Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Η κάτω του μηδενός εξυπηρέτηση - Θεός να την κάνει- της ALPHABANK


Το ότι πολλά δεν πάνε καλά με τις τράπεζες στην Ελλάδα είναι παγκοίνως γνωστό. 
Το ότι όμως το επίπεδο υπηρεσιών της ALPHABANK, μιας τράπεζας που μέχρι πρόσφατα ήταν παράδειγμα προς μίμηση για τα ευρωπαϊκά και όχι για τα ελληνικά δεδομένα, θα έπεφτε κάτω του μηδενός ομολογώ ότι δεν το περίμενα, ούτε στα πιο "απαισιόδοξα" όνειρά μου.
Δεν είναι μόνο όσα ακούω από επαγγελματίες του Τουρισμού, ούτε οι αιτήσεις που έχουν υποβάλλει επιχειρήσεις για διάφορα επιδοτούμενα χρηματοδοτικά προγράμματα, που "πάνε κι έρχονται" από κατάστημα σε κατάστημα κι εκεί που περιμένεις την "έγκριση" μαθαίνεις ότι έπειτα από δύο και πλέον μήνες, ΤΩΡΑ ΘΑ εξεταστεί η αίτησή σου (σ.σ. ακούς κύριε Χατζηδάκη, που εξαγγέλεις συνέχεια χρηματοδοτήσεις;), αλλά και κάποια πολύ πρακτικά και αδιαμφισβήτητα γεγονότα.
Σήμερα αίφνης για πολλές ώρες το πρωί ήταν αδύνατη η σύνδεση στο internet banking και το τηλέφωνο 2103260000 που υπάρχει στην ιστοσελίδα της τράπεζας για επικοινωνία για περισσότερο από μία ώρα απαντούσε κειμενολέκτης που έλεγε ότι ο αριθμός είναι εκτός λειτουργίας (!!!) (σ.σ. φανταστείτε να σου είχαν κλέψει την πιστωτική κάρτα στο διάστημα αυτό και να προσπαθούσες να επικοινωνήσεις για να την ακυρώσεις...). 
Και όταν μετά από ώρες το έπιανες (σ.σ. τυχεράκιας) περίμενες 15 λεπτά και πλέον χωρίς να απαντά κανένας, ακούγοντας εμβατήρια!!!

Επειδή πείσμωσα, στο τρίτο τηλεφώνημα περίμενα και τελικά απαντήθηκε μετά από 19 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα.
Εξαιρετικά!!!
Αναρωτιέμαι αν η τράπεζα που "τρέχει" με πολύ αγάπη και μεράκι ο Γιάννης Κωστόπουλος, και την οποία παρακολουθούσα ως οικονομικός συντάκτης επί 20 και πλέον χρόνια, έχει σχέση με την σημερινή πραγματικότητα.

Ελπίζω να πάρω κάποια απάντηση.
Και εγώ και οι χιλιάδες πελάτες της που ταλαιπωρούνται έτσι!!!

3 σχόλια:

  1. Αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με την λειτουργία του e-banking και δεν κατάφερα να καλύψω έγκαιρα μια επιταγή που είχα για σήμερα. Όταν κατάφερα να συνδεθώ είδα χρέωση 20€ για "ακάλυπτες επιταγές". Αίσχος για μια καθυστέρηση 2 ωρών που φέρουν μερίδιο ευθύνης να χρεώνουν 20€.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ίδιο πρόβλημα είχαμε όλοι μας με την Alpha σήμερα. Την ίδια οδύσσεια αντιμετώπισα και εγώ σήμερα και όταν τελικά μετά από 20 λεπτά (στην υπηρεσία παραπόνων που με συνέδεσαν με το web Banking) με ενημέρωσαν ότι ήταν φορτωμένο το σύστημα λόγω ημέρας (Δευτέρα και τέλος του μήνα). Βέβαια, τέτοιο πράγμα όσα χρόνια χρησιμοποιώ το web σε καμία Δευτέρα και τέλος του Μήνα δεν το αντιμετώπισα. Σημείωση: το Σάββατο είχαν αναβάθμιση του συστήματος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,ακριβώς το ίδιο συμβαίνει με την εξυπηρέτηση και στις 7/11 και 8/11.
    Περιμένεις πάνω από 15 λεπτά και τίποτα.
    Τραγικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή