Έμφαση στο διαδίκτυο θα δοθεί στο τρέχον εξάμηνο και μέχρι περίπου τον Φεβρουάριο, οπότε αναμένεται (;) να υπάρχουν τα δεδομένα, αλλά και τα ζητούμενα, για να ετοιμαστεί η νέα δομημένη καμπάνια για το 2011, που θα εκταθεί σε βάθος τριετίας.
Αυτό αποφασίστηκε στη σύσκεψη των διευθυντών Εξωτερικών του Ε.Ο.Τ. με την πολιτική ηγεσία. Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υπουργός Παύλος Γερουλάνος, ο πρόεδρος του ΕΟΤ Νικόλας Κανελλόπουλος, οι διευθύντριες Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων Άντζελα Βαρελά και Λένα Πολίτου, οι διευθυντές των ΔΙΤΕΞ, καθώς και επιτόπιο προσωπικό από Γαλλία και Γερμανία. Στη σύσκεψη μετείχαν οι διευθυντές Ρωσίας Μούρμας, Γερμανίας Γαλανός, Αγγλίας Παναγιωτάκη, Βελγίου Σωτηροπούλου, Ισραήλ Βαλλιάνος, Ιταλίας Τερζίμπασης, Βουλγαρίας Ευθυμίου, Ρουμανίας Διακολιός, Αυστρίας Σκορδάς, κ.ά..
Η χρήση του διαδικτύου προφανώς κοστίζει ελάχιστα σε σχέση με την κλασική καμπάνια, ενώ μάλλον εξυπηρετεί την σημερινή μεταβατική κατάσταση. Θα δούμε...
ΥΓ: Αλήθεια είναι δυνατόν πρόσληψη υπεράριθμη του πρώην υπουργού Μαρκόπουλου σε μεγάλη πόλη του εξωτερικού, η σύμβαση της οποίας έχει λήξει να συνεχίζεται και μάλιστα με 6.000 € το μήνα; Είναι δυνατόν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου