Τη μοναδική ευκαιρία παρουσίασης των συνεδριακών δυνατοτήτων της Ελλάδας στην επιχειρηματική αγορά του Λονδίνου είχε η Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων (HAPCO), κα. Λύντια Μαστρονικολή, αποδεχόμενη πρόσκληση του γραφείου Ε.Ο.Τ. Λονδίνου, στο πλαίσιο του ελληνικού 10ήμερου εκδηλώσεων «visit Greece@Westfield London», που διεξήχθη το διάστημα 19-27 Μαρτίου 2011, σε ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της Ευρώπης...
Η παρουσίαση με θέμα «Συνεδριακός Τουρισμός στην Ελλάδα» πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης ενημέρωσης του Ε.Ο.Τ. προς τους επιχειρηματίες της βρετανικής αγοράς. Η κα. Μαστρονικολή, αφού έκανε μια σύντομη αναφορά στον HAPCO και το ρόλο του, παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας έναντι άλλων μεσογειακών προορισμών για τη φιλοξενία συνεδρίων και incentives και εν συνεχεία προχώρησε στην παρουσίαση των κυριότερων «συνεδριακών» προορισμών της χώρας μας, κρατώντας καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίασης αμείωτο το ενδιαφέρον του ακροατηρίου. Το ελληνικό θεματικό πάρκο, καταλαμβάνοντας έκταση 1.000 τ.μ., κέρδισε τις εντυπώσεις όλων των επισκεπτών, ο αριθμός των οποίων σύμφωνα με εκτιμήσεις ξεπέρασε τις 800.000. Κατά τη διάρκεια του δεκαήμερου εκδηλώσεων οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, αλλά και να αποκτήσουν, μέσα από ζωντανές εκδηλώσεις, εικόνα για τη μεγάλη ποικιλία εμπειριών που προσφέρει η χώρα μας.
Η παρουσίαση με θέμα «Συνεδριακός Τουρισμός στην Ελλάδα» πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης ενημέρωσης του Ε.Ο.Τ. προς τους επιχειρηματίες της βρετανικής αγοράς. Η κα. Μαστρονικολή, αφού έκανε μια σύντομη αναφορά στον HAPCO και το ρόλο του, παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας έναντι άλλων μεσογειακών προορισμών για τη φιλοξενία συνεδρίων και incentives και εν συνεχεία προχώρησε στην παρουσίαση των κυριότερων «συνεδριακών» προορισμών της χώρας μας, κρατώντας καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίασης αμείωτο το ενδιαφέρον του ακροατηρίου. Το ελληνικό θεματικό πάρκο, καταλαμβάνοντας έκταση 1.000 τ.μ., κέρδισε τις εντυπώσεις όλων των επισκεπτών, ο αριθμός των οποίων σύμφωνα με εκτιμήσεις ξεπέρασε τις 800.000. Κατά τη διάρκεια του δεκαήμερου εκδηλώσεων οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, αλλά και να αποκτήσουν, μέσα από ζωντανές εκδηλώσεις, εικόνα για τη μεγάλη ποικιλία εμπειριών που προσφέρει η χώρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου