Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Και η απάντηση του SOUTH CROSS


- Ανακοινώσεις από ALDEMAR και GRECOTEL

Μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε από το δημοσίευμα για το SOUTH CROSS, υπήρξε άμεση απάντηση από τον ρωσικό τουρ οπερεϊτορ, η οποία διανεμήθηκε από τον κ. Γεώργιο Χαπίπη από το Zeus of Rhodes και τον κ. Κώστα Βαλσάμη, από το South Cross. Μάλιστα η διοίκηση του SC, προαναγγέλει νομικές ενέργειες. 
Όπως πάντα και λόγω της σοβαρότητας του θέματος δημοσιεύουμε την απάντηση αυτούσια. 
Η απάντηση έχει ως εξής: " Από το 1998 το ¨South Cross Travel¨ LLC με επιτυχία λειτουργεί στην Ρώσικη αγορά ως τουριστικός πράκτορας εφαρμόζοντας την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος υψηλής ποιότητας και είναι ένα από τα πιο σταθερά, αξιόπιστα και ταχύτατα αναπτυσσόμενο τουριστικό πρακτορείο στη Ρωσία. Σύμφωνα με όλες τις αξιολογήσεις, η εταιρεία μας έχει την ηγετική θέση σε όλους τους προορισμούς και ειδικά στην Ελλάδα και έχει επίσης αναγνωρισμένου κύρους βραβεία από ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες και ξένους αντιπροσώπους, για μείζονα συμβολή στην ανάπτυξη του διεθνούς τουρισμού.
Στην παρούσα δύσκολη οικονομική κατάσταση, ο τουρισμός είναι ο βασικός μοχλός ανάπτυξης στην Ελλάδα. Το ¨South Cross Travel¨ LLC είναι ένα από τα πρώτα Ρωσικά τουριστικά πρακτορεία στην Ελληνική αγορά. Βάσει των προκαταρκτικών εκτιμήσεων, ο τζίρος του στην Ελλάδα είναι πάνω από € 100 εκατομμύρια τον χρόνο, ποσό το οποίο πολλαπλασιάζεται κάθε χρόνο. Σήμερα το ¨South Cross Travel¨ LLC, έχει αποκλειστικά συμβόλαια με πολλές από τις μεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων, όπως Aldemar, Grecotel, Kipriotis, Atrium, Minettos κ.τ.λ.. Ένας από τους συνεργάτες μας στην Ελλάδα από το 2004, ήταν η εταιρεία LE GRAND. Όμως λόγω διαφωνιών για την ανάρμοστη επιχειρηματική συμπεριφορά τους, σταματήσαμε κάθε συνεργασία από τον Οκτώβριο του 2011. Τώρα η εταιρεία LE GRAND, διαδίδει προς κάθε κατεύθυνση πληροφορίες με σκοπό την δυσφήμηση του καλού ονόματος και της φήμης του ¨South Cross Travel¨ LLC, ιδίως με ενημερωτικά δελτία, για την δήθεν πτώχευση του ¨South Cross Travel¨ LLC. Θεωρούμε τη συμπεριφορά αυτή του LE GRAND ως αθέμιτη μέθοδο ανταγωνισμού. Διαφωνούμε κάθετα με όλες τις λανθασμένες πληροφορίες που σκοπό έχουν να βλάψουν την εικόνα και τη φήμη της εταιρείας μας και έχουμε πλέον προβεί σε νομικές διαδικασίες για την προστασία των δικαιωμάτων μας. Αν το LE GRAND έχει έγκυρα έγγραφα που πιστοποιούν το υποτιθέμενο χρέος μας, παρακαλούμε να προσφύγει στα δικαστήρια για την ανάκτηση των χρημάτων αντί του να καταφεύγει σε συκοφαντίες που βλάπτουν την εταιρείας μας και κατ’ επέκταση το τουριστικό προϊόν της χώρας μας. Ηθική υποστήριξη σε αυτή την κατάσταση, έχουμε από τους σημαντικότερους εταίρους μας, όπως Aldemar και Grecotel. Επίσης το πρακτορείο Fenix δημοσίευσε τα ακόλουθα δελτία τύπου, που επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι η εταιρεία μας όχι μόνο είναι ενεργή και οικονομικά φερέγγυα, αλλά ανακοίνωσε και νέες συμβάσεις με σκοπό την ανάπτυξη του προγράμματός μας.

 Ανακοίνωση από Aldemar Hotels: 
"Από το 2004 το “South Cross” είναι μία από τις μεγαλύτερες των εταίρων μας στη ρωσική αγορά. Σε όλα αυτά τα χρόνια, το “South Cross”, ποτέ δεν έχει καταχραστεί ούτε ένα ευρώ. Όλες οι πληρωμές γίνονται προκαταβολικά. Όσο αφορά την σεζόν 2012, η εταιρεία δεν έχει καμία οφειλή προς τα ξενοδοχεία “Aldemar” καθώς και επιτυχώς έχουν ολοκληρωθεί οι διαπραγματεύσεις για τα καινούρια συμβόλαια του 2013.”
Δημήτρης Χαριτίδης,
διευθυντής ανάπτυξης και πωλήσεων της Aldemar Hotels & SPA.

Ανακοίνωση από Grecotel: 
"Το “South Cross” είναι για χρόνια ένας από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους συνεργάτες. Όλες οι οικονομικές υποχρεώσεις πληρούνται, καθώς και οι κρατήσεις του “South Cross” στην αλυσίδα ξενοδοχείων Grecotel πραγματοποιούνται σε κανονικούς ρυθμούς, κάτι το όποιο δεν μας δίνει κανέναν λόγο για ανησυχία, αλλά, αντίθετα, μας δημιουργεί εμπιστοσύνη για συνέχεια της εδώ και πολλά χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας. "
Oksana Nikityuk, Grecotel
Γενικός Αντιπρόσωπος στη Ρωσία.

Ανακοίνωση από Fenix Tours:
“ Όντας εταίρος του “South Cross” στην Ελλάδα, θεωρώ υποχρέωση μου να επιβεβαιώσω ότι η εταιρεία τηρεί όλες τις οικονομικές και συμφωνημένες υποχρεώσεις της. Δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας και όλες οι προσυμφωνημένες υπηρεσίες προς το “South Cross” από το “Fenix Tours” θα παρέχονται στο σύνολό τους, καθώς και η διεκπεραίωση τους με επαγγελματικό τρόπο, σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα. "
Δημήτρης Ζιώγας
Πρόεδρος FENIX TOURS & VIP SERVICES SA.

Οι δράσεις του LE GRAND οδηγούν αναπόφευκτα όχι μόνο στο να υπονομεύσουν τη φήμη της εταιρείας μας, αλλά και στο να προκαλέσουν σοβαρές βλάβες στους Έλληνες συνεργάτες μας και τα ξενοδοχεία. Το πιο σημαντικό, σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, όταν οι Ρώσοι τουρίστες φοβούνται τόσο τις σταθερά αρνητικές ειδήσεις για την αβέβαιη οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα και φοβούνται να οργανώσουν τις διακοπές τους, τέτοιες αδικαιολόγητες ενέργειες και σκανδαλώδεις δηλώσεις του LE GRAND επιδεινώνουν περαιτέρω την κατάσταση, προκαλούν ανεπανόρθωτη ζημιά στο σύνολο της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας και δημιουργούν εξαιρετικά αρνητική εικόνα για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, η οποία περαιτέρω αποθαρρύνει τους Ρώσους τουρίστες στο να επιλέξουν ως σταθερή και ειρηνική περιοχή την Ελλάδα για την διαμονή τους.

 Εν κατακλείδι, μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η λήξη της επιχειρηματικής μας σχέσης με την εταιρεία LE GRAND σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζει, ούτε έχει αντίκτυπο στη χρηματοοικονομική κατάσταση της εταιρείας μας. Από την πλευρά μας θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να προστατεύσουμε τα δικαιώματά, τη φήμη και την ενίσχυση της θέσης μας στην αγορά.
Με εκτίμηση
Andrey Kuznetsov
President
Marina Borisovskaya 
Vice – President"

Μακάρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση, καΘώς τέτοιες εξελίξεις δεν βοηθούν κανέναν, ούτε τον ελληνικό τουρισμό, για την πρόοδο του οποίου ενδιαφερόμαστε ιδιαίτερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου