Μεγάλη αύξηση κατέγραψε η επισκεψιμότητα στις εκθέσεις Philoxenia και Hotelia, καθώς από τις 13-16 Νοεμβρίου συνολικά 14.281 άτομα πέρασαν τις «πύλες» του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης για να επισκεφτούν τις δύο διοργανώσεις της ΔΕΘ-Helexpo.
Ειδικότερα, τις «πύλες» της 30ης Philoxenia πέρασαν 12.074 άτομα, δηλαδή καταγράφτηκε αύξηση επισκεψιμότητας κατά 54%, σε σχέση με την περσινή διοργάνωση, στην οποία μάλιστα περιλαμβανόταν και η έκθεση Polis.
Από την πλευρά της η Hotelia, που πέρυσι δεν ήταν ξεχωριστή έκθεση, αλλά ήταν ενταγμένη στη Philoxenia, συγκέντρωσε φέτος το ενδιαφέρον 2.207 επισκεπτών.
Σημαντικά διευρυμένη ήταν και η προσέλευση εμπορικών επισκεπτών στη Philoxenia, οι οποίοι ανήλθαν σε 4.718 άτομα, έναντι 2.665 πέρσι (+77%).
Αντίστοιχα στην Hotelia οι εμπορικοί επισκέπτες ήταν 495, ενώ οι χώρες προέλευσης τους για αμφότερες τις εκθέσεις έφτασαν τις 23, γεγονός που καταδεικνύει τη δυναμική και τη διείσδυση της Philoxenia και της Hotelia στις ξένες αγορές.
Το μεγάλο ενδιαφέρον του τουριστικού κλάδου για την έκθεση, αλλά και η προοπτική να καταστεί σημείο αναφοράς για τον τουρισμό στη Νοτιοανατολική Ευρώπη αποδεικνύεται και από τους ξένους hosted buyers (προσκεκλημένοι εμπορικοί επισκέπτες), που επισκέφθηκαν την Philoxenia και πραγματοποίησαν σημαντικά «ραντεβού» με ελληνικές επιχειρήσεις.
Μεγάλη ήταν η προσέλευση και στα συνέδρια και στις πολλές εκδηλώσεις Δήμων από όλη την Ελλάδα, που διοργανώθηκαν στο πλαίσιο των δύο εκθέσεων. Tο διεθνές συνέδριο «Destination Thessaloniki», που διοργάνωσε η ΔΕΘ-Helexpo, με συνδιοργανωτές το Thessaloniki Convention Bureau (TCB) και τον ΕΟΤ, αποτύπωσε τις προσπάθειες και τα σχέδια φορέων της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας, προκειμένου να τοποθετήσουν την πόλη με αξιώσεις στον διεθνή τουριστικό «χάρτη».
Παράλληλα, στο συνέδριο παρουσιάστηκε και η εμπειρία άλλων πόλεων της ευρύτερης περιοχής της Ν.Α. Ευρώπης, αλλά και οι δυνατότητες συνεργασίας τους με τη Θεσσαλονίκη.
Οι προοπτικές της τουριστικής ανάπτυξης καταγράφτηκαν στο συνέδριο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με θέμα «Ο Τουρισμός στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας-Δημιουργώντας Τουριστική Συνείδηση», στο 3ο Συνέδριο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Μακεδονίας-Θράκης με θέμα: «Ο δρόμος του ελληνικού τουρισμού προς την επιτυχία» και στην ανοιχτή συνεδρίαση του Συμβουλίου Προέδρων Ξενοδοχειακών Ενώσεων.
Τέλος, η καινοτομία της φετινής Hotelia, το DPOINT HOTEL VILLAGE, δηλαδή ένα πρωτότυπο χωριό, όπου εκτέθηκαν προϊόντα επίπλου, διακόσμησης και εξοπλισμός για το ξενοδοχείο, παρουσιάστηκε σε εκδήλωση με θέμα: «The Future of Hotel & Restaurant Design».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου