Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

1,5 εκ. ευρώ ζητά η RYANAIR...


Πρόταση για αξιοποίηση του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης ως αερολιμένα –κόμβου, από τον οποίο θα επιχειρεί πτήσεις σε μια πλειάδα ευρωπαϊκών προορισμών έχει κάνει η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Ryan Air, υποσχόμενη να διακινήσει το 2012 πάνω από 1.000.000 επιβάτες. Το αντάλλαγμα που ζητά από τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης είναι η χρηματοδότησή της με το ποσό του 1,5 εκατομ ευρώ το χρόνο. Μάλιστα αξίζει να σας θυμίσουμε δημοσίευμά μας πριν από 1,5 περίπου μήνα, σύμφωνα με το οποίο η εταιρία ζητούσε 1,2 εκ. από νησιωτικό προορισμό για να πετάει και το Χειμώνα, χωρίς μάλιστα να κάνει βάση στο νησί.

Όπως διαβάζουμε στην καλά ενημερωμένη ΗΜΕΡΗΣΙΑ Ο Οργανισμός όπως είπε ο πρόεδρός του και δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης, θα απαντήσει συγκεκριμένα μετά τις 15 Μαρτίου, επισημαίνοντας ότι πρακτικά η πρόταση αυτή σημαίνει 500.000 αφίξεις στη Θεσσαλονίκη το 2012, αλλά όπως ανέφερε πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να δούμε τι θα γίνει με το PSI. Το 2011 η εταιρεία διακίνησε από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης 207.000 επιβάτες όμως μόνο ένα 15-20% έμειναν στη Θεσσαλονίκη και κατευθύνθηκαν κυρίως στη Χαλκιδική. Ετσι υπάρχουν αντιρρήσεις από μέλη του Οργανισμού που λένε ότι « δεν γίνεται να πληρώνουμε εμείς και να ωφελείται κυρίως η Χαλκιδική, που δεν βάζει το χέρι στην τσέπη για να στηρίξει τη συνεργασία με τη Ryan Air». Σε αυτό το σημείο ο δήμαρχος χρησιμοποίησε κάποιες εκφράσεις για τη σχέση Χαλκιδικής - Θεσσαλονίκης, οι οποίες δημιούργησαν αίσθηση. Όμως αποτελούν "κουτσομπολιό" και όχι την ουσία του θέματος και γι' αυτό δεν τις αναπαράγουμε.

Στο μεταξύ Μνημόνιο Συνεργασίας υπόγραψε ο Γενικός Γραμματέας Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, κ. Γιώργος Κολέτσος με τον Πρόεδρο του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννη Μπουτάρη. Η στρατηγική του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού συντείνει στην ορθολογική αξιοποίηση όλων των εν δυνάμει συνεργαζόμενων φορέων που σχετίζονται με την προβολή και προώθηση τουριστικών προορισμών της χώρας μας.

Ο ΕΟΤ συνεργάζεται επί σειρά ετών με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ Θεσσαλονίκης και αποτελεί φορέα προώθησης της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό προορισμό που δύναται να συμβάλει στην προσπάθεια του ΕΟΤ για την ανάδειξη και προώθηση διεθνώς των ελληνικών πόλεων (city breaks) ως τουριστικών προορισμών. Κοινός στόχος είναι η βέλτιστη διαχείριση των πόρων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων των δύο συμβαλλόμενων φορέων, μέσα από τη συνεργασία και την επίτευξη συνεργειών, για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως ένα διεθνή τουριστικό προορισμό και μοναδικών πολιτιστικών εμπειριών.

2 σχόλια: