Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Ο κύριος Κώστας...


Μέχρι πρότινος υπήρχε η εντύπωση πως η ενασχόληση με τα social media ήταν μια συνήθεια σχεδόν αποκλειστικά των νέων. Αυτό φυσικά έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια κάτι το οποίο φαίνεται και από τα νούμερα καθώς για παράδειγμα το Facebook μετρά πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες με περίπου 700 εκατομμύρια αυτών να συνδέονται καθημερινά. 
Λόγω αυτής της εκτεταμένης χρήσης των social media έχει αναπτυχθεί πολύ η εμπιστοσύνη στην διαφήμιση μέσω του λεγόμενου “e-word of mouth”, την πρόταση δηλαδή κάποιου προϊόντος από φίλους μέσω κάποιου like, σχολίου είτε από την ανάρτηση φωτογραφιών. Ειδικά ο κλάδος του τουρισμού επηρεάζεται πολύ από το “ e-word of mouth ” καθώς τα στατιστικά δείχνουν πως το 52% των χρηστών του Facebook επηρεάστηκαν για την επιλογή προορισμού από τις φωτογραφίες των φίλων ενώ το 33% άλλαξε ξενοδοχείο επηρεασμένο από τα social media. Επίσης, το 76% των χρηστών ανεβάζει φωτογραφίες στα social media από τις διακοπές του (πηγή Webbed Feet). 
Σημαντικό ρόλο επίσης παίζουν και τα review sites τα οποία εμπιστεύονται οι χρήστες όλο και περισσότερο, όπως το TripAdvisor το οποίο μετρά ήδη 260 εκατομμύρια μοναδικές επισκέψεις τον μήνα με πάνω από 152 εκατομμύρια σχόλια να υπάρχουν στο site. 
Οι ταξιδιώτες δείχνουν τεράστια εμπιστοσύνη στα online σχόλια καθώς το 79% των χρηστών τα εμπιστεύεται όσο και τα προσωπικά σχόλια από φίλους (πηγή Bright Local Study 2013) με αποτέλεσμα το 93% των ταξιδιωτών να επηρεάζεται από τα σχόλια στα review sites για την επιλογή ξενοδοχείου (πηγή Trip Barometer) ενώ το 49% δεν θα κλείσει κάποιο ξενοδοχείο αν δεν διαβάσει σχόλια (πηγή Statistic Brain).
Η εμπιστοσύνη των χρηστών στα social media είναι τόσο μεγάλη όπου το 82% των καταναλωτών εμπιστεύονται περισσότερο μια εταιρία η οποία έχει ενεργή ενασχόληση με τα social media (πηγή Forbes).

Με την εισβολή αυτή των social media στην καθημερινότητα μας και την επιρροή που έχουν στις επιλογές μας, έχει ανοιχτεί πλέον ένα τεράστιο πεδίο για οικονομική και αποτελεσματική διαφήμιση. 
Η KSD προσφέρει πακέτα online διαφήμισης αλλά και δημιουργία και συντήρηση των λογαριασμών στα social media προκειμένου να επωφεληθεί από αυτά στο μέγιστο η επιχείρηση σας. 
Αναλυτικά οι υπηρεσίες που προσφέρει έχουν ως εξής:
Social media (Δημιουργία/Διαμόρφωση) Δημιουργία σελίδας Facebook, Twitter account, Instagram account. Δημιουργία Timeline/cover και profile/page image στους λογαριασμούς. Ένωση Facebook-Twitter-Instagram. Social media (Διαχείριση περιεχομένου) Ανάπτυξη περιεχομένου (ενημέρωση, πρόσκληση, πρόκληση ενδιαφέροντος, διαγωνισμοί, στατιστικά, ερωτηματολόγιο) Δημιουργία hashtag & παρακολούθηση hashtag trends. Απάντηση σε μηνύματα/tweets. Διαφήμιση Facebook page. Προβολή posts. Ανάλυση target group προβολών & διαφημίσεων. Αναλυτικά ημερήσια reports & καθημερινή μελέτη αυτών. Δημιουργία γραφιστικού περιεχομένου. Tripadvisor: Ανάπτυξη περιεχομένου με προσθήκη φωτογραφιών, video, δραστηριοτήτων. Απάντηση σε μηνύματα (Πολύ σημαντικό!!! 
Μόλις το 7% των μηνυμάτων απαντώνται από τα ελληνικά καταλύματα). Σύνδεση με facebook. Διαφήμιση/Προβολή μέσω social media Η διαφήμιση στο facebook μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας κάποια καμπάνια, όπως για παράδειγμα προβολή κάποιου video που προβάλλει το ξενοδοχείο ή μέσω κάποιου διαγωνισμού όπου προσκαλούμε τον κόσμο να κάνει like και έτσι μπορεί να κερδίσει ένα δώρο (μια διανυκτέρευση, ένα δείπνο, μια θεραπεία spa κ.ά.) 
Η διαφήμιση είναι στοχευμένη με κριτήρια που επιλέγουμε εμείς και εμφανίζεται μόνο σε συγκεκριμένους χρήστες του facebook. 
Τα κυριότερα κριτήρια είναι τα εξής: 
• Ηλικία • Φύλο 
• Οικογενειακή κατάσταση 
• Τόπος διαμονής 
• Μορφωτικό επίπεδο 
• Γλώσσα 
• Λέξεις κλειδιά 
Επίσης:
Δημιουργία video για προβολή του ξενοδοχείου και του τόπου διαμονής. 
Δημιουργία καμπάνιας "Κάντε Like" με ξεχωριστή σελίδα στο Facebook. 
Δημιουργία εφαρμογής Facebook page (Διαγωνισμός) 
Google Adwords: Με τη διαφήμιση μέσω google επιλέγουμε λέξεις κλειδιά όπου όταν κάποιος χρήστης κάνει αναζήτηση αυτών στο google (π.χ. ξενοδοχείο, Ρόδος) θα εμφανίζεται διαφήμιση του ξενοδοχείου. 
Επίσης, με την χρήση των cookies, θα εμφανίζεται και στη συνέχεια η διαφήμιση του ξενοδοχείου στην καθημερινή πλοήγηση του χρήστη αλλά και στον λογαριασμό του gmail 
Δημιουργία διαφήμισης. 
Κατασκευή banner. 
Κατασκευή video trailer. 
Δημιουργία καμπάνιας βάσει target group, τοποθεσίας, γλώσσας. 
Εύρεση κατάλληλων λέξεων-κλειδιών & αντιστοίχιση με άλλες πιθανές λέξεις. 
Ανάλυση στατιστικών & δεδομένων. 
Foursquare: Δημιουργία καμπάνιας “Κάντε Check-in” και κερδίστε (π.χ. κάντε check-in στο pool bar και το δεύτερο ποτό θα είναι δωρεάν ή κάντε check-in στο εστιατόριο και κερδίστε δωρεάν γλυκό)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου