- Όλοι οι διαγωνισμοί "τρέχουν" από τα κατά τόπους γραφεία του τουρκικού τουρισμού
- "Απίστευτο" το briefing για τους ενδιαφερόμενους
Στα 48 εκ. ( σ.σ. χωρίς σχόλιο άλλο) ανέρχεται το ποσό που θα επενδύσει η Τουρκία το 2013 στην διαφήμιση του προορισμού παγκοσμίως και αυτό μόνο σε άμεσες ενέργειες ( διαφήμιση ). Όπως σας αποκαλύπτουμε σήμερα και με τους σχετικούς πίνακες, οι ιθύνοντες του τουρκικού τουρισμού, έχουν χωρίσει σε έξι ενότητες τις τουριστικές αγορές.
Την μερίδα του λέοντος με 21,050 εκ. παίρνει η 2η ζώνη που περιλαμβάνει την κεντρική και βόρεια Ευρώπη, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ινδία και τις αγορές της Άπω Ανατολής επενδύει περισσότερα από 4 εκ..
Σύμφωνα με την παρουσίαση που έχουμε στα χέρια μας, το 1980 η Τουρκία είχε 82.000 κρεβα΄τια και σήμερα έχει 945.000 κρεβάτια. Τα δε ξενοδοχεία της είναι τα "νεότερα" στην Ευρώπη, αφού σύμφωνα με τις επίσημες στατιστικές κάτω των 10 ετών έχουν "ηλικία" το 44,6% των τουρκικών ξενοδοχείων, έναντι του 41,9% της Ισπανίας και του 21,3% της Τσεχίας.
Παράλληλα, η Κωνσταντινούπολη το 2011 ήταν τέταρτη πόλη σε πληρότητες στην Ευρώπη μετά το Λονδίνο, το Παρίσι και την Βιέννη.
Συνολικά δε η χώρα είναι 4η σε πληρότητες και 9η σε μέσες τιμές στην Ευρώπη!!!
Κατά τα λοιπά αναρωτιόμαστε γιατί ο τουρκικός τουρισμός "τρέχει" με τέτοιους ρυθμούς !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου