Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Ο Νίκος Σκουλάς, ωσεί παρόν, στην Philoxenia


Μερικά παραλειπόμενα από την μεγάλη σε διάρκεια (σχεδόν δυόμισυ ώρες) συνέντευξη του Γιώργου Νικητιάδη.

Κατ' αρχάς αποδέχθηκε τις ευθύνες της Πολιτείας και των πολιτικών, οι οποίοι αν και χρηματοδότησαν γενναία τον τομέα του Τουρισμού, εντούτοις είπε ότι "δεν θυμάμαι ποτέ τα πολλά τελευταία χρόνια να υπήρξε κάποια οργανωμένη προσπάθεια, με μόνη εξαίρεση το Νίκο Σκουλά". Και σχολιάζω εγώ: θέλει γενναιότητα να παραδεχτείς κάτι τέτοιο...


Στην διάρκεια της συνέντευξης ήταν ως συνήθως χείμαρρος για να πει κλείνοντας:"Ρώτησα ένα φίλο δημοσιογράφο να μου πει πόσο θα μιλήσω και μου είπε μισή ώρα, αλλά εγώ παρασύρθηκα"...Υπερβολές...

Ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Νίκος Αγγελόπουλος προσήλθε καθυστερημένα στη συνέντευξη και την ώρα που μπήκε στην αίθουσα ο υφυπουργός έλεγε για το θέμα του Φ.Π.Α., οπότε έριξε την ατάκα: "Κάθε μέρα με έπαιρνε τηλέφωνο για να μου πει για τον ΦΠΑ. Με είχε τρελλάνει αλλά καλά έκανε..."

Στην αίθουσα της συνέντευξης πάντα υπήρχαν μπουκαλάκια με νερό. Φέτος δεν υπήρχε ούτε νερό, ενώ γενικά τα πράγματα είναι πολύ υποτονικά (sic).

"Καμπανάκια" θα χτυπήσουν σύντομα για τις μαθητικές εκδρομές. Καιρός ήταν...


Πάντως ο κ. Νικητιάδης ως άνθρωπος της αγοράς "ρίχνει και κάτι ωραία": σε κάποια στιγμή λοιπόν αναφέρεται σε ένα του ταξίδι στο εξωτερικό και λέει: "πήγα να διαφημίσω την πραμάτεια μου...", ενώ αποκάλυψε ότι ακόμη δεν έχουμε καταφέρει να "αποκτήσουμε" το θεσμικό πλαίσιο για τις πτήσεις των υδροπλάνων, αν και το 1947 οι Ιταλοί στα Δωδεκάνησα χρησιμοποιούσαν υδροπλάνα για τις μετακινήσεις τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου