Οι ελληνικές σημαίες που ανέμιζαν έξω από την κεντρική είσοδο της έκθεσης World Travel Market στο Λονδίνο, έδωσαν το στίγμα της τάσης που επικρατεί στον τουριστικό κόσμο της Ευρώπης. Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρωτοκαθεδρία των επιλογών με δημοφιλείς και ανερχόμενους προορισμούς να διεκδικούν πτήσεις και συμβόλαια με tour operators.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έκανε αισθητή την παρουσία του προορισμού μέρες πριν την έναρξη της έκθεσης, σε μια ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε για τους πελάτες και τους συνεργάτες του ο Τουριστικός Οργανισμός SUNVIL.
Στον εκλεπτυσμένο χώρο της
Λέσχης του Δικηγορικού Συλλόγου Λονδίνου (Law Society), η Χαλκιδική
παρουσιάστηκε δύο φορές ως προορισμός ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.
Η
πρωτοτυπία της παρουσίασης οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στο ότι
για πρώτη φορά ένας μεγάλος Tour Operator ξεκινάει το πρόγραμμά του στον
προορισμό με ναυαρχίδα τη μικρότερη γεωγραφικά περιοχή που στην
περίπτωση της Χαλκιδικής είναι το νησάκι της Αμμουλιανής. Το SUNVIL
προωθεί μικρά, αυθεντικά καταλύματα στην Ελλάδα και την Κύπρο και για
το 2015 οργανώνει πρόγραμμα σε 15 μονάδες της Χαλκιδικής. Ο Πρόεδρος του SUNVIL, ο οποίος είναι και Πρόεδρος της ABTA (Association of British Travel Agents) επισκέφθηκε το stand του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και συνομίλησε με τον Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού κο Γρηγόρη Τάσιο και τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής και Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας κο Ιωάννη Γιώργο σχετικά με την προώθηση του προορισμού στην αγορά της Αγγλίας.
Ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι υπάρχει μεγάλο ρεύμα επιστροφής των Tour Operators και των Τουριστικών Πρακτόρων σε ελληνικούς προορισμούς αλλά και ότι η Χαλκιδική μπορεί να αποτελέσει έναν από τους βασικούς πόλους έλξης των Βρετανών κυρίως στη χαμηλή και τη μέση περίοδο.
Η έκθεση ήταν φόντο δεκάδων συναντήσεων με τουριστικούς πράκτορες αλλά και δημοσιογράφους. Πολλοί από αυτούς επισκέφθηκαν ήδη την περιοχή με κάποιο από τα FAM TRIPS που διοργανώθηκαν ενώ όσοι δεν ήρθαν, δήλωσαν συμμετοχή για το 2015.
Η Χαλκιδική κτίζοντας σταδιακά ένα δίκτυο με κανάλια διανομής του τουριστικού προϊόντος, σταθεροποιεί την παρουσία της στην αγορά της Αγγλίας.
Το 2015, με παρουσία στις μπροσούρες των 4 μεγαλύτερων tour operators που δουλεύουν την Ελλάδα (OLYMPIC, SUNVIL, CYPLON, TUI) και δεκάδων online γραφείων, η Χαλκιδική αυξάνει σταδιακά τις σελίδες στις οποίες εμφανίζεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου