Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Η Θεσσαλία στην έκθεση της Νυρεμβέργης


Με επίκαιρο κεντρικό σύνθημα «ΘΕΣΣΑΛΙΑ:ΤΥΠΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ» αλλά και με αναφορές στα Μετέωρα, Λίμνη Πλαστήρα, Όλυμπο, Παραλίες Λάρισας, Βόλος, Πήλιο, Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόνησσος, με χαρακτηριστική διακόσμηση από φωτογραφικό υλικό απ όλη την Θεσσαλία, ελιές, μήλα και ανθισμένες γαρδένιες από το Πήλιο, και πολύ μεράκι από την ιδιωτική πρωτοβουλία ,έκλεισε τις πύλες της η έκθεση της Νυρεμβέργης η οποία λειτούργησε από 29/2 έως 4/3/2012 όπου και ξεπέρασε τους 95.000 επισκέπτες μόνο για την τουριστική έκθεση, καταγράφοντας μεγάλη επισκεψιμότητα στο Ηalle 9 που ήταν αφιερωμένο στις τουριστικές προτάσεις διακοπών για τους Γερμανούς. 
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας για έκτη συνεχόμενη χρονιά συμμετέχει ,στην FREIZEIT Messe Nürnberg μια ευρωπαϊκή έκθεση που αναδεικνύει τις δυνατότητες αξιοποίησης ελεύθερου χρόνου στους επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής της Νυρεμβέργης με εκθέτες από όλη την Ευρώπη και με κυρίαρχη πρόταση τον Τουρισμό. 
Το βασικό κριτήριο για την συμμετοχή στην έκθεση αυτή ήταν οι πτήσεις που η αεροπορική εταιρεία Air Berlin έχει δρομολογήσει από το 2008 στα αεροδρόμια της  Νέας Αγχιάλου και της Σκιάθου.


Επίσης τις δυνατότητες πρόσβασης που προσφέρουν οι πτήσεις τις RYANAIR η AIR BERLIN από το Hahn Φρανκφούρτη και Φρανκφούρτη αντίστοιχα για Νέα Αγχίαλο καθώς επίσης και το αεροδρόμιο του Μονάχου με κατ ευθείαν πτήσεις με την CONDOR για ΣΚΊΑΘΟ. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας, με κυρίαρχο σύνθημα, τις πτήσεις στην Θεσσαλία έδωσε την δυνατότητα στην ιδιωτική πρωτοβουλία, καλύπτοντας τα βασικά έξοδα ενοικίου μεταφοράς υλικού και διακόσμησης του χώρου, στήθηκε μια επαγγελματική παρουσία των προορισμών και των τουριστικών πακέτων όπου οι ιδιώτες είχαν προετοιμάσει για να τα διαθέσουν στους επισκέπτες.

Η όλη προσπάθεια ήταν ένα αποτέλεσμα συνέργειας της Περιφέρειας με τους φορείς που εκδήλωσαν την επιθυμία να στηρίξουν αυτή την δράση σ αυτή την δύσκολή οικονομική συγκαιρία για την χώρα ακολουθώντας την χαραγμένη τουριστική πολιτική της η οποία είναι η θεματική τουριστική προσέγγιση των προορισμών της σε συνεργασία με τους Ιδιώτες.
Ο Δήμος Βόλου με έντονη την παρουσίαση του ορεινού όγκου του δυτικού Πηλίου και της Πόλης του Βόλου με τα παράλια , με την Αργώ, με τις δυνατότητες προσέλκυσης επισκεπτών , ο Δήμος Ζαγοράς –Μουρεσίου και Δήμος Νοτίου Πήλιου με έντονη την παρουσίαση των παραλιακών περιοχών τόσο του ανατολικού Πηλίου αλλά και του Παγασητικού αποτέλεσαν την έντονη παρουσίαση στο χώρου του περιπτέρου του ενοποιημένου συνθήματος "ΒΟΛΟΣ – ΠΗΛΙΟ η χώρα των Κενταύρων και των Αργοναυτών".

Επίσης χαρακτηριστική ήταν και η συμμετοχή με έντυπο υλικό του Δήμου Καλαμπάκας που πρόβαλε τα Μετέωρα. Ιδιαίτερη εντύπωση και προσέλκυση πολλών επισκεπτών προκάλεσε η γευσιγνωσία της περιοχής μας όπου με πρωτοβουλία των διοργανωτών και ιδιαίτερα του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και των πάνω από 100 ιδιωτών που στήριξαν αυτή την προσπάθεια λειτούργησε κουζίνα από την έναρξη της έκθεσης έως την λήξη της με διάθεση στους επισκέπτες παραδοσιακές γεύσεις ,αναψυκτικά και ποτά από επιχειρήσεις τις περιοχής της Μαγνησίας

Μια γωνιά στο περίπτερο ήταν αυτή των δυνατοτήτων που προσφέρει η Θεσσαλία με τίτλο «Ξαναζωντανέψτε τις εμπειρίες σας και τις αισθήσεις σας , Όραση, ακουή, αίσθηση, οσμή και γεύση» η οποία έκανε εντύπωση στους επισκέπτες για τις πολλές επιλογές που προσφέρονται δημιουργώντας πραγματικό αδιαχώρητο μπροστά από το περίπτερο της Θεσσαλίας αποκομίζοντας πληροφορίες για την περιοχή μας.

Με μεγάλες αφίσες αντιπροσωπευτικές και συγχρόνως εντυπωσιακές απεικονίζοντας το θεσσαλικό τουριστικό προϊόν δημιούργησε μια αντιπροσωπευτική εικόνα της Ελλάδας με την Ελληνική Σημαία να είναι σε κυρίαρχο σημείο του περιπτέρου, 25 περίπου τετραγωνικών μέτρων ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι ήταν η μοναδική συμμετοχή της Ελλάδας, γεγονός που αύξησε την επισκεψιμότητα με πάνω από 11000 περίπου επισκέπτες που εξυπηρετήθηκαν από τους 5 επαγγελματίες μεταφραστές πωλητές που έδιναν πληροφορίες για τους τουριστικούς προορισμούς τα πακέτα διακοπών και τις γεύσεις της Μαγνησίας και τους 9 εκπροσώπους της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που συμμετείχαν .
Στον χώρο του περιπτέρου υπήρχε μεγάλος Χάρτης της Θεσσαλίας με έντονη αναφορά στις δυνατότητες πρόσβασης και την ανάδειξη του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου και της Σκιάθου και στην οδική πρόσβαση στη Θεσσαλίας μέσω Ιταλίας. Ήταν χαρακτηριστική η φωτογραφία της φώκιας από το πάρκο Αλοννήσου που καλούσε τους επισκέπτες να επισκευθούν την Θεσσαλία όπου πολλοί επισκέπτες φωτογραφήθηκαν μπροστά από αυτή.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης έλαβε χώρα διαγωνισμός με την φροντίδα της ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας όπου οι επισκέπτες απαντούσαν σε χαρακτηριστικές ερωτήσεις που οι απαντήσεις προέκυπταν από τα βασικά χαρακτηριστικά της Θεσσαλίας δίνοντας την δυνατότητα να κληρωθούν 3 εβδομαδιαία ταξίδια στο Πήλιο την ερχόμενη περίοδο για μια εβδομάδα για 2 άτομα με ημιδιατροφή προσφορά ξενοδόχων και εστιατορίων της περιοχής του Πηλίου. Χαρακτηριστικό της φετινής προβολής ήταν και η προσπάθεια που επιχείρησαν οι διοργανωτές να προωθήσουν και την πρόσβαση μέσω της ακτοπλοϊκής σύνδεσης ΙΤΑΛΙΑΣ –ΕΛΛΑΔΑΣ με πληροφορίες αλλά και διάθεση πακέτων για τους επισκέπτες συνδυάζοντας και την παράλληλη έκθεση για τους χρήστες αυτοκινούμενων caravan.

Πάνω από 45 διαφορετικά έντυπα στα γερμανικά έδωσαν την δυνατότητα ενημέρωσης των επισκεπτών με χαρακτηριστικά αυξημένης ζήτησης τα έντυπα της περιφερειακής ενότητας Τρικάλων ,Καρδίτσας, Λάρισας Μαγνησίας, της Σκιάθου, των Μετεώρων, του Δήμου Βόλου, του πακέτου προσφορών της ιδιωτικής πρωτοβουλίας του Πηλίου, του Ολύμπου, ο χάρτης της περιφερειακής ενότητας Τρικάλων, η πηλιορείτικη συνταγή του σπετζοφάι της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, και των τοπικών προϊόντων της Μαγνησίας ,του ομώνυμου επιμελητηρίου .

Η Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας σε συνεργασία με τους γερμανόφωνους μεταφραστές διαχειρίστηκε την Τουριστική πληροφορία για όλη την Θεσσαλία ενώ με πρωτοβουλία του αντιπροέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας  Ζαφείρη Γιώργου της γραμματέας της ένωσης ξενοδόχων  Σισσυς Τοπάλη και του τουριστικού γραφείου LES HIRONDELLES μοιράστηκε υλικό σε βασικά επιλεγμένα σημεία του Μονάχου, Νυρεμβέργης, Φρανκφούρτης για την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας μετά από επίσκεψη σε γραφεία τουριστικών γραφείων και στα γραφεία του ΕΟΤ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ. Στο περίπτερο συμμετείχαν με οικονομική στήριξη των δράσεων προβολής.

Το Επιμελητήριο Μαγνησίας με οργανωμένη παρουσίαση ανάδειξης της Πηλιορείτικης κουζίνας και των τοπικών προϊόντων της Μαγνησίας. Πάνω από 7500 άτομα δοκίμασαν τις γεύσεις της πηλιορείτικης κουζίνας. Ο chef Δημήτρης Ντελής (ΩΡΑΙΑ ΑΜΟΥΔΙΑ –ΠΑΠΑ ΝΕΡΟ ) ο ξενοδόχος Μιχάλης Αναγνώστου ιδιοκτήτης της ταβέρνας Ροδιά στα Καλά Νερά, η ταβέρνα Ακρογιάλι του Αποστόλη Σουλδάτου στον Αη Γιάννη Πηλίου και ο Ξενοδόχος Δημήτρης Κ. Λεβέντης είχαν αναλάβει να υλοποιήσουν την πρόταση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που συμμετείχε και του Επιμελητηρίου Μαγνησίας και κρίνοντας εκ του αποτελέσματος αυτό έγινε με μεγάλη επιτυχία. Η Ένωση ξενοδόχων Μαγνησίας παρουσιάζοντας τις δυνατότητες προσβάσεων στην Θεσσαλία μοιράζοντας την συνταγή στα γερμανικά με το Πηλιορείτικο σπετζοφάι το οποίο έγινε και η αιτία να δημιουργούνται ουρές στο περίπτερο για να δοκιμάσουν και οπωσδήποτε μοιράζοντας διαφημιστικό υλικό των μελών της με τις ειδικές προσφορές πακέτων διαμονής.

Το τουριστικό Γραφείο LES HIRONDELLES παρουσίασε μέσα από τον 160 σελίδων κατάλογο του τα τουριστικά πακέτα στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας καλύπτοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων που τυχόν θα ήθελε ο επισκέπτης στην περιοχή της Θεσσαλίας με στόχευση των υπηρεσιών του στο Πήλιο. Οι τουριστικές επιχειρήσεις Les Hirondelles και τα ξενοδοχεία Boutique Ηotel Kentrikon, Hotel Aglaida ,Hotel Leda ,Hotel Kritsa με δική τους επαγγελματική συμμετοχή ενώ 60 περίπου επιχειρήσεις από το Βόλο και το Πήλιο είχαν συνεισφέρει τοπικά προϊόντα και μικροποσά για την υλοποίηση της δράσης της πηλιορείτικης κουζίνας. Eιδική αναφορά έγινε στις δραστηριότητες στη φύση και στα high lights ΘΕΣΑΛΛΙΑΣ ενώ 2 οθόνες τηλεοράσεων παρουσίαζαν video των περιφερειακών ενοτήτων της Θεσσαλίας ,αποσπάσματα από δραστηριότητες στην Θεσσαλία και αποσπάσματα της ταινίας Μamma Μia και video από το συρτάκι και το Record Guinness που πραγματοποιήθηκε στις 31/8/2012 στην παραλία του Βόλου.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης επισκέφθηκαν αρκετοί Θεσσαλοί που ζουν στην περιοχή της Νυρεμβέργης ,Τοπικοί δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες της Νυρεμβέργης και της ευρύτερης περιοχής. Το περίπτερο της Θεσσαλίας επίσης επισκέφθηκε ο Αντιδήμαρχος και υπεύθυνος της τουριστικής προβολής του Δήμου Ζαγοράς Μουρεσίου κος Σουλδάτος Απόστολος, ο πρόεδρος της τουριστικής προβολής του Δήμου Νοτίου Πηλίου και πρόεδρος της Αναπτυξιακής κος Δημήτρης Αναγνώστου και ο αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας κος Κώστας Λεβέντης.
Συμμετείχαν με ενεργή συμμετοχή στην λειτουργία της δράσης η υπεύθυνη της Περιφέρειας Θεσσαλίας-περιφερειακή ενότητα της Μαγνησίας κυρία Λίτσα Παπαθεοδώρου, ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Κεντρικόν κος Σταμάτης Λεβέντης, το cluster επιχειρηματιών Πηλίου Pelion Union με τον εκπρόσωπο του και ξενοδόχο κο Γιώργο Ζαφείρη , οι ξενοδόχοι ,Mπαρούτας Αθανάσιος ξενοδοχείο Flamigo Χορευτό , Αναγνώστου Δημήτρης ξενοδοχείο Ροδιά στα Καλά Νερά, ο εστιάτορας Δημήτρης Ντελής ΩΡΑΙΑ ΑΜΟΥΔΊΑ στο ΠΑΠΑ ΝΕΡΟ , η Σισσυ Τοπάλη διευθύντρια της ΕΝΩΣΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ και η Schuetz Jannie ελληνο γερμανίδα που ζει και δραστηριοποιείτε στο Πήλιο.

Την όλη οργάνωση συντόνιζε για τη επιτυχή υλοποίηση της ο Δημήτρης Σ. Λεβέντης υπεύθυνος εκδηλώσεων του Τουριστικού Γραφείου LES HIRONDELLES το οποίο είχε αναλάβει να υλοποίηση της δράση προβολής στην έκθεση της Νυρεμβέργης. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η μοναδικότητα της ελληνικής συμμετοχής σε εθνικό επίπεδο έχει αρχίσει να κάνει στην ευρύτερη περιοχή της Νυρεμβέργης φιλική την περιοχή μας και έδωσε ελπίδα για το μέλλον, ότι επισκέφθηκαν την Νυρεμβέργη αρκετοί επισκέπτες που ήδη τα τελευταία χρόνια έχουν επισκευθεί την Θεσσαλία και ιδιαίτερα την Μαγνησία που κάνει ιδιαίτερα την παρουσία της τα τελευταία χρόνια σ αυτή την έκθεση τουρισμού.

Και του χρόνου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου