει το 2014 περισσότερα ταξίδια από το προηγούμενο έτος και ποσοστό 17% λιγότερα. Ταυτόχρονα οι Γερμανοί σε ποσοστό 30% (προηγούμενο έτος: 28%) είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για τα ταξίδια, ενώ ποσοστό 18% προγραμματίζει να δαπανήσει λιγότερα χρήματα.
Με αυτά τα δεδομένα, αναμένεται ο κύκλος εργασιών στον τουρισμό να σημειώσει και το 2014 σημαντική αύξηση.
Ταξίδια διακοπών 2014
Λιγότερα ταξίδια από
το προηγούμενο έτος Περισσότερα ταξίδια από το προηγούμενο έτος
Πηγή: RA ReiseAnalyse
Η Ελλάδα επανέρχεται δυναμικά.
Με τον τίτλο αυτό κυκλοφόρισε στις 25.02.2014 το δελτίο τύπου του ινστιτούτου ερευνών GfK, που αναφέρεται στη μελέτη της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς των Γερμανών.
Οι διακοπές παραμένουν για τους Γερμανούς πολύτιμο αγαθό. Για τη θερινή περίοδο 2014, τα ταξιδιωτικά γραφεία αναφέρουν αύξηση των πωλήσεων της τάξης του 8 τοις εκατό.
Για τις θερινές διακοπές, η Ελλάδα είναι σε ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση.
Αυτό προκύπτει από την ανάλυση των στοιχείων πωλήσεων των ταξιδιωτικών γραφείων της Γερμανίας από το
ινστιτούτο ερευνών GfK .
Μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2014 οι Γερμανοί είχαν ήδη καταβάλει στα γραφεία ταξιδίων, για τις θερινές διακοπές τους (Μάιο-Οκτώβριο 2014), το ποσό των 4,4 δισεκ. Ευρώ.
Σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους, η αύξηση ανέρχεται σε 345 εκατ. Ευρώ, δηλαδή ποσοστιαία αύξηση 8%. Αύξηση σημείωσαν επίσης και οι πωλήσεις ταξιδίων μέσω του διαδικτύου (+11%).
Το δελτίο τύπου του ινστιτούτου ερευνών GfK τονίζει, ότι οι καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα βρίσκονται στις πρώτες θέσεις προτίμησης των Γερμανών.
Η Ελλάδα ήδη από το προηγούμενο έτος, ανέκαμψε από την ύφεση του 2012.
Τα δε μέχρι τώρα στοιχεία προδικάζουν για το τρέχον έτος ένα λαμπρό Comeback.
Η αύξηση των πωλήσεων για ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς που έχουν ήδη πραγματοποιήσει τα ταξιδιωτικά γραφεία, σύμφωνα με το δελτίο τύπου του ινστιτούτου ερευνών GfK, ανέρχεται σχεδόν σε 52 %.
Επομένως, η Ελλάδα επανέρχεται, όσον αφορά τις πωλήσεις στα ταξιδιωτικά γραφεία την τρίτη θέση μετά την Ισπανία και την Τουρκία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου