...από το 2014
- Οι χαμηλές επιδόσεις και η μη κατασκευή της τέντας επί 2 χρόνια οδήγησαν στην διακοπή από το 2014 του home port, όπως αποκαλύπτει η ΠΡΟΟΔΟΣ
Σαν βόμβα έσκασε χθες η πληροφορία πως η εταιρεία “COSTA”, μια από τις μεγαλύτερες στο χώρο της κρουαζιέρας που διακινεί χιλιάδες επιβάτες στο λιμάνι της Ρόδου, εγκαταλείπει το νησί και παύει να χρησιμοποιεί το λιμάνι ως home port από την επόμενη χρονιά, αναφέρει σε δημοσίευμά της στην ΠΡΟΟΔΟ της Ρόδου η καλή και έγκυρη δημοσιογράφος Μαίρη Φώτη. Όπως αναφέρει στο δημοσίευμα "Η είδηση για τη διακοπή των δρομολογίων της “COSTA” ανακοινώθηκε επισήμως αργά χθες το βράδυ από τους εκπροσώπους της, προκαλώντας έντονη ανησυχία και προβληματισμό για την πορεία του θαλάσσιου τουρισμού της Ρόδου, σε μια περίοδο που ο ΠΡΟΤΟΥΡ αναζητά και σχεδιάζει δράσεις για την ανάκαμψή του. Σύμφωνα με πληροφορίες της «ΠΡΟΟΔΟΥ», το εγχείρημα της χρήσης του λιμανιού της Ρόδου ως home port απέτυχε αφενός διότι δεν απέδωσε τα αναμενόμενα για την εταιρεία και αφετέρου επειδή οι αρμόδιοι τοπικοί φορείς δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων παρά τις εκκλήσεις και τις προτροπές των εκπροσώπων της εταιρείας να προβούν σε ενέργειες για την ικανοποίηση των αιτημάτων τους. Ανάμεσα σε αυτά τα αιτήματα ήταν και η τοποθέτηση της περιβόητης πλέον τέντας στο λιμάνι που δύο χρόνια ακόμα μετά δεν έχει ακόμα τοποθετηθεί. Μπορεί για την καθυστέρηση να ευθύνεται το κεντρικό κράτος και η γραφειοκρατία, ωστόσο το τίμημα το πληρώνει ο ροδιακός τουρισμός και η τοπική οικονομία".
Και συνεχίζει: " Την ίδια ώρα ανταγωνιστικοί προορισμοί της Ρόδου όπως η Κέρκυρα, η Μύκονος, η Σαντορίνη, το Ηράκλειο, η Θεσσαλονίκη και ο Πειραιάς κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην κρουαζιέρα επενδύοντας στην ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της προχειρότητας με την οποία αντιμετωπίζουν οι τοπικοί φορείς τον θαλάσσιο τουρισμό, είναι η απουσία εκπροσώπων της Ρόδου από τη μεγάλη έκθεση της κρουαζιέρας που πραγματοποιήθηκε τις τελευταίες ημέρες στο Αμβούργο. Η Ρόδος έχασε την ευκαιρία να καταξιωθεί στο χώρο του θαλάσσιου τουρισμού, από τον οποίον η τοπική οικονομία είχε να κερδίσει πολλά, όταν μάλιστα η αγορά της Μεσαιωνικής Πόλης στηρίζεται πλέον στην κρουαζιέρα. Με δεδομένο ότι η πορεία του θαλάσσιου τουρισμού είναι φθίνουσα, αρκεί να σημειωθεί ότι το 2009 οι προσεγγίσεις των κρουαζιερόπλοιων έφτασαν τις 644 και φέτος δεν θα ξεπεράσουν τις 350 γίνεται αντιληπτό ότι θα πρέπει οι τοπικοί φορείς να συνεργαστούν και να ενώσουν τις δυνάμεις τους διεκδικώντας για τη Ρόδο τη θέση που της αξίζει στον τομέα της κρουαζιέρας. Η Ρόδος πλέον όχι μόνο δεν βρίσκεται στην 20άδα των δημοφιλών προορισμών θαλλάσσιου τουρισμού, αλλά κατρακύλησε πολλές θέσεις παρακάτω. Πάντως αν και ο δήμαρχος Ρόδου Στάθης Κουσουρνάς, δήλωσε χθες ότι η “MSC” ακόμη δεν έχει απαντήσει επίσημα αν πρόκειται από το 2014 να χρησιμοποιήσει το λιμάνι του νησιού μας ως home port, και παρά το ενδιαφέρον που επέδειξαν οι εκπρόσωποί της, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η εταιρεία στο σχεδιασμό της δεν συμπεριλαμβάνει τη Ρόδο". Ολόκληρο το δημοσίευμα εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου