Γνωρίζετε οι περισσότεροι τον ρόλο των low cost carriers και την συμμετοχή τους στις αφίξεις του 2011 στην Ελλάδα. Είναι δε τόσο σημαντικός ο ρόλος αυτός, που προορισμοί στους οποίους δεν "κατεβαίνουν" LCCs, διαγκωνίζονται για να εξασφαλίσουν τέτοιες πτήσεις. Το μεγάλο πρόβλημα στους περισσότερους προορισμούς είναι ότι δεν υπάρχουν χρήματα για την "συνδιαφήμιση" των πτήσεων αυτών, δεδομένου ότι το Δημόσιο δεν έχει χρηματα για τέτοιες δράσεις. Όλα ως εδώ γνωστά...
Σμπίρος μου λοιπόν μου μετέφερε ότι σε τουριστικό προορισμό, που εξασφάλισε σχετικά πρόσφατα πτήσεις LCCs και που οι αφίξεις τραβούν την ανιούσα, και που υπάρχουν τα χρήματα, με την θετική στάση του εκλεγμένου Περιφερειάρχη και των φορέων Τουρισμού, αρνείται να υπογράψει και αναπέμπει την απόφαση ο διορισμένος περιφερειάρχης (!!!!) γιατί λέει "δεν αποδεικνύεται από το νόημα της απόφασης η εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος και η τουριστική και επιχειρηματική ανάπτυξη της περιοχής, από την υπογραφή της απόφασης αυτής".
Θα τρελλαθούμε εντελώς;
Τα στοιχεία των αφίξεων του αεροδρομίου τα είδε το κρατικοδίαιτο στέλεχος, ή δεν γνωρίζει ούτε στοιχειώδη αριθμητική;
Θα επανέλθουμε και μάλιστα σύντομα...
Σμπίρος μου λοιπόν μου μετέφερε ότι σε τουριστικό προορισμό, που εξασφάλισε σχετικά πρόσφατα πτήσεις LCCs και που οι αφίξεις τραβούν την ανιούσα, και που υπάρχουν τα χρήματα, με την θετική στάση του εκλεγμένου Περιφερειάρχη και των φορέων Τουρισμού, αρνείται να υπογράψει και αναπέμπει την απόφαση ο διορισμένος περιφερειάρχης (!!!!) γιατί λέει "δεν αποδεικνύεται από το νόημα της απόφασης η εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος και η τουριστική και επιχειρηματική ανάπτυξη της περιοχής, από την υπογραφή της απόφασης αυτής".
Θα τρελλαθούμε εντελώς;
Τα στοιχεία των αφίξεων του αεροδρομίου τα είδε το κρατικοδίαιτο στέλεχος, ή δεν γνωρίζει ούτε στοιχειώδη αριθμητική;
Θα επανέλθουμε και μάλιστα σύντομα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου