- Σύντομα στον "αέρα" το νέο website του ΕΟΤ
-
- Τι έγινε και αλλάζει το "καταπληκτικό" και "δωρεάν" κατά Γερουλάνο website;
Η καμπάνια του ΕΟΤ στη Google, ένα μήνα μετά την έναρξή της, εξελίσσεται πολύ θετικά τόσο στις Ευρωπαϊκές αγορές όσο και στις Η.Π.Α. , καθώς τόσο ο αριθμός των κλικς όσο και ο αριθμός των εμφανίσεων (impressions) υπερβαίνει κατά 60% στην Ευρώπη και κατά 30% στις Η.Π.Α τους εκτιμώμενους βάσει αρχικού διαφημιστικού πλάνου. Έτσι ,τον Απρίλιο το μήνυμα της Ελλάδας προβλήθηκε 200 εκατομμύρια φορές στις επιλεγμένες Ευρωπαϊκές αγορές-στόχους: Αγγλία/Ιρλανδία, Γερμανία, Ολλανδία, Ρωσία, Ισραήλ, Ουκρανία, Τουρκία, Πολωνία και 45 εκατομμύρια φορές στις περιοχές στόχευσης στην αγορά των Η.Π.Α. (Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Σαν Φρανσίσκο) αυξάνοντας το awareness και ενισχύοντας το destination brand image της Ελλάδας. Μέσω της καμπάνιας μας στο Google Search ,το Google Display Network και το You Tube, 215.000 μοναδικοί επισκέπτες (unique visitors) επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα του ΕΟΤ www.visitgreece.gr , το 70% δηλαδή του συνόλου των μοναδικών επισκεπτών της ιστοσελίδας για το μήνα Απρίλιο.Ειδικότερα αναφορικά με την καμπάνια του ΕΟΤ στην Ευρώπη, το συνολικό CTR (clicks/impressions)και για τα τρία κανάλια για το μήνα Απρίλιο διαμορφώθηκε στο 0,19% το οποίο θεωρείται πολύ ικανοποιητικό καθώς σύμφωνα με το benchmark της Google ένα ικανοποιητικό CTR για τέτοιες καμπάνιες σε χώρες στόχευσης με τεράστιο ανταγωνισμό είναι περίπου 0.10%, άρα η καμπάνια του ΕΟΤ είχε σχεδόν διπλάσιο. Ειδικότερα στις αγορές της Γερμανίας, της Αγγλίας και της Ουκρανίας το CTR ήταν σχεδόν τριπλάσιο του μέσου όρου. Στην καμπάνια μας στις Η.Π.Α. το συνολικό CTR (clicks/impressions)και για τα τρία κανάλια για το μήνα Απρίλιο ήταν εξαιρετικά υψηλό και διαμορφώθηκε στο 0,57%, ενώ ειδικά στο Display έφτασε το 2,61% το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά όσο οι Η.Π.Α. Ιδιαίτερα θετική ήταν η παρουσία μας στο YOU TUBE, όπου τα video ads του ΕΟΤ συγκέντρωσαν στην καμπάνια της Ευρώπης 501 χιλιάδες δωρεάν αναπαραγωγές εκ των οποίων 155 χιλιάδες συνέχισαν στην ιστοσελίδα του ΕΟΤ www.visitgreece.gr, ενώ στο πλαίσιο της καμπάνιας στις Η.Π.Α. συγκέντρωσαν 440 χιλιάδες δωρεάν αναπαραγωγές εκ των οποίων 205 χιλιάδες, συνέχισαν στο www.visitgreece.gr. Τέλος, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι ότι εκτός από την επιτυχία του AdWords, ο ΕΟΤ είναι ο μόνος ελληνικός οργανισμός του οποίου η σελίδα προτείνεται σε όλους τους νέους και υφιστάμενους χρήστες της πλατφόρμας να την ακολουθήσουν. Η θετική απόδοση της καμπάνιας του ΕΟΤ στη Google τον Απρίλιο αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία έχουν προγραμματιστεί και υλοποιούνται συνεχώς ενέργειες βελτιστοποίησης για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα σε όλα τα κανάλια και τις αγορές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου